Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
7
Herkese selam olsun formu inceledim okudum güzel paylaşımlarınız var..
Bende mondial vardı sattım 2-3 ay önce bisan aldım genel olarak memnunum şimdilik bi sıkıntım yoktu taki 2-3 gün önceye kadar.
bilmiyorum başınıza böyle bişey geldimi benim motor kalkış vitesinde elektrik kesiyor 1-2 sn kadar geri geliyor böyle oluncada motor sanki benzini bitiyormuş gibi tekliyerek gidiyor..cdi beyni değişmiş benden önce orjinal beynide elimde ikisindede yapıyor bu sıkıntıyı ustama bıraktım dün bakalım ne sonuç alıcaz tekrardan herkese saygılar selmalar...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
Herkese selam olsun formu inceledim okudum güzel paylaşımlarınız var..
Bende mondial vardı sattım 2-3 ay önce bisan aldım genel olarak memnunum şimdilik bi sıkıntım yoktu taki 2-3 gün önceye kadar.
bilmiyorum başınıza böyle bişey geldimi benim motor kalkış vitesinde elektrik kesiyor 1-2 sn kadar geri geliyor böyle oluncada motor sanki benzini bitiyormuş gibi tekliyerek gidiyor..cdi beyni değişmiş benden önce orjinal beynide elimde ikisindede yapıyor bu sıkıntıyı ustama bıraktım dün bakalım ne sonuç alıcaz tekrardan herkese saygılar selmalar...
silindir bobinlerine bi baktırmakta fayda var diye düşünüyorum ama sadece bi fikir bende pek anlamamda :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
7
Sorun çözüldü konjiktör kablolarından biri yanmış ustada çok uğraşmış dediğine göre ve bulmuş şimdi bi sıkıntı kalmadı...Bide ankaradan bi arkadaş yazıp duruyodu yokmu bisan kullanan buralarda diye sesi çıkmıyo nerlerde o arkadaş...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Sorun çözüldü konjiktör kablolarından biri yanmış ustada çok uğraşmış dediğine göre ve bulmuş şimdi bi sıkıntı kalmadı...Bide ankaradan bi arkadaş yazıp duruyodu yokmu bisan kullanan buralarda diye sesi çıkmıyo nerlerde o arkadaş...

Senin motorun mavi mi arkadaşım?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
beyler anlayamadım gitti zinciri yağlattım dün ayar çektirdim biraz ses geliyordu bu sefer başka ustaya götürdüm adam sıktı bi sorun şimdilik yok ama eğer tekrar salarsa zincir değişcek dedi sizce doğru mudur,hatta başka biride söküp bakmak lazım bilyalarda problem olabilir dedi ama adam paracı onu biliyorum :silent:
sizce çare nedir yada normal midir bi zararı olur mu sanki cır cır cır diye bi ses yapıyo,hatta debriyajdan bile şüpheleniyorum çünkü çalışır durumdayken boşa filan geçmiyor pöfff ya bi akıl verin :pr: :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler anlayamadım gitti zinciri yağlattım dün ayar çektirdim biraz ses geliyordu bu sefer başka ustaya götürdüm adam sıktı bi sorun şimdilik yok ama eğer tekrar salarsa zincir değişcek dedi sizce doğru mudur,hatta başka biride söküp bakmak lazım bilyalarda problem olabilir dedi ama adam paracı onu biliyorum :silent:
sizce çare nedir yada normal midir bi zararı olur mu sanki cır cır cır diye bi ses yapıyo,hatta debriyajdan bile şüpheleniyorum çünkü çalışır durumdayken boşa filan geçmiyor pöfff ya bi akıl verin :pr: :salut:

şangır şangır bir ses geliyorsa motorun silindir üst kapağında piyano yatağı diye bir parça var o gevşemiş olabilir ve bendede sizdeki motor tipinde bir motorvar 1 deyken boşa bazen zor geçiyor kimi şanzımandan kimide vites dişlilerindendir diyor :p
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
şangır şangır bir ses geliyorsa motorun silindir üst kapağında piyano yatağı diye bir parça var o gevşemiş olabilir ve bendede sizdeki motor tipinde bir motorvar 1 deyken boşa bazen zor geçiyor kimi şanzımandan kimide vites dişlilerindendir diyor :p

evet kime sorsam balata değişcek diyor :pr:
motorun silindir üst kapağında piyano yatağı var demişsin onu ben bulabilir miyim nasıl bişi neyle sıkılır bilgilendirirsen sevinirim,bi bakarım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla o parça hemen silindiri açtınmı görürsün çift kollu birşey fakat onun ayarını usta daha iyi yapar ;)
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
17
beyler anlayamadım gitti zinciri yağlattım dün ayar çektirdim biraz ses geliyordu bu sefer başka ustaya götürdüm adam sıktı bi sorun şimdilik yok ama eğer tekrar salarsa zincir değişcek dedi sizce doğru mudur,hatta başka biride söküp bakmak lazım bilyalarda problem olabilir dedi ama adam paracı onu biliyorum :silent:
sizce çare nedir yada normal midir bi zararı olur mu sanki cır cır cır diye bi ses yapıyo,hatta debriyajdan bile şüpheleniyorum çünkü çalışır durumdayken boşa filan geçmiyor pöfff ya bi akıl verin :pr: :salut:

Selam arkadaşım aynı sorunu ben de yaşıyorum ne yaptımsa zincirdeki sesi gideremedim,dişliler sağlam zincir saglam ama yinede ses var.motor sesinden çok zincir sesi geliyor.Sorunu çözdüğünde paylaşırsan sevinirim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
valla o parça hemen silindiri açtınmı görürsün çift kollu birşey fakat onun ayarını usta daha iyi yapar ;)

tamam :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:08 ----------

Selam arkadaşım aynı sorunu ben de yaşıyorum ne yaptımsa zincirdeki sesi gideremedim,dişliler sağlam zincir saglam ama yinede ses var.motor sesinden çok zincir sesi geliyor.Sorunu çözdüğünde paylaşırsan sevinirim.
ya bende ses sonradan oluştu sebebinide anlamadım ayarını kendim çekmiştim ondan mı acaba dedim tekrardan ustaya gittim yok hala aynı,dediğim ggibi gevşerse tekrar zincir değişcek dedi ama senin dediğin gibi ses gitmiyorsa şimdilik masrafa girmeye gerek yok, ama bi problem var eminim umarım yolda bırakmaz kazaya filan sebebiyet vermez :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o sesin sebebi vitesi arttırıp debriyajı hızlı bıraktınmı motorda bir yığılma oluyor motoru mesela 2 den 3 e çekcen fakat debriyaj hızlı bıraktığından hemen geçmiyor bir süre o sesde gidip sonra 3vites dişlisine geçiyor zincir ve yaklaşık 550 650 km böyle sürdünmü böyle bir sorunla karşılaşıyorsun. inşallah o ses ortaya çıktıktan sonra bayağ gezmemeişsindir piyano yatağının parçası ezilip kırılabilir ve silindirin alt kısımlarına düşünce motor komple sökülmeli işçilik fiyatı artar ve daha çok masraf tabiki...


ben piyano yatağına 50 tl verdim yenisi takıldı 25 de işçilik ile işi halletti :(
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
17
tamam :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:08 ----------


ya bende ses sonradan oluştu sebebinide anlamadım ayarını kendim çekmiştim ondan mı acaba dedim tekrardan ustaya gittim yok hala aynı,dediğim ggibi gevşerse tekrar zincir değişcek dedi ama senin dediğin gibi ses gitmiyorsa şimdilik masrafa girmeye gerek yok, ama bi problem var eminim umarım yolda bırakmaz kazaya filan sebebiyet vermez :pale:
Ben bugün problemi çözdüm arkadaşım,Arka dişli ve ön dişli aynı hizada değilmiş,zincir özellikle ön dişliye tam oturmadığı için bütün ayarlamalara rağmen ses yapıyormuş,bir pul atarak dişlileri hizaladık ve ses kalmadı:cherry:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
Ben bugün problemi çözdüm arkadaşım,Arka dişli ve ön dişli aynı hizada değilmiş,zincir özellikle ön dişliye tam oturmadığı için bütün ayarlamalara rağmen ses yapıyormuş,bir pul atarak dişlileri hizaladık ve ses kalmadı:cherry:

sanırım bende de böyle bi problem var çünkü her turda çok az bi titreme yapıyor zincirde görülebiliyor bu,ve demin arkadaşın dediği gibi debriyajda da bi işler var :salut: inşallah para birikirse bi vercem bakıma
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Ben bugün problemi çözdüm arkadaşım,Arka dişli ve ön dişli aynı hizada değilmiş,zincir özellikle ön dişliye tam oturmadığı için bütün ayarlamalara rağmen ses yapıyormuş,bir pul atarak dişlileri hizaladık ve ses kalmadı:cherry:

yahu nasıl aynı hizzada olmaz? anlayamadım. kendi burçlarını kullanmamışlar mı acaba?
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
burcları yanlıs takmıs olabılırler.boyları farklı olmalı
ben yaklasık 1000km oyle kullanmıstım sonra dıkkatımı cektı.kalıper sabıtleyıcı ıle lastık arasında devamlı camur kalıyordu.umarım basıt bır sorundur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst