Moto-foto yarışması final oylaması

sizce en güzel motosiklet / motosikletle çekilmiş resim hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    299
  • Anket kapatılmış .
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
oyumu cihan abiye vericektim motoru fıstık gibi:) gerek insanlığıda olsun oda öyle bikeresinde taaa istanbuldan bana jantreflektörü salmıştı onu hiç unutmam:D ancak en son fotoyu görünce yiğidi öldür hakkını yeme dedim oyumu( jönysf ) verdim
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Aslında bir çok iyi fotograf var (Alp Tunay, Nexagon, Aydoğan, Bosnak Semko, Crypto, Chopperrider, Neo, Remzi, Halis).

Jesse'ye gitti benim oyum. En iyi 3 kadrajdan biri (Nexagon ve Alp Tunay diğerleri) olmasına karşın ilgi görmemesine şaşırdım bile diyebilirim.

Sencer Abi yarışma çok güzel fikir bu arada, tebrik ediyorum. :rendeer: Çok özletme kendini.

teşekkür ederim. :) resmin orjinal boyutu daha iyi aslında... giderken çekilen resimdi ilk konu açıldıgında sonra degişti .. aslında yarışamaya bununlada katılsaydım belki daha fazla olurdu oy adedi :D

 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Hepsi de birbirinden güzel fotolar, ilk niyetim AydoğanX e vermekti sonra Sametagir i görünce tanıdık diye ona mı vereyim dedim derken,son fotoya uğraştığı için zahmet ettiği için jönyf 40.ncı fotoya çaktım geçtim hehe, ismail samet kusura bakmayın artık
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben burayı ihmal etmişim yahu :)

bu arada telekomdan bazı promosyonlar kopardım. en azından 50 gün daha buralardayım :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bir sonraki yarışma dahabir kırankırana geçecek bence :)
güzel fikirlem var ;)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
şey benim foto nun gözükmemesi neden kaynaklanıyor olabilir:pale:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
allah allah niye ozaman herkes beni seçmedi ki :mrgreen: şaka şaka ben cidden resmim gözükmedide ondan şey yaptım demekki bende bi sıkıntı var
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Şık mı?
Ben baştan kaybederim, yokum bu işte :mrgreen:

nasıl bir konu seçelim sence?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:29 ----------

allah allah niye ozaman herkes beni seçmedi ki :mrgreen: şaka şaka ben cidden resmim gözükmedide ondan şey yaptım demekki bende bi sıkıntı var

güzel espiri :cat::queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
On yüz milyon tane aday çıkar :p

(Hulen şu 120 sn meselesini yönetimle konuşmak gerekiyor artık, bazen fena bunaltıyor yahu)

aynen valla...
bazen unutup gittiğim oluyor, mesaj arada kaynıyor :)

evet, bulunabilen en apaçi motosiklet vekullanıcısı fotoğraf yarışması yapalım. baya bir gırgır çıkar :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Sİteye binen yükü azaltmak, dolayısıyla veritabanı göçmelerini engellemek için yapıyorlar ama 120 sanki fazla gibi.

Yahu biz tek aynasını söken adamı yerden yere vuruyoruz, adamcağızlar nasıl çıksın şimdi en iyi apaçi benim desin :)

Aslında çok matrak konu olur ama, kabul görürse deneyelim :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sİteye binen yükü azaltmak, dolayısıyla veritabanı göçmelerini engellemek için yapıyorlar ama 120 sanki fazla gibi.

Yahu biz tek aynasını söken adamı yerden yere vuruyoruz, adamcağızlar nasıl çıksın şimdi en iyi apaçi benim desin :)

Aslında çok matrak konu olur ama, kabul görürse deneyelim :)

yaa özellikle avrupadaki heavy metal grupların fotoları tarzında olanları kast etmiştim...
dur bakayım varsabulabildiğim, eklerim buraya :)

http://onemansblog.com/2009/06/19/crazy-motorcycle-riding-in-india/
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst