Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
1
Arkadaşlar,
Motorumu bu hafta aldım,henüz çok fazla kullanma şansım olmadı,biraz km yaptıktan sonra sizinle deneyimlerimi paylaşırım.

Hepinize kazasız sürüşler.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
4
Selamınaleyküm;
ben daha yeniyim ve yıllardır süregelen bi konuda bilginize ihtiyacım var. Yzf 125 r alcam tabi nasip olursa.. Avantaj ve dezavantajları konusunda yardımcı olursanız sevinirim. Hayırlı gece-gün- (ler)
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
18
Arkadaşlar,
Motorumu bu hafta aldım,henüz çok fazla kullanma şansım olmadı,biraz km yaptıktan sonra sizinle deneyimlerimi paylaşırım.

Hepinize kazasız sürüşler.

öncelikle hayırlı olsun. bende düşünüyorum önümüzdeki günler almayı. kafamda bi kaç model var. motor ile ilgili düşüncelerini bekliyorum.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
15
merhabalar arkadaşlar adım kamill uzun zamandır siteyi takip ediyorum yazıları paylaşılanları okumaya çalışıyorum çok güzel bir site bi türlü üyeliğimi etkinleştiremedim ancak yazıyorum, mümkünse bu yzf r125 hakkında bilgisi olan artıları eksileri a dan z ye kadar bizleri aydınlatmak isterler mi acaba ?
saygılar
 
Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
36
Yakışmış sarışına sarı yzf :mrgreen:

2nqxv29.jpg
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
merhabalar arkadaşlar adım kamill uzun zamandır siteyi takip ediyorum yazıları paylaşılanları okumaya çalışıyorum çok güzel bir site bi türlü üyeliğimi etkinleştiremedim ancak yazıyorum, mümkünse bu yzf r125 hakkında bilgisi olan artıları eksileri a dan z ye kadar bizleri aydınlatmak isterler mi acaba ?
saygılar

Sadece Görüntü ; baska hiçbirşeyi yok... :farao:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
en hoşuma gitmeyen renk beyazdı ama yanına gidince aşık oldum artık bende bir beyaz yzf sahibiyim
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
yzf r125 kullanmayanlar sallıyor yine , arkadaş kullanmadan görmeden yorum yapmayın.

cbr 125 ve hyosung la karıştırmayın bence yzf tam bir replika...
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
71
ben honda kullanıyorum yzf ıle karsılastrıdıgımda yzf cok faha kalıtelı mesela honda cbr 125 de gıdon ıscılıgı cok kotu dıgıtal gosterge guzel ama yzf nın yanına yaklasamaz yzf nın kotu yanı ıse gereksız pahalı fıyatı ve 2.elı pek yok satma ıcın cok ugrasırsınız
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
15
ben honda kullanıyorum yzf ıle karsılastrıdıgımda yzf cok faha kalıtelı mesela honda cbr 125 de gıdon ıscılıgı cok kotu dıgıtal gosterge guzel ama yzf nın yanına yaklasamaz yzf nın kotu yanı ıse gereksız pahalı fıyatı ve 2.elı pek yok satma ıcın cok ugrasırsınız

:cat: harika bi yorum saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

mehmet onur arkadaşım bir honda motoru kullanıp böyle güzel samimi bi cevap vermen herkese örnek olmalı bence herkes kullanmadıgı motora çamur atmaktansa bilmeden, sizin gibi karşılaştırıp puan vermek çok daha güzel bişey çok teşekkürler :cat:
 
Katılım
23 Nis 2009
Mesajlar
18
41 hp'lik bir nexus 500'den bu makinaya gecsem ne gibi eksiklikler hissederim. Kullanici arkadaslar yorumlarini yazabilirler mi?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
41 hp'lik bir nexus 500'den bu makinaya gecsem ne gibi eksiklikler hissederim. Kullanici arkadaslar yorumlarini yazabilirler mi?

Yazan olmamış 2011 cbr125 kullanıcısı olarak yazıyım.

Amacınız vitesliyi öğrenmekse 1000-1500 km de sıkılırsınız zaten. Nexus taki 4 katı hacimden gelen torku çok arasınız. 0-90 arası devirli kullanıp ışıklarda falan araçlardan sıyrılırsınız ama 110 dan sonra okadar isteksiz hızlanırki 125 e kadar buna 500cc den sonra tahammul edebilirseniz alın

Bide Yzf nin gidonlar çok aşağıda ve 15 beygirlik bi makinede çok gereksiz. bilek ve belinize binen o ağrı sizi bıktırabilir scooterin rahatlığına alışmış biri olarak

Cbr250 ve ninja250 daha iyi mantıklı sizin için dizaynı bi kenara atarsak:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst