Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
Arkadaşlar yeni motor almanın arifesindeyim. Aklımda x max var. Bu arada 0 alacağım. Yeni enjeksiyonlu modellerde kronik arızalar devam ediyor mu???
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşlar yeni motor almanın arifesindeyim. Aklımda x max var. Bu arada 0 alacağım. Yeni enjeksiyonlu modellerde kronik arızalar devam ediyor mu???

İçin rahat olsun avrupa da en çok satan 250 cc den bahsediyorsun ... Böyle bir problem olsa neden sınıfının en çok satanı olsun ki ...
Bende 2006 var ... onda bile kronik arıza yok... Zamanında ustaların nasıl tamir edeceğini bilemediğinden çok kişi mağdur olmuştu....Ama şu an elektrik sorunu yaşayan xmax kalmamıştır...Eğer kalmış sa da İstanbulda tamir edecek bir kaç usta adresi veririm...
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
slm arkadaslar bende dün x max ımı alarak aranıza katıldım 2. el aldım ama otobuse koyarken sağ aynası kırılmıştı :( aynayı çıkartmak için cam daha doğrusu rüzgarlık engel oluyo rzgarlığı çıkrmadan aynayı çıkarmanın bir yolu var mıdır??
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
5
Hız olarak karbüratörlü xmax mi yoksa enjeksiyonlu xmax mi daha iyi?

Yamaha xmax almayı düşünüyorum fakat karbüratörlü mü yoksa ekjeksiyonlumu daha iyi karar veremiyorum neredeyse tüm forumlara göz attım enjeksiyonlular az yakıyormuş ama benim için pek yakıt önemli değil..Karbüratörlülerin sorun çıkardığıyla ilgili birşey duydum bunlar hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?Hangisi daha hızlı gidiyor?
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
slm arkadaslar bende dün x max ımı alarak aranıza katıldım 2. el aldım ama otobuse koyarken sağ aynası kırılmıştı :( aynayı çıkartmak için cam daha doğrusu rüzgarlık engel oluyo rzgarlığı çıkrmadan aynayı çıkarmanın bir yolu var mıdır??

böyle birsey görmedim ben xmaxda aynanın siper camı ile ilgisi olmamalı
aynanın gidona giden kökündeki vidayı çevirdiğinde aynada çıkıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------

Yamaha xmax almayı düşünüyorum fakat karbüratörlü mü yoksa ekjeksiyonlumu daha iyi karar veremiyorum neredeyse tüm forumlara göz attım enjeksiyonlular az yakıyormuş ama benim için pek yakıt önemli değil..Karbüratörlülerin sorun çıkardığıyla ilgili birşey duydum bunlar hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?Hangisi daha hızlı gidiyor?

enjeksiyon yakıt olarak azda olsa fark ediyor
2006 model karbratörlülerde akü şarj sorunu vardı
böyle bir sorun hiçbir motorda kalmadı
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
5
böyle birsey görmedim ben xmaxda aynanın siper camı ile ilgisi olmamalı
aynanın gidona giden kökündeki vidayı çevirdiğinde aynada çıkıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------



enjeksiyon yakıt olarak azda olsa fark ediyor
2006 model karbratörlülerde akü şarj sorunu vardı
böyle bir sorun hiçbir motorda kalmadı

Peki karbüratörlü mü yoksa enjeksiyonlu mu daha hızlı?
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
2006 karbüratörlü motorum benim yapdığım son hız 151
ama enjeksiyonlularda ilk kalkışda çok az performans düşüklüğü olabilir
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
karbüratörde sorun çıkdığında kolay yapdırılabilir ayar ve değişim olarak
enjeksiyondan anlayan pek fazla tamirci yok yetkili servis bile bazen beceremiyor
sen zaten zırt bırt ayar yapdıracak değilsin:)
fiyat olarak arada 1.000 fark var ortalama
2006 hepsi karbüratörlü
2007 bazıları karbüratörlü
2008 bilmiyorum
motor alacaksan fiyat değerlendirmesinde model ve agır bakımlara dikkat et
dış lastik michelin 300 civarı
kayış 170,debriyaj balatası 200 yagı suyu balatası ucuz
sahibinden.coma bakdımda izmirde 2008 model 6.750 bakımları tam yazmış
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
5
karbüratörde sorun çıkdığında kolay yapdırılabilir ayar ve değişim olarak
enjeksiyondan anlayan pek fazla tamirci yok yetkili servis bile bazen beceremiyor
sen zaten zırt bırt ayar yapdıracak değilsin:)
fiyat olarak arada 1.000 fark var ortalama
2006 hepsi karbüratörlü
2007 bazıları karbüratörlü
2008 bilmiyorum
motor alacaksan fiyat değerlendirmesinde model ve agır bakımlara dikkat et
dış lastik michelin 300 civarı
kayış 170,debriyaj balatası 200 yagı suyu balatası ucuz
sahibinden.coma bakdımda izmirde 2008 model 6.750 bakımları tam yazmış
Teşekkürler
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
9
karbiratörden şaşma

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2011
Mesajlar
2
Selam arkadaşlar 2006 x max kullanıyorum 1.5 senedir uzunca bir süre akü promlemi yaşadıktan sonra kömürleşmiş soketleri değiştirdim,şimdide marşa basınca motor çalışmıyor akü basıyor fakat egsos patlatıyor bir süre sonrada akü bitiyor tabi arabadan takviye yapıyorum çalışıyor,ateşleme bobininde sorun olduğunu söyledi bir usta,bobinde hiçbir yerde yok siparişle 1.5 ayda gelebileceğini söylediler,sorunum hakkında yada bobini nereden bulabileceğim hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim,bütün motorcu kardeşlerime selamlar....
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Selam arkadaşlar 2006 x max kullanıyorum 1.5 senedir uzunca bir süre akü promlemi yaşadıktan sonra kömürleşmiş soketleri değiştirdim,şimdide marşa basınca motor çalışmıyor akü basıyor fakat egsos patlatıyor bir süre sonrada akü bitiyor tabi arabadan takviye yapıyorum çalışıyor,ateşleme bobininde sorun olduğunu söyledi bir usta,bobinde hiçbir yerde yok siparişle 1.5 ayda gelebileceğini söylediler,sorunum hakkında yada bobini nereden bulabileceğim hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim,bütün motorcu kardeşlerime selamlar....

Geçmiş olsun... İstanbuldaysanız Beşiktaş ta daytona motor ya da ümraniye de Yıldız ticaret e sormanızı ya da uğramanızı tavsiye ederim...Bahsettiğiniz akü problemi bende de oldu ama sizin gibi 1,5 sene cebelleşmedim ertesi günü servise verdim.Bir gün sonra motorumun sadece o soketleri değiştirildi...Ondan sonra en ufak bir sorun yaşamadım...

Yedek parça için

Motoliz .... http://www.motoliz.com/ 0212 535 40 27

Daytona motor : 0212) 265 60 65 (0212) 287 17 87

Yıldız Ticaret : 0216 523 37 37
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2011
Mesajlar
2
Geçmiş olsun... İstanbuldaysanız Beşiktaş ta daytona motor ya da ümraniye de Yıldız ticaret e sormanızı ya da uğramanızı tavsiye ederim...Bahsettiğiniz akü problemi bende de oldu ama sizin gibi 1,5 sene cebelleşmedim ertesi günü servise verdim.Bir gün sonra motorumun sadece o soketleri değiştirildi...Ondan sonra en ufak bir sorun yaşamadım...

Yedek parça için

Motoliz .... http://www.motoliz.com/ 0212 535 40 27

Daytona motor : 0212) 265 60 65 (0212) 287 17 87

Yıldız Ticaret : 0216 523 37 37

Yardım için teşekkürler tamyak...İstanbuldayım giderim
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
kırmızı anahtarla çalıştırıyorum zaten illa servise gitmeye gerek yok dimi iyi bir anahtarcıda yapabilir immo anahtarı çok saol verdiğin bilgiler için ha bu arada ya sabah motorun koltuk altını bi açiyim dedim bitürlü açamadım anahtarı takıyorm az bişe boşa dönüyo önceden tık diye açılıyodu bu konuda bilgin var mı acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst