Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
eyvallah kankam bende senin resimlere hastayım

paylaşta millet motorcu görsün :mrgreen:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
saoldaki gri renk gibi olan kaç model ve enjeksiyon lu mu far açısından sordum ve beyazı var mı ..sağdakinin far tipi farklı
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
eyvallah kankam bende senin resimlere hastayım

paylaşta millet motorcu görsün :mrgreen:

Kanka millet apaçhi görür diye korkuyorum :p teker fln boş iş aslında:wiinkk:
Her neyse.. şu yağ meselesinde po gerçekten çok iyi kanka adamlar sayfalarında kinematik vizkozite indeksine kadar yayınlamış diğer firmalar bunu yapmıyor ben po ya güveniyorum denemesi 13 tl:)
http://www.poas.com.tr/default.aspx?pg=49
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
saoldaki gri renk gibi olan kaç model ve enjeksiyon lu mu far açısından sordum ve beyazı var mı ..sağdakinin far tipi farklı

kardeşim sanırım innova yı pek tanımıyorsun ben sana yardımcı olayım

sağdaki gümüş rengi benim makina 2005 model ilk jenerasyon innova125 ve kalbülatörlü

soldaki ise hattathasanın son jenerasyon enjeksiyonlu innova125i 2010 model innovası

:cat:

far sistemleride farklı yeni innovada halogen ampul kullanılmış ayrıca bir çok yeri farklı
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
abi bu sato yama kardeşimin dediği po maximoto 10/40 benzinliklerde bulabilirmiyim acaba ? bide benm bu yağı fethiyede yaz kış kullanabilirim herhalde demi? bu yağlardan hangisini tavsiye edersin yok sa po maximoto 10/40 mı kullanayım ama ben yaz kış diyorum 800gr koyucam 1 500km bir değiştiricem satoyama kardeşimin dedi yağlardan birini önerirmsin yok sa po maximoto 10/40 mı kullanayım aykan abi?satoyama kardeşimden yorum aldım bide sen söyle bida söz başka soru sormucam xD :d
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi bu sato yama kardeşimin dediği po maximoto 10/40 benzinliklerde bulabilirmiyim acaba ? bide benm bu yağı fethiyede yaz kış kullanabilirim herhalde demi? bu yağlardan hangisini tavsiye edersin yok sa po maximoto 10/40 mı kullanayım ama ben yaz kış diyorum 800gr koyucam 1 500km bir değiştiricem satoyama kardeşimin dedi yağlardan birini önerirmsin yok sa po maximoto 10/40 mı kullanayım aykan abi?satoyama kardeşimden yorum aldım bide sen söyle bida söz başka soru sormucam xD :d

Ben kesinlikle öneririm sana po maximoto serisini kullanıyorum son derece memnunum 10/40 sentetik olanı öneririm dilersen mustafanın verdiği listedeki yağlarıda kullanabilirsin ama hepsi aynı ürün...bu ürünü benziklerde bulabilirsin 800 gr aşma 1500 de bir değiştir..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
abi bu sato yama kardeşimin dediği po maximoto 10/40 benzinliklerde bulabilirmiyim acaba ? bide benm bu yağı fethiyede yaz kış kullanabilirim herhalde demi? bu yağlardan hangisini tavsiye edersin yok sa po maximoto 10/40 mı kullanayım ama ben yaz kış diyorum 800gr koyucam 1 500km bir değiştiricem satoyama kardeşimin dedi yağlardan birini önerirmsin yok sa po maximoto 10/40 mı kullanayım aykan abi?satoyama kardeşimden yorum aldım bide sen söyle bida söz başka soru sormucam xD :d

usta yaş kaç ?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ben kesinlikle öneririm sana po maximoto serisini kullanıyorum son derece memnunum 10/40 sentetik olanı öneririm dilersen mustafanın verdiği listedeki yağlarıda kullanabilirsin ama hepsi aynı ürün...bu ürünü benziklerde bulabilirsin 800 gr aşma 1500 de bir değiştir..

benim anlamadığım cub a 800 gr yağ mı konuluyor eğer öyle ise servis neden 1 lt koyuyor herhangibir sorun olurmu? 1 lt koyunca
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
benim anlamadığım cub a 800 gr yağ mı konuluyor eğer öyle ise servis neden 1 lt koyuyor herhangibir sorun olurmu? 1 lt koyunca

Cublar genelde 750/800 gr arasında yağ alırlar 1lt yağ asla tavsiye edilemez... yağ keçesi patlatır, motora ciddi zarar verir.. hangi servis 1 lt kopyuyor merak ettim? bu dediğiniz yetkili servismi? yoksa başka bir servismi...??
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Cublar genelde 750/800 gr arasında yağ alırlar 1lt yağ asla tavsiye edilemez... yağ keçesi patlatır, motora ciddi zarar verir.. hangi servis 1 lt kopyuyor merak ettim? bu dediğiniz yetkili servismi? yoksa başka bir servismi...??

evet aykan haklısın fazla yağ motorda fazla basınç oluşturup elemanların çalışmasını olumsuz etkiliyor :cat:

ama şöyle bir muamma var..

bazı motorlar aynı hacimde olsalarda yağ depolama kapasiteleri değişiyor, bu bazen markalara görede değişiyor ama çinlilerin hepsi aynı, mesela

kymco activ 125cub: 900gr yağ koymalınısız diyot her 300km de yağı kontrol edip 1000km de bir değiştirmelisiniz diyor.

67404866870692264621.jpg


bende kymco cub varken taiwanda ki sitesinden pdf i indirip incelemiştim tr deki site bir çok bilgiyi sallama yazmıştı hatta ben kymco tr ile görüşüp sitedeki bilgileri düzelttirmiştim :)

mesela şöyle bir durumda var daelim s2 250cc scooter 900gr yağ ile çalışıyor çok garip değilmi

innovalara gelirsek 750-800gr arası yağ tavsiyesi, motor sökülüp takılırsa eğer 900gr yağ eklenmelidir diyor.
********************************************
motoruna 1lt yağ koyan arkadaşımé buna emin olmak için şunu yapmalısın

1. yağ değişiminde 1lt yağı doldur ve motor 5 dakika rolantide çalıştır sonra yağ çubuğunu çek ve bak! seviye iki çizginin arasındaysa sorun yok ama çok yukarı seviyelerdeyse fazlayağ koyuyorsun demektir

2.mümkünse motorunun kullanıcı kılavuzunu yada pdf kılavuzunu bulmaya çalış oradaki bilgiler doğrudur tamirci sevis lafına inanma :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Cublar genelde 750/800 gr arasında yağ alırlar 1lt yağ asla tavsiye edilemez... yağ keçesi patlatır, motora ciddi zarar verir.. hangi servis 1 lt kopyuyor merak ettim? bu dediğiniz yetkili servismi? yoksa başka bir servismi...??

ben servise gitmem fakat benim arkadaş mondi yamaha ramzey tvs sakarya yetkili servisinde 4 yıl çalıştı ayrıca en az 15 yıldır motor tamircisi ona gidiyorum aldığım yağın hepsini boşaltıyor ve hiçbir sorun olmadı 8500 km oldu bi yaramazlık yok 2010 hariç geride kalan bütün markalara onun eli değmiştir yani bi olumsuzluk olsa koymaz gene de sorarım ona oda saçmalama der bana gerçekten ii usta ve güvendiğim usta olmasa elini süremez benim motora
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
evet aykan haklısın fazla yağ motorda fazla basınç oluşturup elemanların çalışmasını olumsuz etkiliyor :cat:

ama şöyle bir muamma var..

bazı motorlar aynı hacimde olsalarda yağ depolama kapasiteleri değişiyor, bu bazen markalara görede değişiyor ama çinlilerin hepsi aynı, mesela

kymco activ 125cub: 900gr yağ koymalınısız diyot her 300km de yağı kontrol edip 1000km de bir değiştirmelisiniz diyor.

67404866870692264621.jpg


bende kymco cub varken taiwanda ki sitesinden pdf i indirip incelemiştim tr deki site bir çok bilgiyi sallama yazmıştı hatta ben kymco tr ile görüşüp sitedeki bilgileri düzelttirmiştim :)

mesela şöyle bir durumda var daelim s2 250cc scooter 900gr yağ ile çalışıyor çok garip değilmi

innovalara gelirsek 750-800gr arası yağ tavsiyesi, motor sökülüp takılırsa eğer 900gr yağ eklenmelidir diyor.
********************************************
motoruna 1lt yağ koyan arkadaşımé buna emin olmak için şunu yapmalısın

1. yağ değişiminde 1lt yağı doldur ve motor 5 dakika rolantide çalıştır sonra yağ çubuğunu çek ve bak! seviye iki çizginin arasındaysa sorun yok ama çok yukarı seviyelerdeyse fazlayağ koyuyorsun demektir

2.mümkünse motorunun kullanıcı kılavuzunu yada pdf kılavuzunu bulmaya çalış oradaki bilgiler doğrudur tamirci sevis lafına inanma :cat:

Dealim olayı garipmiş gerçekten ki s2 maxi scooter tabi modele ve markaya göre değişir örn ben c90 a kontrol etmeden ilave ettiğim 400 gr yağ keçesini patlatmıştı kullanma klavuzları en büyük yardımcı bu konuda..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------

ben servise gitmem fakat benim arkadaş mondi yamaha ramzey tvs sakarya yetkili servisinde 4 yıl çalıştı ayrıca en az 15 yıldır motor tamircisi ona gidiyorum aldığım yağın hepsini boşaltıyor ve hiçbir sorun olmadı 8500 km oldu bi yaramazlık yok 2010 hariç geride kalan bütün markalara onun eli değmiştir yani bi olumsuzluk olsa koymaz gene de sorarım ona oda saçmalama der bana gerçekten ii usta ve güvendiğim usta olmasa elini süremez benim motora

Dediğim gibi marka bazında farklılıklar olabilir ancak innovada 1 lt fazladır max oran 800 gr dır mustafanında dediği gibi dağıtmadan sonra 900 alır ancak bu 1 kere dağıtmaya mahsustur ...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
c90 nın bende user manuel i var :) 700gr yağ koyulmalıdır diyor :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Kanka bu dediğim olay belki 10 sene önce şimdi olsa yaparmıyım hiç...:)

ya kanka şaka maka c90 dedinde

92 model c90 nım inan 1 gram yağ eksiltmiyordu :pr: o nasıl bir alet yaaa nasıl sattım ben onu :pr:

81881823372487793893.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
ya kanka şaka maka c90 dedinde

92 model c90 nım inan 1 gram yağ eksiltmiyordu :pr: o nasıl bir alet yaaa nasıl sattım ben onu :pr:

81881823372487793893.jpg

evet c90 aynen dediğiniz gibi çok yakın arkadaşımda 2 tane var biri 99 model diğeri ise 2002 sıfır alındı 2side halen taş gibiler ve inanıyorumki torunlarımıza miras bırakıcaz galiba ama tabi onlar kıymetini bilmek isterlerse:):rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
aykan abi beim öğrenmek istediğim şey bu fethiyeedepo maxi moto 10w-40yağı yaz kış kullanabilrmiim?:D::d

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------

he arkadalar bişi dah a sorcam bu bakım filan varya 4000 km yapılacak değilmi bakım yağda bn fethyede oturuyorum burda kışın sıcaklık 5 la 25 derece olur yazın ise 30 la 45 dereceolur aykan abi po maxi moto 10-40 yağ önerdi ama bunu yaz kış kullnabilirmiyim acaba veya sadece yazın vey kışın mı ? bide yağı 1500 mde bir eğişece değimi ? teşekkürler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
1
po maximoto 10/40 bu yağı ben fethiyede yaz kış kullanabilirmiyim acaba aykan abi? Bide po maximoto 10/40 hem ucuz hemde fethiye gibi biyerde kolay bulunur herhalde demi aykan abi ?texaco motex 10w-40 temin edebilirsen dedine göre zor bulunuyor po maximoto 10/40 kolay bulunur değilmi teşekkürler

2
ben o zaman fethiyede kışın 5 ila 25 derecew arasında yazın ise 30 ila 45 derece arasında satoyama kardeşimin dediği 10 w 40 yağı kullanıcam yarın yağı değiştircem bulabilirsem 10 w 40 kodurcam bu yağ zormu bulunuyor?

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------[/sıze]

texaco motex 10w-40 kaç para?

3
abi bu sato yama kardeşimin dediği po maximoto 10/40 benzinliklerde bulabilirmiyim acaba ? Bide benm bu yağı fethiyede yaz kış kullanabilirim herhalde demi? Bu yağlardan hangisini tavsiye edersin yok sa po maximoto 10/40 mı kullanayım ama ben yaz kış diyorum 800gr koyucam 1 500km bir değiştiricem satoyama kardeşimin dedi yağlardan birini önerirmsin yok sa po maximoto 10/40 mı kullanayım aykan abi?satoyama kardeşimden yorum aldım bide sen söyle bida söz başka soru sormucam xd :d

4
aykan abi beim öğrenmek istediğim şey bu fethiyeedepo maxi moto 10w-40yağı yaz kış kullanabilrmiim?:d::d

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------[/sıze]

he arkadalar bişi dah a sorcam bu bakım filan varya 4000 km yapılacak değilmi bakım yağda bn fethyede oturuyorum burda kışın sıcaklık 5 la 25 derece olur yazın ise 30 la 45 dereceolur aykan abi po maxi moto 10-40 yağ önerdi ama bunu yaz kış kullnabilirmiyim acaba veya sadece yazın vey kışın mı ? Bide yağı 1500 mde bir eğişece değimi ? Teşekkürler


sence bir gariplik yokmu? ben 5 tanesini bulabildim aynı şeyleri tekrar tekrar yazıyorsun :silent:

ve her defasında sana cevap yazılıyor ama sen hala aynı soruyu soruyorsun

yaşınız kaç dedim onu bile görmediniz sanırım bizim yazdıklarımızı okumuyorusunuz
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
1

2

3

4


sence bir gariplik yokmu? ben 5 tanesini bulabildim aynı şeyleri tekrar tekrar yazıyorsun :silent:

ve her defasında sana cevap yazılıyor ama sen hala aynı soruyu soruyorsun

yaşınız kaç dedim onu bile görmediniz sanırım bizim yazdıklarımızı okumuyorusunuz

Harbi bu kaçıncı soru ya umarım çoluk çocuğa danışmanlık hizmeti vermiyoruzdur kıllandım şimdi:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------

aykan abi beim öğrenmek istediğim şey bu fethiyeedepo maxi moto 10w-40yağı yaz kış kullanabilrmiim?:D::d

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------

he arkadalar bişi dah a sorcam bu bakım filan varya 4000 km yapılacak değilmi bakım yağda bn fethyede oturuyorum burda kışın sıcaklık 5 la 25 derece olur yazın ise 30 la 45 dereceolur aykan abi po maxi moto 10-40 yağ önerdi ama bunu yaz kış kullnabilirmiyim acaba veya sadece yazın vey kışın mı ? bide yağı 1500 mde bir eğişece değimi ? teşekkürler

Kardeşim dedikya sana kullanabilirsin diye daha kaç kere tavsiye edeyim..:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst