- Katılım
- 13 Nis 2007
- Mesajlar
- 459
verdiğinn bilgiler için tşk ederim...
Rica ederim , aklına takılan başka şeyler olursa yine yanıtlamaya çalışırım...
verdiğinn bilgiler için tşk ederim...
Arkadaşlar yeni motor almanın arifesindeyim. Aklımda x max var. Bu arada 0 alacağım. Yeni enjeksiyonlu modellerde kronik arızalar devam ediyor mu???
slm arkadaslar bende dün x max ımı alarak aranıza katıldım 2. el aldım ama otobuse koyarken sağ aynası kırılmıştıaynayı çıkartmak için cam daha doğrusu rüzgarlık engel oluyo rzgarlığı çıkrmadan aynayı çıkarmanın bir yolu var mıdır??
Yamaha xmax almayı düşünüyorum fakat karbüratörlü mü yoksa ekjeksiyonlumu daha iyi karar veremiyorum neredeyse tüm forumlara göz attım enjeksiyonlular az yakıyormuş ama benim için pek yakıt önemli değil..Karbüratörlülerin sorun çıkardığıyla ilgili birşey duydum bunlar hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?Hangisi daha hızlı gidiyor?
böyle birsey görmedim ben xmaxda aynanın siper camı ile ilgisi olmamalı
aynanın gidona giden kökündeki vidayı çevirdiğinde aynada çıkıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------
enjeksiyon yakıt olarak azda olsa fark ediyor
2006 model karbratörlülerde akü şarj sorunu vardı
böyle bir sorun hiçbir motorda kalmadı
2006 karbüratörlü motorum benim yapdığım son hız 151
ama enjeksiyonlularda ilk kalkışda çok az performans düşüklüğü olabilir
Teşekkürlerkarbüratörde sorun çıkdığında kolay yapdırılabilir ayar ve değişim olarak
enjeksiyondan anlayan pek fazla tamirci yok yetkili servis bile bazen beceremiyor
sen zaten zırt bırt ayar yapdıracak değilsin
fiyat olarak arada 1.000 fark var ortalama
2006 hepsi karbüratörlü
2007 bazıları karbüratörlü
2008 bilmiyorum
motor alacaksan fiyat değerlendirmesinde model ve agır bakımlara dikkat et
dış lastik michelin 300 civarı
kayış 170,debriyaj balatası 200 yagı suyu balatası ucuz
sahibinden.coma bakdımda izmirde 2008 model 6.750 bakımları tam yazmış
karbiratörden şaşma
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------
Selam arkadaşlar 2006 x max kullanıyorum 1.5 senedir uzunca bir süre akü promlemi yaşadıktan sonra kömürleşmiş soketleri değiştirdim,şimdide marşa basınca motor çalışmıyor akü basıyor fakat egsos patlatıyor bir süre sonrada akü bitiyor tabi arabadan takviye yapıyorum çalışıyor,ateşleme bobininde sorun olduğunu söyledi bir usta,bobinde hiçbir yerde yok siparişle 1.5 ayda gelebileceğini söylediler,sorunum hakkında yada bobini nereden bulabileceğim hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim,bütün motorcu kardeşlerime selamlar....
yedek anahtar konusunda yardımcı olabilecek biri yok mu?
Geçmiş olsun... İstanbuldaysanız Beşiktaş ta daytona motor ya da ümraniye de Yıldız ticaret e sormanızı ya da uğramanızı tavsiye ederim...Bahsettiğiniz akü problemi bende de oldu ama sizin gibi 1,5 sene cebelleşmedim ertesi günü servise verdim.Bir gün sonra motorumun sadece o soketleri değiştirildi...Ondan sonra en ufak bir sorun yaşamadım...
Yedek parça için
Motoliz .... http://www.motoliz.com/ 0212 535 40 27
Daytona motor : 0212) 265 60 65 (0212) 287 17 87
Yıldız Ticaret : 0216 523 37 37