Moto-foto yarışması final oylaması

sizce en güzel motosiklet / motosikletle çekilmiş resim hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    299
  • Anket kapatılmış .
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar, öncelikle şunu belirtmeliyim ki oldukça vaktimi alan bu son düzenlemede mümkün olduğunda iyi nyetli davrandım. çünkü;
- birden fazla resim yollayan arkadaşların yarışmaya katılacak resimlerimi tarafsızca seçmem gerekti. Umarım en iyi olanı seçmişimdir.
- bazı resimleri ben seçtiğim için, tarafsızlık ilkesine ters düşmemek için yarışmadaki resmim çektim.
- hediye veya ödül konusunda herhagi bir gelişme olmaması sorun edilmemeli bence. önemli olan güzel zaman geçirmek olmalı.

vakit ayıran herkese teşekkürler :wiinkk:

1-Kanucan
[/QUOTE]

2-Alp_tunay
[URL=http://imageshack.us][/URL][/QUOTE]

3-Skyblade
o6gvep.jpg
[/QUOTE]

4-Nexagon
d3e54872.jpg


5-Yesilius2
bitsw6.png


6-exile
890.jpg


7-SinanAksu
[/QUOTE]

8-Aydoğanx
2IMG_1787-3.jpg
[/QUOTE]

9-Jesse

11-Bonsak_semko


12-Crypto
[/QUOTE]

13-İşçi



14-Chopperrider
186.jpg


15-Cepcell_apo

17-GROSSEFOX


18-FERRE
[/QUOTE]

19-N61l
resim.jpeg


20-Slymn


21-< iLk@yy >
184347_186568554717438_100000928834754_439591_2018419_n.jpg
[/QUOTE]

22-Ozzy73
dsc04676medium.jpg


23-Sametagir


24-The Dude
dscf00382.jpg
[/QUOTE]

25-Otopsici
32497_402593604510_735144510_4015867_8194671_n.jpg
[/QUOTE]

26-Aksoyy
[/QUOTE]

27-Neo
14168.jpg
[/QUOTE]

28-#GECE#
GO-Gmax/102-1819.jpg[/imhttp://www2.picturepush.com/photo/a/5248645/480/my-motorcycle-Pg]

29-TEROR
[URL=http://img402.imageshack.us/i/19636308303473605574053.jpg/][IMG]http://img402.imageshack.us/img402/2264/19636308303473605574053.jpg[/URL]

30-Remzi
DSCN5953.jpg


31-Halis


32-AYDEMİR
gercek.jpg


33-Markopaşa


34-ferrari_gani
]
resim058.jpg


35-Emrahkrm
[/QUOTE]

36-Hakan D.
ddddms.jpg

Shot at 2011-03-22

37-Unalkon


38-Fearlesboyy
[/QUOTE]

39-Dr.MZÇ


40-jönysf
mg9609.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Güzel Bir Etkinlikti :) Resimler Birbirinden Güzel Ama Eklendigi dk Çok Professional bir Resim Olarak Gördügüm için Direk Oyumu Ona Verdim :)

Başarılar.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
ya ben katılamadım. çok üzüldüm. 23 üne kadar zaman var sanıyordum.ama Yürekçe, böyle güzel bir organizasyonu düşündüğünüz ve emek harcadığınız için ne kadar teşekkür etsek azdır. Allah razı olsun. en yakın zamanda daha geniş aralıklı bir yarışma daha düzenlememiz lazım. ödül de olması lazım. inşallah ayarlanır bunlar. tekrar teşekkürler
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Eline sağlık Yürekçe, zaman ve emek harcamışsın, çok güzel olmuş konu.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
sadece motor üstünde hareket halindeki resimler olması gerekmiyomuydu?
olsun yinede oylamamı yapayım :)
11-Bonsak_semko ve 35-Emrahkrm arasında kaldım

12-Crypto nun resmide çok hoştu ama
oyumu 35 numaraya verdim. 35numaraya vermemin sebebi yarışma kriterlerine daha uygun olduğunu düşünmemdir.
bu yarışmalara devam edilsin hatta 1.lere mt ürünü hediye edilirse çok hoş olurdu.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Yarışma kriterleri değişmiş durumda, o konuya takıp diğer arkadaşları sırf bu yüzden elemeyelim :)
Konu "motosiklet temalı fotoğraf" durumuna gelmiş durumda ki hareket halinde olmayan hatta motosiklet olmayan resimler de alındı buraya :)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Yarışmanın içeriğine göre 35 ve 11 numaralı fotoları beğendim.oyumu semko'dan yana kullandım:p yürekçeye teşekkürler..:rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
BENCEDE elinize saglık bızde her türk vatandaşı gıbı oyumuzu gizli şekilde kullandık yarışmacı arkadaşlara başarılar hepsi guzel resımlerdı...ama kanucan ybr ıle gayet karızma olmuş......
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
resimleri buraya ekliyeyim

mg9625.jpg

mg9527.jpg

mg9538.jpg

mg9565.jpg

mg9609.jpg

mg9611.jpg

mg9620.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
iyi iş çıkardın yürekçe :cat:

AydoğanX'in fotoğrafı beğeniyorum ama az bi rüşvet aldım mührü başka fotoya bastım :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burda amacın neydi? köpek filan mı geldi mekana ??? :farao:
sanatsal açıdan kötü değil ama kasıntı olmuş fotoğraflar itici.

Bence bütün fotografları mükemmel.
Koruyucu kıyafetlerindeki renk uyumu harika.
Daha iyisini sizden bekliyoruz.

Bu arada ben b*k gibi çıkmışım.
Reyim Dude'nin dir.
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
katılım tarihi bugün son diye biliyordum ama geç kalmışım :( sabah da tam foto yüklerken sevgili admin topici kitlemiş ekleyemedim.. kısmetse önümüzdeki etkinliğe artık..

bu tür etkinlikler sadece motosikletle ilgili olmasa..mesela değişik temalı fotolar da olsa..mesela istanbul temalı olabilir..herhangi birkonuda olabilir...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
alp abi.. güzel resim olmuş.. dogal.. ve canlı.. ordaymışım gibi hissetim :cat:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
çok güzel görüntüler çıkmış ortaya hepsi birbirinden güzel oyumuzu kullanırken arada kalıyoruz özellikle şu düşündürüyor beni efekt kullanılmış bir fotoğrafla çekildiği gibi bırakılan bir fotoğrafı nasıl değerlendirmeye alsam..., efekt kullanışmış fotoğraflar tabiki güzel ama sonuçta üzerinde oynama var.. oyumu en güzel görsele mi kullansam yoksa en güzel orjinal fotoğrafa mı bilemedim
 

WTP

Katılım
29 Eki 2009
Mesajlar
116
ben de geç kalınmış bir fotoğraf ekleyeyim, gerçi bu motorumu sattım ama olsun..

9a7211.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst