Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
kdzli , Servis kitabida turkce ise paylasabilirsen cok sevinirim incelemek istiyorum'da

tesekkurler simdiden.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
16
Arkadaşlar sonunda Xmax'e xenon far aldım ve çok memnunum öğle 12 gibi taktırdım akşam karanlığında görme şansım olmadı ama gölge yerde bile harika yanıyor akşamı düşünemiyorum bu arada üst tarafta kalan park ışığı yerine de Ledli beyaz lamba aldım motora bakış açım 180 derece değişti desem yeridir:))
Xenon için fiyat,marka vs..sorusu olan varsa özel mesaj atarak iletişim kurabilir elimden geleni yaparım diğer xmax cilere de xenonlu sürüşler dileğiyle...:)

Merhaba Xenon farların çektiği Akım durumu hakkında bilginiz var mı Biliyorsunuz Xmax in elektrik devreleri oldukça zayıf kablo ve bağlantı klemensleri eriyor ve allah korusun yangın ihtimali çok yüksek.Lambaların yüksek güçlüsünü takmıştım Çıkarmak zorunda kaldım. Eğer Xenon da bu sorun yok ise ben de en kısa zamanda takayım.Teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:03 ----------


Cevabınız için şimdiden teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:19 ----------


ÇOK teşekkürler kdzli, Kitapları bir türlü bulamıyor dum
Şu digital teknoloji de olmasa ne yapardık bilmiyorum :cat:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
hadi bende zc var elektrik kabloları kalitesiz abicim 12bin TL lik 2-3 araba fiyatına satılan bir scooterında mı elektrik kabloları zayıf:pr:
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
hadi bende zc var elektrik kabloları kalitesiz abicim 12bin TL lik 2-3 araba fiyatına satılan bir scooterında mı elektrik kabloları zayıf
yüksek watlar için sakıncalı ,motor 5yıllık birdefa ampul patladı kabloları 35 wat için yapılmış
55w takarsan yanacakdır elbette
caixafrt1copy.jpg

temsili resim
sen zaten xenon alacaksan ampul kablosu yuvası değişecek hepsi içinde mevcut
yüksek ampul takdığınız takdirde far camında buz gibi çatlaklar beliriyor
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
16
yüksek watlar için sakıncalı ,motor 5yıllık birdefa ampul patladı kabloları 35 wat için yapılmış
55w takarsan yanacakdır elbette
caixafrt1copy.jpg

temsili resim
sen zaten xenon alacaksan ampul kablosu yuvası değişecek hepsi içinde mevcut
yüksek ampul takdığınız takdirde far camında buz gibi çatlaklar beliriyor

Haklısın 55 watt takarken bunu düşünerek besleme,Role, Kablolar ve sigortasını hesaplayarak modifiye ederek güçlendirdim elbette :) Ama şarj devresi soketleri yamuldu . Düşün artık gerisini. ŞArz devresini detekleyene kadar takamadım 55 likleri Eee tabii şimdide Akü sık sık boşalıyor.O sebeple sordum ne kadar akım çektiğini . Kimi arkadaşlar der ki Ana sistemden çektiği akım diğer lambalardan faklı değil tüm gücü invertörler üstleniyor ve bu sistem hakkında fazla bilgim olmamakla birlikte indükleme mantığı ile çalışıyor muş Bilenler den paylaşım rica ediyorum denemiş ve sürekli farı açık olan motorcu arkadaşlardan .. TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Selam arkadaslar , on yada arka fireni kullandigim zaman sadece sag stop guclu bir sekilde yaniyor ? bunda bir teslik yokmudur ?

2 stop lambasininda guclu sekilde yanmasi gerekmekte degilmi?


Bilgi ve ilginiz icin tesekkurler.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Selam arkadaslar , on yada arka fireni kullandigim zaman sadece sag stop guclu bir sekilde yaniyor ? bunda bir teslik yokmudur ?

2 stop lambasininda guclu sekilde yanmasi gerekmekte degilmi?


Bilgi ve ilginiz icin tesekkurler.

Ampulü değiştirip tekrar dene. Ampul aynası da kirlenmiş olabilir.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Anladim o zaman durum soyle demekki , sag stop lambasi sol stop lambasi gibi iki kademe ile calismasi gerekirken sadece tek kademe calisiyor ? degistirmekte fayda var

Frene bastigimizda sag ve sol stoplarin ikinisinde guclu bir isi huzmesi vermesi gerekli?

Tesekkurler.
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
bana kırık ön cam lazım çizik falan farketmez
elinde olan varsa cuzi miktar ücret veririm
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tekrar merhaba arkadaslar , boya nedeni ile zamaninda sokulmus olan stickerleri yeniden yapistirmak istedim ama ortalikta yoklar yenilerini satin almak istiyorum fakat bulabilene ask olsun Delta Bisiklet ile iletisime gectim ;

Ugur Bey Merhabalar , İstemiş olduğunuz Stickerlar ve fiyat bilgileri aşağıdadır.

Ürünlerin gelme süresi 40 iş günüdür.

1C0F178100 SOL SAĞ XMAX YAZI 2ADET 70tl

1C0F178800 SOL SAĞ 250 YAZI 2 ADET 45tl

9923600080 KUYRUK ön yan YAMAHA yazı 3ADET 80tl

Toplam 195tl olup 7 stickerden oluşmaktadır.

Ok verirseniz bir miktar kaparo karşılığı siparişi geçebiliriz.

İyi Günler Dileriz.


Fiyatin masallahi varmis :) 40 gun'de bekliyecekmisiz bunu daha kisa zamanda nasil cozebilirim ? Fikri olan varmi arkadaslar

Tesekkurler.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Tekrar merhaba arkadaslar , boya nedeni ile zamaninda sokulmus olan stickerleri yeniden yapistirmak istedim ama ortalikta yoklar yenilerini satin almak istiyorum fakat bulabilene ask olsun Delta Bisiklet ile iletisime gectim ;

Ugur Bey Merhabalar , İstemiş olduğunuz Stickerlar ve fiyat bilgileri aşağıdadır.

Ürünlerin gelme süresi 40 iş günüdür.

1C0F178100 SOL SAĞ XMAX YAZI 2ADET 70tl

1C0F178800 SOL SAĞ 250 YAZI 2 ADET 45tl

9923600080 KUYRUK ön yan YAMAHA yazı 3ADET 80tl

Toplam 195tl olup 7 stickerden oluşmaktadır.

Ok verirseniz bir miktar kaparo karşılığı siparişi geçebiliriz.

İyi Günler Dileriz.


Fiyatin masallahi varmis :) 40 gun'de bekliyecekmisiz bunu daha kisa zamanda nasil cozebilirim ? Fikri olan varmi arkadaslar

Tesekkurler.

::sas:: 195tl mi ,, japonyaya git al daha ucuza gelir:cherry:
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
ebayda normak yapışdırmalar var 7euro+1.35 euro kargo demiş
http://cgi.ebay.com/Kit-10-Stickers-Scooter-YAMAHA-XMAX-X-MAX-YAXM01-/390234516530?pt=FR_JG_Moto_Tuning&hash=item5adbca2c32
sağ sol xmax çeşitleri karbon,bal sarısı,kırmızı,metalik
http://cgi.ebay.com/2-ADESIVI-3D-SCRITTA-XMAX-PER-YAMAHA-X-MAX-NEW-CARBONIO-/130385958947?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item1e5b9bd823#ht_2891wt_1193
http://shop.ebay.com/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=yamaha%20x-max&_trkparms=65%253A15%257C66%253A2%257C39%253A1&rt=nc&_dmpt=Motorcycles_Parts_Accessories&_fcid=204&_jgr=1&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m14.l1513&gbr=1&_pgn=2
14euro+6euro kargo

ben sizin zevkinize karışamam ama ben motorumu boyatsam gider bu tür sticker alırım
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-Factory-Racing-Sticker-Decal-Emblem-Reflective-Y-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem20b450db28QQitemZ140464151336QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1566wt_939
ilandaki 2.5euro bunların 7euro civarlarında oanları var çok güzel
eyer ebaydan alırsan 40-43günde elinde olur ben radyatör aldım türkiyede 398.5tl[allahdan 400değil] ebaydan kargo ile 2.el 124tl aldım araştır iyice
sahibinden.comda hurda bölümünde xmax var istanbulda isen konuş bıçakla çok rahat şekilde stickerin altından kaldırabilirsin motoruna yapışdırırsın
stickeri çıkartman 5dk almaz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-hasarli-araclar-motosiklet-xmax-250-hurda-belgeli-parca-olarak-satiliktir-40035083/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Cok tesekkurler ugrasmissin emegine saglik , benim motosikletimde sari , aslina Xmax ve 250 stiker i uzerinde var ben almisken takim olarak alayim istedim zaman icerisinde solmalar filan olmus ama shiping suresi cok uzun yani o kadar beklemek istemiyordum , turkiye genelinde bir yerlerde varmidir diye merak ediyordum sahibinden.com daki ilandaki motosiklete zaten benim istedigim stickerler yok bana kafa granajindaki stickerler lazim :) herneyse bi sekilde bulmaya calisicaz olmazsa fakli alternatifler dusunucez , ilgine cok tesekkurler kolay gelsin.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Gecmis olsun burak.

arkadaslar manifold sonrasindaki paslanmalara karsi ne gibi bir onlemler almaliyiz ve tabiki su an olusmus olan pas i nasil temizler ve sonrasinda nasil bir koruma sagliyabiliriz daha once bu konuda tecrubesi olan arkadaslardan yardim bekliyorum.

tesekkurler , hayirli cuma ve haftasonlari.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Genel olarak güzel ve kaliteli bir motordur...Boyun 170 cm üzerinde ise uzun yolda ayak uzatamadığın için rahat edemeyebilirsin (2010 kasasında ayak uzatmak için yer ayarlamışlar)...Bagajı olsun performansı olsun seni üzmez...Kullanıma göre değişmekle beraber benim ortalama tüketimim(karbüratörlü) 100 km de 4 lt dir...Ön jant 15 arka 14 inch dir...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst