Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyide dünya genelinde 250cc'de 33bg güç limiti varken nasıl 40hp motor üretsinler? :)

Güncel olarak öyle ancak Cbr250RR'ın ilk serisi 45 HP, 92 sonrası 40 HP. Ama 4 silindirli olmasını karıştırmayalım. :p
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
abiler ben bu motoru almaya karar verdim şimdide bi konu kafamı karışstırdı benim bi dayım var eski motorculardan nasihat veriyo olum moto tehlikeli işte kazası kötü fln araba var motor şeytan işi fln diye bende motor tutkusu var pederde nsl istersen oyle yplm diyo bende bu motoru cok sevdim ama aklıma köto seyler soktu aslında ben kücük yastan beri motor kullanıyorum ve akıllı kullanırım sizden yardım istiyorum abiler ne yapyım yardımcı olursanız cok sevinirim
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
1,266
abiler ben bu motoru almaya karar verdim şimdide bi konu kafamı karışstırdı benim bi dayım var eski motorculardan nasihat veriyo olum moto tehlikeli işte kazası kötü fln araba var motor şeytan işi fln diye bende motor tutkusu var pederde nsl istersen oyle yplm diyo bende bu motoru cok sevdim ama aklıma köto seyler soktu aslında ben kücük yastan beri motor kullanıyorum ve akıllı kullanırım sizden yardım istiyorum abiler ne yapyım yardımcı olursanız cok sevinirim

sen motor istiyorsan al derim eğer motor sevdan varsa hiç birşey tatmin etmez içinde kalır sevdası...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motorun otomobilden tehlikeli olduğunu bilmeyen motorcu var mı ? Yine de bindiklerine göre vardır bir bildikleri değil mi ? :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
sorun giderildi. demişsin nereye dayanarak dediğini açarsan bizde öğreniriz. zaten 2010 model 1000 rr alan sayısı bir elin parmakları kadar az adam gibi test drive edilmeden alelacele sürülmüş ondan sonra millet kullanırken böyle bir hata çıkmıştır, olur normaldir. Bizim milletimiz motoru 1000 km'de 1 litre yağ yaksa yine de motorum yağ yakıyor, motorum kötü demez.bir yerde haklılar. yağ yakıyor desen motor dukaka olacak bir sürü para vermiş zarar edecek tabiki Benimki süper, 1 gram yakmıyor der. Ben daha motorum kötü diyene rastlamadım.
yağ yakan motorları yaptılar yeni motor taktılar bu işde bitti dedin. yeni motor takarken bu takılan motor 2010 senin motor 2008 di deyip 10bin tl gibi para isteyerek mi taktılar. okadar çok tartışılaak şey var ki
garanti garantinin garantisi varmı?
şu model bu model meselesi değil kaç kişi uğraştı bir sürü kafa ağrıtacak şey
onca para verip sırf markası yüzünden burda polomiğe giriyoruz. honda hayat onda deyip savunan bizler.
varsa hatası üstünü örtmek yerine hakımızı arayalım. cbf 150 ler yağ yakıyor. aslında motor orjinalden yakıyor. ne yapsan hava ama hak aramak yerine oraya buraya sürücüye mahana bulup kendi kendimizi kandırıyoruz.
neyse sıkıldım. elin derdi beni gerdi. boşver sal gitsin.

Bana sorduğun soruları koyu ile işaretledim cevaplayayım:

önceki mesajımda dediğim gibi 2008 1000rr'larda kronik yağ yakma ve ayrıca debriyaj tası problemi vardı. Distribütör bu sorunu kabul ettiği için geri çağırmalar yapıldı ve talep eden tüm motorlar ÜCRETSİZ şekilde motorları değiştirildi.
ayrıca 2009 modelde (Türkiyeye ithal prosedüründen dolayı 2009'unilk yarısında satılan motorlarda da sorun mevcuttu) motosikletler sorunu giderilmiş olarak ithal edildiği için böyle bi operasyona gerek kalmadı.
şu an 2 arkadaşımda 1000rr var. biri 2009 model 2. seri, yağ yakma sorunu yok. diğeri 2008 model, 5bin kilometredeyken motoru değiştirilmiş, onun da sıkıntısı yok.

Ayrıca kimse kimseden motor bloğunun değişimi için para talep etmedi arkadaşım. Bak bu forumda topiği olan bi konu deliemin nickli arkadaşın konusunda o bahsetmişti, ancak onun anlattığı motosikletin komple değiştirilmesi ve 2010 model motosiklet verilmesi için talep edilen meblağdı. nitekim bunu kabul etmeyince onun motosikletinin motoru da ücretsiz olarak değiştirilmişti.

kullanıcılar için çok kötü bişey kabul ediyorum ama alakasız şeyleri neden birbirine karıştırıp yanlış sonuçlara varmak için uğraşıyorsun :silent: :silent:
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
abiler ben bu motoru almaya karar verdim şimdide bi konu kafamı karışstırdı benim bi dayım var eski motorculardan nasihat veriyo olum moto tehlikeli işte kazası kötü fln araba var motor şeytan işi fln diye bende motor tutkusu var pederde nsl istersen oyle yplm diyo bende bu motoru cok sevdim ama aklıma köto seyler soktu aslında ben kücük yastan beri motor kullanıyorum ve akıllı kullanırım sizden yardım istiyorum abiler ne yapyım yardımcı olursanız cok sevinirim

Ömür geçiyor, bidaha düne dönemeyeceksin şimdi yaşa ki bir anlamı olsun yaş 70 olunca işin bitmiş olucak ozaman çok ah çekeceksin halen gücün kuvvetin yerindeyse hiç çekinmeden düşünmeden arkana bakmadan alıcaksın motoru, Motor tehlikeli bunu herkes kabul ediyor, sende bunun farkında olarak kullanacaksındır muhakkak, Yurdumun apaçilerine benzemedikten sonra, ön yargılara sırtını çevidikten sonra kim tutar seniii, Mayısta CBR250R alıyosun bu bir emirdir :) :cat:
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
arkadaslar biraz once izmir honda yukselişe gittim bakiim ne war ne yok bi katalog aliim die içeri bi girdim şok oldum 15-20 adet koli içinde motorlar aman allahim motorlar gelmiş dedim:salut: yok ya gelmemiştir dedim sonra içeriye bi baktım yine aman allahım motorlar gelmiş dedim:salut: bi kufur bastim içeriye girdim bi kufur daha bastim solmesi ayip hemen alicam die kafadada kurdum derken bunlarin CBR600F CBR600RR VE CBR 1000 RR oldugunu anladim :pr:ztn olr bşi 250lik olaydi kapış kaış g,derdi:) ama 250 likler biraz bunlara benziosa super olucak o kesin:) acaba olcu olarak 600 lukle 250 lk arasinda ne war?
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
arkadaslar biraz once izmir honda yukselişe gittim bakiim ne war ne yok bi katalog aliim die içeri bi girdim şok oldum 15-20 adet koli içinde motorlar aman allahim motorlar gelmiş dedim:salut: yok ya gelmemiştir dedim sonra içeriye bi baktım yine aman allahım motorlar gelmiş dedim:salut: bi kufur bastim içeriye girdim bi kufur daha bastim solmesi ayip hemen alicam die kafadada kurdum derken bunlarin CBR600F CBR600RR VE CBR 1000 RR oldugunu anladim :pr:ztn olr bşi 250lik olaydi kapış kaış g,derdi:) ama 250 likler biraz bunlara benziosa super olucak o kesin:) acaba olcu olarak 600 lukle 250 lk arasinda ne war?

Ahhh şu %37 lik ötv ve %18 lik kdv olmassa hiç çekinmeden 600 lük sıfır alınırdı. (Hazır kutudan yeni çıkarken) Paranın yarısını devlete vermek çok saçma bir olay, Dünyanın en büyük vergisi ve benzini bizdeyken 600' lük hayal :pr:
 
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
Ahhh şu %37 lik ötv ve %18 lik kdv olmassa hiç çekinmeden 600 lük sıfır alınırdı. (Hazır kutudan yeni çıkarken) Paranın yarısını devlete vermek çok saçma bir olay, Dünyanın en büyük vergisi ve benzini bizdeyken 600' lük hayal :pr:

Abi nediyosun sen bugün ebaya göz attım 2011 600RR lar 7bin $ şaka gibi ya:pr:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ahhh şu %37 lik ötv ve %18 lik kdv olmassa hiç çekinmeden 600 lük sıfır alınırdı. (Hazır kutudan yeni çıkarken) Paranın yarısını devlete vermek çok saçma bir olay, Dünyanın en büyük vergisi ve benzini bizdeyken 600' lük hayal :pr:

İtalyada Yamaha XJ6-abs 6500 euro(14100 TL) Bizde 17250 TL. 600 cc sıralı 4 silindir 80 beygir makina.Bizdede 14 bin olsa direk sıfırını alırm. TR de 30 beygir makina 11000:farao:
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
Ömür geçiyor, bidaha düne dönemeyeceksin şimdi yaşa ki bir anlamı olsun yaş 70 olunca işin bitmiş olucak ozaman çok ah çekeceksin halen gücün kuvvetin yerindeyse hiç çekinmeden düşünmeden arkana bakmadan alıcaksın motoru, Motor tehlikeli bunu herkes kabul ediyor, sende bunun farkında olarak kullanacaksındır muhakkak, Yurdumun apaçilerine benzemedikten sonra, ön yargılara sırtını çevidikten sonra kim tutar seniii, Mayısta CBR250R alıyosun bu bir emirdir :) :cat:

eyvallah abi sagol tabiki emrini tutarım ben büyüklere saygı cok onemlidir :) motor tutkusu bi başka inş şu motor bi gelsede gorsek benim tarafımda herşey tamam peder ikna edildi ben onayı verdim karar verdim ama honda sözünde durmuyor... tüm yorum yapan arkadaşlara tsk ederim bu arada yazın manisada olacagım aslında burada bi grupla motorları alınca bi gezi yapsak fethiyeye antalya mersin fln inş had bklm bu arada şaka gibi honda yükseliş satış danışmanına msnden mail yazdım ne zaman gelecek diye:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------

sen motor istiyorsan al derim eğer motor sevdan varsa hiç birşey tatmin etmez içinde kalır sevdası...

aynen abi artık kader allahtan ne diyelim inş hayırlı olur
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Evet arkadaşlar sağ olsun , bu gün beni ıstanbuldan motototal satış sorumlusu aradı pazartesi günü bir adet siyah CBR 205 r geliyormuş ben yükseliş hondaya kaboro bıraktığımı ama ,yükseliş hondayla görüşüyüm eğer gelmiyecekse sizden alabilirim dedim satış sorumlusuda yükseliş hondayada bir adet geleceğini söyledi... Istanbulda CBR 250 R bekleyen arkadaşlar motototalı hemen arasın hoşçakalın
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Güncel olarak öyle ancak Cbr250RR'ın ilk serisi 45 HP, 92 sonrası 40 HP. Ama 4 silindirli olmasını karıştırmayalım. :p

buda doğru :) ama 4 silindir olursada maliyet çok yukselir ve 600cc 4 silindir motorların satışına darbe vurulur.

aslında piyasada olsa 250cc 4 silindir alabilirdim herhalde :)
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Evet arkadaşlar sağ olsun , bu gün beni ıstanbuldan motototal satış sorumlusu aradı pazartesi günü bir adet siyah CBR 205 r geliyormuş ben yükseliş hondaya kaboro bıraktığımı ama ,yükseliş hondayla görüşüyüm eğer gelmiyecekse sizden alabilirim dedim satış sorumlusuda yükseliş hondayada bir adet geleceğini söyledi... Istanbulda CBR 250 R bekleyen arkadaşlar motototalı hemen arasın hoşçakalın

Moto kurt abim sizde sanırım bu ptesi yada salı alırsınız :) ayak sesleri gelmeye başladı CIBIR 'ların :rendeer:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Allah gönlüne göre versin

Moto kurt abim sizde sanırım bu ptesi yada salı alırsınız :) ayak sesleri gelmeye başladı CIBIR 'ların :rendeer:

Sevgili Blindfire kardeşim bakıyorum nerdeyse benden fazla sevindin Allah İnşaallah CBR 250 R den çok çok daha iyi motorlar sana nasip etsin kazasız belasız ömürboyu kullan .. Telefon no: 0555 669 04 04 ararsan tanışmış oluruz hoşçakal herşey gönlünce olsun .:cat:
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Sevgili Blindfire kardeşim bakıyorum nerdeyse benden fazla sevindin Allah İnşaallah CBR 250 R den çok çok daha iyi motorlar sana nasip etsin kazasız belasız ömürboyu kullan .. Telefon no: 0555 669 04 04 ararsan tanışmış oluruz hoşçakal herşey gönlünce olsun .:cat:

Sağolun abi hayırlısı olsun Mayısta bizimde olur inş, Fakat benim şuan motor için yer sıkıntım var onu nasil halledicem onu düşünüyorum, Bu arada iyi olur tanışalım tabiki, numaranızı kaydettim yarın öğle vakti ararım. CBR yi aldığınızda resimleri çekmeye gelicem zaten :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Abi nediyosun sen bugün ebaya göz attım 2011 600RR lar 7bin $ şaka gibi ya:pr:

ülkemiz çok güzel, çok seviyorum ama bazen bu fiyatlar bu ülkede olduğumuza pişman ediyor,(Benzin, araç ötv.leri, taşıt vergileri, cep telefonu vergileri, internet vs. herşey kazık) Bunları güzel ülkemizin, güzel insanlarına reva görelenler utansın:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst