Aslında bir çok iyi fotograf var (Alp Tunay, Nexagon, Aydoğan, Bosnak Semko, Crypto, Chopperrider, Neo, Remzi, Halis).
Jesse'ye gitti benim oyum. En iyi 3 kadrajdan biri (Nexagon ve Alp Tunay diğerleri) olmasına karşın ilgi görmemesine şaşırdım bile diyebilirim.
Sencer Abi yarışma çok güzel fikir bu arada, tebrik ediyorum. :rendeer: Çok özletme kendini.

bir sonraki yarışma dahabir kırankırana geçecek bence
güzel fikirlem var![]()
İpucu ver, hazırlık yapalım![]()
şey benim foto nun gözükmemesi neden kaynaklanıyor olabilirale:
Şık mı?
Ben baştan kaybederim, yokum bu işte :mrgreen:
allah allah niye ozaman herkes beni seçmedi ki :mrgreen: şaka şaka ben cidden resmim gözükmedide ondan şey yaptım demekki bende bi sıkıntı var
nasıl bir konu seçelim sence?
Valla bilmem kiGüzel bir konu bulmak lazım ama, biraz da neşe lazım foruma, hep kavga patırtı gidiyor son zamanlarda.
Senin ekipman fikri fena değil aslında.
ya da en apaçi motor hangisi yarışması yapalım
On yüz milyon tane aday çıkar
(Hulen şu 120 sn meselesini yönetimle konuşmak gerekiyor artık, bazen fena bunaltıyor yahu)
Sİteye binen yükü azaltmak, dolayısıyla veritabanı göçmelerini engellemek için yapıyorlar ama 120 sanki fazla gibi.
Yahu biz tek aynasını söken adamı yerden yere vuruyoruz, adamcağızlar nasıl çıksın şimdi en iyi apaçi benim desin
Aslında çok matrak konu olur ama, kabul görürse deneyelim![]()