- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,015
süspansiyon olayına bayıldım, touring motor gibi.gerçi gidonları da öyle ama :mrgreen: dediğiniz gibi kalıp olarak da fazla bir faklılıkları yok.
Bu arada rodaj bitmeden kesin de birşey diyemiyorum ama, 120 yi bana çok fazla kasmadan yapacakmış gibime geliyor. 6bin devirde 82 83 ü görüyor motor şuan düzde.
Bilmiorum açıldıktan sonra, güzel havalarda neler olur :cat:
Bu arada rodaj bitmeden kesin de birşey diyemiyorum ama, 120 yi bana çok fazla kasmadan yapacakmış gibime geliyor. 6bin devirde 82 83 ü görüyor motor şuan düzde.
Bilmiorum açıldıktan sonra, güzel havalarda neler olur :cat:
