- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 56
kardeşim hayırlı olsun süperr olmuş :cat:
kardeşim hayırlı olsun süperr olmuş :cat:
silindir bobinlerine bi baktırmakta fayda var diye düşünüyorum ama sadece bi fikir bende pek anlamamda :wiinkk:Herkese selam olsun formu inceledim okudum güzel paylaşımlarınız var..
Bende mondial vardı sattım 2-3 ay önce bisan aldım genel olarak memnunum şimdilik bi sıkıntım yoktu taki 2-3 gün önceye kadar.
bilmiyorum başınıza böyle bişey geldimi benim motor kalkış vitesinde elektrik kesiyor 1-2 sn kadar geri geliyor böyle oluncada motor sanki benzini bitiyormuş gibi tekliyerek gidiyor..cdi beyni değişmiş benden önce orjinal beynide elimde ikisindede yapıyor bu sıkıntıyı ustama bıraktım dün bakalım ne sonuç alıcaz tekrardan herkese saygılar selmalar...
Sorun çözüldü konjiktör kablolarından biri yanmış ustada çok uğraşmış dediğine göre ve bulmuş şimdi bi sıkıntı kalmadı...Bide ankaradan bi arkadaş yazıp duruyodu yokmu bisan kullanan buralarda diye sesi çıkmıyo nerlerde o arkadaş...
eet mavi.!!!
beyler anlayamadım gitti zinciri yağlattım dün ayar çektirdim biraz ses geliyordu bu sefer başka ustaya götürdüm adam sıktı bi sorun şimdilik yok ama eğer tekrar salarsa zincir değişcek dedi sizce doğru mudur,hatta başka biride söküp bakmak lazım bilyalarda problem olabilir dedi ama adam paracı onu biliyorum :silent:
sizce çare nedir yada normal midir bi zararı olur mu sanki cır cır cır diye bi ses yapıyo,hatta debriyajdan bile şüpheleniyorum çünkü çalışır durumdayken boşa filan geçmiyor pöfff ya bi akıl verinr: :salut:
şangır şangır bir ses geliyorsa motorun silindir üst kapağında piyano yatağı diye bir parça var o gevşemiş olabilir ve bendede sizdeki motor tipinde bir motorvar 1 deyken boşa bazen zor geçiyor kimi şanzımandan kimide vites dişlilerindendir diyor![]()
beyler anlayamadım gitti zinciri yağlattım dün ayar çektirdim biraz ses geliyordu bu sefer başka ustaya götürdüm adam sıktı bi sorun şimdilik yok ama eğer tekrar salarsa zincir değişcek dedi sizce doğru mudur,hatta başka biride söküp bakmak lazım bilyalarda problem olabilir dedi ama adam paracı onu biliyorum :silent:
sizce çare nedir yada normal midir bi zararı olur mu sanki cır cır cır diye bi ses yapıyo,hatta debriyajdan bile şüpheleniyorum çünkü çalışır durumdayken boşa filan geçmiyor pöfff ya bi akıl verinr: :salut:
valla o parça hemen silindiri açtınmı görürsün çift kollu birşey fakat onun ayarını usta daha iyi yapar![]()
ya bende ses sonradan oluştu sebebinide anlamadım ayarını kendim çekmiştim ondan mı acaba dedim tekrardan ustaya gittim yok hala aynı,dediğim ggibi gevşerse tekrar zincir değişcek dedi ama senin dediğin gibi ses gitmiyorsa şimdilik masrafa girmeye gerek yok, ama bi problem var eminim umarım yolda bırakmaz kazaya filan sebebiyet vermezSelam arkadaşım aynı sorunu ben de yaşıyorum ne yaptımsa zincirdeki sesi gideremedim,dişliler sağlam zincir saglam ama yinede ses var.motor sesinden çok zincir sesi geliyor.Sorunu çözdüğünde paylaşırsan sevinirim.
Bizim Cenizhan ın motoru mu aldın acep sen?
Ben bugün problemi çözdüm arkadaşım,Arka dişli ve ön dişli aynı hizada değilmiş,zincir özellikle ön dişliye tam oturmadığı için bütün ayarlamalara rağmen ses yapıyormuş,bir pul atarak dişlileri hizaladık ve ses kalmadı:cherry:tamam :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:08 ----------
ya bende ses sonradan oluştu sebebinide anlamadım ayarını kendim çekmiştim ondan mı acaba dedim tekrardan ustaya gittim yok hala aynı,dediğim ggibi gevşerse tekrar zincir değişcek dedi ama senin dediğin gibi ses gitmiyorsa şimdilik masrafa girmeye gerek yok, ama bi problem var eminim umarım yolda bırakmaz kazaya filan sebebiyet vermezale:
Ben bugün problemi çözdüm arkadaşım,Arka dişli ve ön dişli aynı hizada değilmiş,zincir özellikle ön dişliye tam oturmadığı için bütün ayarlamalara rağmen ses yapıyormuş,bir pul atarak dişlileri hizaladık ve ses kalmadı:cherry:
Ben bugün problemi çözdüm arkadaşım,Arka dişli ve ön dişli aynı hizada değilmiş,zincir özellikle ön dişliye tam oturmadığı için bütün ayarlamalara rağmen ses yapıyormuş,bir pul atarak dişlileri hizaladık ve ses kalmadı:cherry: