sevgili arkadaşlar, canlar, canlarım;
biliyorum, tarih ve kurgu konunda sapmalar oldu.
- kurgu olrak hareket halinde ve tek resim istendiği halde farklı bireyler farklı tarz resimler yollamıştı. herkesin kendince bir düşüncesi olduğunu varsayarak ve herkesin kendi görüşünü, bakışını, hayallerini anlatmasını kısıtlamanın bir anlamı olmadığı için hepsine yer vermeye çalıştım. hatta içlerinden seçtiğim, boyutlarını değiştirmeye çalıştıklarım da oldu. hangi açıdan bakılırsa bakılsın, genelin beğendiği foto gerekli oylamayı alacaktır.
değişik konularda yine farklı anketler yapılabilir.
bir zamanlar en ilginç avatar yarışması da yapmıştık
- bir diğer konu ise tarih. tarihi geriye çekmemin sebebi, maddi sorunlarım sebebiyle
( içten davranmak gerektiği için - ne de olsa adımızın bir diğer anlamı bu "içtenlik"- söylüyorum ) internetimi kapattırmam gerekli. bu hafta sonundan itibaren sanırım artık sürekli olarak aranızda olamayacağım. fırsat buldukça da katılımcı olmayı isterim ama kısmet işte. başladığım işi yarım bırakmamak adına biraz acele ettim, 2 defa üzgünüm. anlayışla karşılayacağınıza eminim
ben burada doğmadım ama burada olgunlaştım diyebilirim.
burada olmasam bile yüreğim sizinledir ve özleneceğinizden de emin olun.,
dedik ya,
"KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK"
neyse, olayı dramatize etmenin bir anlamı yok.
umarım keyifli vakit geçirirsiniz...
sizler için güzel şeyler ortaya koydumsa ne mutlu bana...
( kimileri siyasi veya herhngi düşüncelerinden dolayı bazı saldırgan cümleler kullansa da hiç kimseye kırgın değilim )
bu söyleyeceklerim için ayrıca başlık açma gereği duymadım. gerek de yok zaten.
kapanması için başvuruyu yaptığım için son mesajımı ne zaman yazabilirim onu da bilmediğimden fırsat varken söyleyeyim dedim.
HAKKINIZI HELAL EDİNİZ :king: