Moto-foto yarışması final oylaması

sizce en güzel motosiklet / motosikletle çekilmiş resim hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    299
  • Anket kapatılmış .
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Sencer abi emeğin için teşekkürler. :rendeer:

Bendeki renk uyumuna, çimenlerin yeşiline bakın yahu!!! :p
 
Katılım
7 Kas 2009
Mesajlar
3
@Alp_tunay'ın 2 numaraları fotoğrafı ilk başta çok hoşuma gitti. Lakin yarışmanın temasından ziyade doğa içerikli bir yarışmada çok daha iyi sonuçlar elde edeceğine eminim, motosikletler çok arka planda kalmış.
oyüzden oyum @aydoganx'e hem seyir halinde hemde yapmacık gelmedi.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Jonysf fotograflardaki kurgulama , kadraj güzel çeken arkadaşı kutluyorum , ikiniz birlikte daha fazla zaman ve emek harcayarak çok daha güzellerine imza atarsınız. Fotoğrafı çeken kadar mankeninde fotografçıyla uyumlu olması gerekir siz de öylesiniz.

Aşağıdaki fotoğrafta alan derinliğini azaltıp manken flu hale getirilseydi daha anlamlı olacaktı ;)

mg9609.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşünce çok güzel ama fotoğraflar işe yaramaz.2 ve 4 numara birde Aydoğanx'in fotoğrafı dışında güzel fotoğraf yok.Jonysf'nin sonradan eklediği fotoğraflar da güzel olmuş.Bence bu başlık altında daha güzel fotoğraflar eklenip dandik fotoğraflar çıkarılıp yeniden anket yapılmalı.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Jonysf fotograflardaki kurgulama , kadraj güzel çeken arkadaşı kutluyorum , ikiniz birlikte daha fazla zaman ve emek harcayarak çok daha güzellerine imza atarsınız. Fotoğrafı çeken kadar mankeninde fotografçıyla uyumlu olması gerekir siz de öylesiniz.

Aşağıdaki fotoğrafta alan derinliğini azaltıp manken flu hale getirilseydi daha anlamlı olacaktı ;)

mg9609.jpg

Bana göre de bu fotoğraf gerçekten hoş olmuş...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Düşünce çok güzel ama fotoğraflar işe yaramaz.2 ve 4 numara birde Aydoğanx'in fotoğrafı dışında güzel fotoğraf yok.Jonysf'nin sonradan eklediği fotoğraflar da güzel olmuş.Bence bu başlık altında daha güzel fotoğraflar eklenip dandik fotoğraflar çıkarılıp yeniden anket yapılmalı.

:silent: :silent: :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kaç fotoğrafda ben ekliyim :

ph276mw0.jpg


ph310mx2.jpg
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tartışmasız Nexagon'un fotoğrafı bence. Alan derinliği, hareket halinde oluş, arkadaki diğer motorlar, bulutlar... Albüm kapağı gibi...
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
MOTOSİKLET ÜZERİNDE HAREKET HALİNDE ÇEKİLDİĞİMİZ fotoğrafları yayınlayalım.

Deniyor ama her türlü fotoğraf yarışmada yer alıyor. :)

Yanlış bence...

Bu şekilde olacağını bilseydim bende fotoğraf koyardım.:cat:

İlk önceki sözü baz olarak ele aldığımda Nexagon diyorum ben.

Gerçekten güzel fotoğraf.:rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
1
ilk mesajım bu başlığa olsun. ben kime verdiğimi bile bilmiyorum salladım. hepsi güzel çıkmış benim için
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bu fotoğraf taraflı-tarafsız herkesin beğenisini kazanırdı sanırım:) ;

s6001988.jpg


Ön planda Yamaha Crypton geride ise eski İstanbul yolu...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Tartışmasız Nexagon'un fotoğrafı bence. Alan derinliği, hareket halinde oluş, arkadaki diğer motorlar, bulutlar... Albüm kapağı gibi...


oy sayım iyi gibi ama tek yorum senden, teşekkürler samimi yorumun için :)

ekleme: kieslowski filmlerine bayılırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Nexagon :rendeer:çok güzel bir fotoğraf çekmişsin başarılı :p
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
selam

eğer bu yarışmada Nexagon'un fotoğrafı dışında bir fotoğraf birinci gelirse, kimse nesnel olamamış ve duygusal davranıp kendi arkadaşına oy vermiş demektir. Bu ankette Nexagon şu ana kadar rakiplerine bir oydan fazla oy kaptırdıysa bunun nedeni Nexagon'un bu forumda lobisi olmamasındandır.

tartışmasız Nexagon birinciliği hakediyor bence, üstdüzey bir fotoğraf.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
selam

eğer bu yarışmada Nexagon'un fotoğrafı dışında bir fotoğraf birinci gelirse, kimse nesnel olamamış ve duygusal davranıp kendi arkadaşına oy vermiş demektir. Bu ankette Nexagon şu ana kadar rakiplerine bir oydan fazla oy kaptırdıysa bunun nedeni Nexagon'un bu forumda lobisi olmamasındandır.

tartışmasız Nexagon birinciliği hakediyor bence, üstdüzey bir fotoğraf.


dostum çok mahçup oldum, muazzam görüşlerin için teşekkürler.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
jawalı fotoya benim oyum :)
ama nexagon arayı açmış bayağı bir:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sevgili arkadaşlar, canlar, canlarım;
biliyorum, tarih ve kurgu konunda sapmalar oldu.

- kurgu olrak hareket halinde ve tek resim istendiği halde farklı bireyler farklı tarz resimler yollamıştı. herkesin kendince bir düşüncesi olduğunu varsayarak ve herkesin kendi görüşünü, bakışını, hayallerini anlatmasını kısıtlamanın bir anlamı olmadığı için hepsine yer vermeye çalıştım. hatta içlerinden seçtiğim, boyutlarını değiştirmeye çalıştıklarım da oldu. hangi açıdan bakılırsa bakılsın, genelin beğendiği foto gerekli oylamayı alacaktır.

değişik konularda yine farklı anketler yapılabilir.
bir zamanlar en ilginç avatar yarışması da yapmıştık :)

- bir diğer konu ise tarih. tarihi geriye çekmemin sebebi, maddi sorunlarım sebebiyle
( içten davranmak gerektiği için - ne de olsa adımızın bir diğer anlamı bu "içtenlik"- söylüyorum ) internetimi kapattırmam gerekli. bu hafta sonundan itibaren sanırım artık sürekli olarak aranızda olamayacağım. fırsat buldukça da katılımcı olmayı isterim ama kısmet işte. başladığım işi yarım bırakmamak adına biraz acele ettim, 2 defa üzgünüm. anlayışla karşılayacağınıza eminim :)

ben burada doğmadım ama burada olgunlaştım diyebilirim.
burada olmasam bile yüreğim sizinledir ve özleneceğinizden de emin olun.,
dedik ya,
"KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK"

neyse, olayı dramatize etmenin bir anlamı yok.
umarım keyifli vakit geçirirsiniz...
sizler için güzel şeyler ortaya koydumsa ne mutlu bana...

( kimileri siyasi veya herhngi düşüncelerinden dolayı bazı saldırgan cümleler kullansa da hiç kimseye kırgın değilim )

bu söyleyeceklerim için ayrıca başlık açma gereği duymadım. gerek de yok zaten.
kapanması için başvuruyu yaptığım için son mesajımı ne zaman yazabilirim onu da bilmediğimden fırsat varken söyleyeyim dedim.

HAKKINIZI HELAL EDİNİZ :king:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst