- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
MC'de aynı MR'da aynı sakin kullanımlarda 3,2 yakar. O da 13 kuruş yapar, biraz da devirli gideyim de 15 kuruş civarı. Birde Japon'lar 4 binde yağ değiştiriken bizler 1000 km'de bir değiştiriyoruz. Onun masraflarını hesaplamadım bile.
Kısacası ucuz motorun acısı zamana yayılıyor.
Direkt motor bloğunun ortasından mı? :cyclopsan Fazla yağ var desen onun da tahliye yerleri var. Dediğin bölge çok alakasız bir yer diye düşünüyorum.Ne yazıkki yok..Ama basit yer de...vitesin yanında yuvarlak şekilde mondial yazısının orda parlak bi alyans girişi var...hemen oranın altında![]()