Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
süspansiyon olayına bayıldım, touring motor gibi.gerçi gidonları da öyle ama :mrgreen: dediğiniz gibi kalıp olarak da fazla bir faklılıkları yok.

Bu arada rodaj bitmeden kesin de birşey diyemiyorum ama, 120 yi bana çok fazla kasmadan yapacakmış gibime geliyor. 6bin devirde 82 83 ü görüyor motor şuan düzde.
Bilmiorum açıldıktan sonra, güzel havalarda neler olur :cat:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
süspansiyon olayına bayıldım, touring motor gibi.gerçi gidonları da öyle ama :mrgreen: dediğiniz gibi kalıp olarak da fazla bir faklılıkları yok.

Bu arada rodaj bitmeden kesin de birşey diyemiyorum ama, 120 yi bana çok fazla kasmadan yapacakmış gibime geliyor. 6bin devirde 82 83 ü görüyor motor şuan düzde.
Bilmiorum açıldıktan sonra, güzel havalarda neler olur :cat:

senin şu resimleri bekliyorum hala hocam:) bence 125r o parayı tamıtamına hakeden bi motor.rodajın bitsinde motorun zorlanmadan yapabildiği son süratide bekliyo olacağım :) bu arada servise götürdünmü vites sesleri için ne dediler?
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
71
kesınlıkle 250 yı tercıh edın arkadaslar 125 de fıyatına gore sahane motor ama 120 ıle gıderken uzun sure yorulursunuz butcesı olan 250 tercıh etsın
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
senin şu resimleri bekliyorum hala hocam:) bence 125r o parayı tamıtamına hakeden bi motor.rodajın bitsinde motorun zorlanmadan yapabildiği son süratide bekliyo olacağım :) bu arada servise götürdünmü vites sesleri için ne dediler?

yok kardeşim henüz götüremedim.nasipse cumatresi 4,30 da bırakacağm servise.resimler de o günün akşamı yüklenmiş olur bir mani çıkmazsa :rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
kesınlıkle 250 yı tercıh edın arkadaslar 125 de fıyatına gore sahane motor ama 120 ıle gıderken uzun sure yorulursunuz butcesı olan 250 tercıh etsın

Bende 250 ile 125 arasında kaldım fiyat/fayda oranını ve kullanım süremi göz önünde bulundurarak 125'lik aldım:) cbr250 eğer 2 yıl değilde 4-5 yıl falan kullanılacaksa doğru tercih olabilir:cat: ama yinede kullnılan parçaların neredeyse yüzde 90 ının aynı olduğu bir makineye birbuçuk katından daha fazla istenmesi pazarlama stratejisi kesinlikle.. bir 125 lik alıp sonra satmadan bunun yanına performansı gerçekten keyif veren 4 silindirli bir makinaya yakıt tüketimini çok sıkıntı yapmayarak sahip olunabilir:bounce:

ileride değiştirmek üzere alıcaklar cbr250 den daha fazla zarar ediceklerini ve aradaki 3000 tl lik hatrı sayılır farkı göz önüde bulundurursa motor değişiminde görüntüsü tamamen aynı olan küçük cbr'ın yanlarına bonus olarak kalıcagını da düşünsünler bence:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bende 250 ile 125 arasında kaldım fiyat/fayda oranını ve kullanım süremi göz önünde bulundurarak 125'lik aldım:) cbr250 eğer 2 yıl değilde 4-5 yıl falan kullanılacaksa doğru tercih olabilir:cat: ama yinede kullnılan parçaların neredeyse yüzde 90 ının aynı olduğu bir makineye birbuçuk katından daha fazla istenmesi pazarlama stratejisi kesinlikle.. bir 125 lik alıp sonra satmadan bunun yanına performansı gerçekten keyif veren 4 silindirli bir makinaya yakıt tüketimini çok sıkıntı yapmayarak sahip olunabilir:bounce:

ileride değiştirmek üzere alıcaklar cbr250 den daha fazla zarar ediceklerini ve aradaki 3000 tl lik hatrı sayılır farkı göz önüde bulundurursa motor değişiminde görüntüsü tamamen aynı olan küçük cbr'ın yanlarına bonus olarak kalıcagını da düşünsünler bence:cherry:

aynen katılıyorum.cbr125 hem sağa sola kısa sürüşlerde kullanılabilir yanınada bi tane 4silindir 600cc lik kardeş alınır.:)
!Lk£®
umarım küçük birşey çıkar,bende senin gibi merak ediyorum :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İlk motorunu alacak olan birisi için CBR125 son derece iyi bir tercih. Ancak benim gibi 125'den yukarı hacimlare çıkmak isteyenler bence 250 cc almalı. Satarken mutlaka zarar daha fazla olacak ama kullanım keyfi için bu zarar değer bence. Bir de şunu unutmayın, 250 cc modelin ara hızlanmaları ve kalkışı 125 cc ile mukayese edilemeyecek kadar iyidir. Kalkışta otomobilleri ekmek çok daha kolay olur.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
29
En azindan 50-100 km yol yapmak icin bile 250cc daha iyi bir secim gibi geliyor bana. Aradaki fiyat farkida iki kati tork ve iki kati beygir gucu olarak geri donuyor. Ama bir an insan dusunmeden de edemiyor zaten sehir icinde kullanicagim, zaten 250cc`yi beklemek gerekiyor alayim bir 125cc bineyim diye hemde fiyati daha uygun, ama sabirla beklemek daha guzel sonuclar doguracak gibi...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu videoyu izledikten sonra son kararımı verdim eğer 2.el bi gt250r almazsam cbr125 almayı düşünüyorum :)
istanbulda hangi bayiilerde vardır? [YT]w9f3-ZDsyy8[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bu videoyu izledikten sonra son kararımı verdim eğer 2.el bi gt250r almazsam cbr125 almayı düşünüyorum :)
istanbulda hangi bayiilerde vardır? [YT]w9f3-ZDsyy8[/YT]

ŞUAN İÇİN HİÇ BİR BAYİDE NİSANIN 10NU VE SONRASINI BEKLICEKSIN VEDE SEN SCHOOTER ALALI NE OLDUYA COK HIZLI GIDIYOSUN SENEYE BU ZAMANLARDA HAYABUSA PESİNE DÜSERSİN BU HIZLA:d
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ŞUAN İÇİN HİÇ BİR BAYİDE NİSANIN 10NU VE SONRASINI BEKLICEKSIN VEDE SEN SCHOOTER ALALI NE OLDUYA COK HIZLI GIDIYOSUN SENEYE BU ZAMANLARDA HAYABUSA PESİNE DÜSERSİN BU HIZLA:d

:queen: yok bunu krediyle alacağımdan 2-3yıldan önce motor değişikliği yapmam muhtemelen :) çünkü vitesli tecrübemde olursa sonraki durak 600lük olur :) oda keyif aracı cbr yine durur işe gidip gelmeye diye hayal ediyorum:queen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
:queen: yok bunu krediyle alacağımdan 2-3yıldan önce motor değişikliği yapmam muhtemelen :) çünkü vitesli tecrübemde olursa sonraki durak 600lük olur :) oda keyif aracı cbr yine durur işe gidip gelmeye diye hayal ediyorum:queen:

BENDE SENIN GIBI MONDİAL SCHOOTERLA BAŞLADIM ŞİMDİDE CBF150 ALDIM BENDE 3-4YIL BAŞKA BİŞEY ALAMAM BUNU BİLE TAKSİTLE ALDIM SONRAI CBR250 DAHA FAZLASI HEM BENZIN HEM VERGI YONUNDEN ADAMI ZORLAR 160KM İLE İDARE EDERİZ SONUCTA MOTOR BEN ARABAYLA BİLE O HIZI YAPMADIM :d
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
BENDE SENIN GIBI MONDİAL SCHOOTERLA BAŞLADIM ŞİMDİDE CBF150 ALDIM BENDE 3-4YIL BAŞKA BİŞEY ALAMAM BUNU BİLE TAKSİTLE ALDIM SONRAI CBR250 DAHA FAZLASI HEM BENZIN HEM VERGI YONUNDEN ADAMI ZORLAR 160KM İLE İDARE EDERİZ SONUCTA MOTOR BEN ARABAYLA BİLE O HIZI YAPMADIM :d

ne zaman bilmem ama o litrelik racinglere oturucam bi gün :mrgreen:vurucam kırbacı vurucam kırbacı :queen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Allah herkese istediği sıpayı versin :) Herkes o kırbacı sallasın dehhh cbr250:cherry:

inş :)

bu arada cbr250rlar ülkeye girene kadar hyosung 2011 modellerini getirdi kawasakidende ufak bir makyaj yapılması bekleniyor.özellikle göstergelere bi ayar çekerse belini kıracak hondanın :) ama fiyat olarak hondayla hyosung aynı olduğundan hondanın motoru ortalıkta olmamasına ragmen,hyosung satmaz.honda 250cc de kawa ile yarışır performans isteyen ninja alır ekonomi isteyen honda alır.son tahminlerim bu yönde sonuçları izleyip görecez efenim:queen:
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
inş :)

bu arada cbr250rlar ülkeye girene kadar hyosung 2011 modellerini getirdi kawasakidende ufak bir makyaj yapılması bekleniyor.özellikle göstergelere bi ayar çekerse belini kıracak hondanın :) ama fiyat olarak hondayla hyosung aynı olduğundan hondanın motoru ortalıkta olmamasına ragmen,hyosung satmaz.honda 250cc de kawa ile yarışır performans isteyen ninja alır ekonomi isteyen honda alır.son tahminlerim bu yönde sonuçları izleyip görecez efenim:queen:

Hyo'nun Honda karşısında pek bir şansı yok zaten, Kawa'ya gelince o dediğin makyaj 2011'lerde malesef olmuyacak yanii 2010 neyse 2011'de o şekilde, öte yandan Kawa 11000 lira ve hondaya göre fazla yakıyor diğer bir dezavantajı ise servis ve distribitürön ilgisizliği, Kawa alan 2-3 sene sonra kafasını duvara vurur bende söylemesi :)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
madem tahmin yürütüyoruz. bendende bir tahmin hayasung yine satılır. cbr ve ninja katogori olarak sporturing ve kasaları ufak
hayasung iri ve süpersport tarzı olduğu için kullanıcısı genç kesim olacaktır.
kawasaki ile cbr konusunda japon motorları olarak biraz cbr zayıf kalıyor. teknoloji yeni denen cbr 26 hp tek silindiri ile geride kalıyor. fakat yeni olduğu için toplumda ilk sene olmasada ikinci sene yavaş yavaş alımlar olacaktır. (fiyat artmazsa )
ninja ile yakıt konusunda cbr aynı yakar .ilk sayfada yakıt verileri berilen cbr 250 çokda az yaktığı söylenemez.
ninja 100 km 3,3 gibi bir yakıt yaktığı biliniyor.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
madem tahmin yürütüyoruz. bendende bir tahmin hayasung yine satılır. cbr ve ninja katogori olarak sporturing ve kasaları ufak
hayasung iri ve süpersport tarzı olduğu için kullanıcısı genç kesim olacaktır.
kawasaki ile cbr konusunda japon motorları olarak biraz cbr zayıf kalıyor. teknoloji yeni denen cbr 26 hp tek silindiri ile geride kalıyor. fakat yeni olduğu için toplumda ilk sene olmasada ikinci sene yavaş yavaş alımlar olacaktır. (fiyat artmazsa )
ninja ile yakıt konusunda cbr aynı yakar .ilk sayfada yakıt verileri berilen cbr 250 çokda az yaktığı söylenemez.
ninja 100 km 3,3 gibi bir yakıt yaktığı biliniyor.

Hyonun yine alıcısı olur ben hız istemiyorum cüsse istiyorum ve yakıtı dert etmem diyenler için çakma 600cc görünümlü hyo piyasada tutunabilir, Ninja olayına gelince çift silindire rağmen hondaya göre 6-7 hp farkediyor ve içerdiği teknoloji 2006 yılının teknolojisidir. Göstergeleride demode, yakıt olayına gelincede ninja 100 km'de ortalama 3,7 litre yakıyor, bu oran hondada ise (yurtdışı forumlara baktım) 100 km'de 3,2 lt dir. Ve honda ilk hızlanmada (100 'e kadar) çift silindirli kawadan daha hızlı, Sonrasında ise liderlik kawada :farao:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst