Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
Topcase için demir

Arkadaşlar merhaba,
Birkaç arkadaş daha sormuş ama sanırım gözden kaçtı. Arkadaki plastik dalgayı söküp doğru dürüst bir bagaj demiri taktırmak istiyorum ama buralarda bulma imkanı yok. Kendiniz mi yaptırdınız yoksa hazır mı aldınız demirleri?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaşlar merhaba,
Birkaç arkadaş daha sormuş ama sanırım gözden kaçtı. Arkadaki plastik dalgayı söküp doğru dürüst bir bagaj demiri taktırmak istiyorum ama buralarda bulma imkanı yok. Kendiniz mi yaptırdınız yoksa hazır mı aldınız demirleri?

Önceki sayfalarda Omegakont nick li arkadasimizin motorunu alirken yaptirdigi bi arka canta demiri vardi. Onu tavsiye ederim. Oldukca saglam. Orjinal demiri cikartarak takiyorsunuz. Hem böylelikle topcase daha geriye gitmis oluyor ve sele daralmiyor.
Önceki sayfalarda izmirdeki firmanin telefonu ..vs gibi bilgiler mevcut. Bende ayni yerden siparis ettim. ertesi gün elime kargoyla gecti. Ellerinde hazir demir var. Hemen gönderiyorlar. 80TL ücret istiyorlar. Ben biraz pazarlik ettim kargo dahil gönderttim. Havale yaparak ödemeyi gerceklestirdim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yanlız o çanta demirlerini takarken mutlaka krom civata kullanın yoksa hemen pas yapıyor. Hatta imkanınız varsa kumlama + statik boya yaptırın.

@Atiturhan
Atilacım arka lastik sadece görüntüyü değiştirdi, bir de ben fabrika lastiklerine pek güvenmiyordum, belki psikolojikti ama şu anda daha rahat kullanıyorum motoru. Çok sakil bir görüntüsü vardı ince lastikle. Şimdi daha bir tok duruyor.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaşlar yanlız o çanta demirlerini takarken mutlaka krom civata kullanın yoksa hemen pas yapıyor. Hatta imkanınız varsa kumlama + statik boya yaptırın.

@Atiturhan
Atilacım arka lastik sadece görüntüyü değiştirdi, bir de ben fabrika lastiklerine pek güvenmiyordum, belki psikolojikti ama şu anda daha rahat kullanıyorum motoru. Çok sakil bir görüntüsü vardı ince lastikle. Şimdi daha bir tok duruyor.

:queen::queen::queen: Thai, öldürecek beni su senin pas takintin :queen::queen::queen:

Yaz bitimi kisa girerken bende degistirecegim arka lastigi..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Önceki sayfalarda Omegakont nick li arkadasimizin motorunu alirken yaptirdigi bi arka canta demiri vardi. Onu tavsiye ederim. Oldukca saglam. Orjinal demiri cikartarak takiyorsunuz. Hem böylelikle topcase daha geriye gitmis oluyor ve sele daralmiyor.
Önceki sayfalarda izmirdeki firmanin telefonu ..vs gibi bilgiler mevcut. Bende ayni yerden siparis ettim. ertesi gün elime kargoyla gecti. Ellerinde hazir demir var. Hemen gönderiyorlar. 80TL ücret istiyorlar. Ben biraz pazarlik ettim kargo dahil gönderttim. Havale yaparak ödemeyi gerceklestirdim.

Çanta demiri 80 tl mi yuh olsun yani ben 20 tl ye yaptırdım bide boyadım iş tamamdır şimdi keşke kromaj yaptırsaymışım diyorum olmadı yarın öbür gün krom kaplatırım :queen::queen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ses yapmaya başlayınca hemen bir bakım yaparım. Zincir dandik olduğundan 300-400 km'de bir komple bakım istiyor. Hemen bollaşan bir yapısı var.

*İlk önce Würth'ün temizleyicisini kullanırım, sonra da yine Würth'ün sağa sola sıçramayan sprey yağını sıkarım.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Ses yapmaya başlayınca hemen bir bakım yaparım. Zincir dandik olduğundan 300-400 km'de bir komple bakım istiyor. Hemen bollaşan bir yapısı var.

*İlk önce Würth'ün temizleyicisini kullanırım, sonra da yine Würth'ün sağa sola sıçramayan sprey yağını sıkarım.

bu kadar basit yani saol kardeş bilgi için ilkkez vitesli bi motor alıyorumda sağda solda duydum zincir takılıp lastik kitleniyomuş falan tırstım birden peki bu dediğin mazemeler ne kadar
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bende gazyagıyla silip temizliyorum diş fırçası yardımıyla sonrada siliyorum biraz bekledikten sonra valwoline zincir spreyi ile yaglıyorum yaglama periyodum 300 kkm de bir
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
11
Merhaba arakadaşlar aranıza yeni katıldım.forum 23'ncü sayfadaydı takip etmeye başladığımda.Necati ve Atilla abimizin ve siz değerli kullanıcıların deneyimlerinlerin den yola çıkarak 150 mc satın aldım.pek fazla kullanma şanşım olmadı.
Şunu farkkettim forumda,gün geçtikçe motordan şikayetler artmaya başladı.doğrusu benimde endişelerim var,üstelik ben motoru dağa,taşa,ranpaya,çamura vurmak için almıştım.yani engel çok,bilmem dayanabilirmi?
Herkeze sevgi ve saygılarımı sunar,kazasız,belasız sürüşler diliyorum
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Dağa taşa çıkmak için bir kere tekerleklerin uygun değil. Şikayetlerin gelmesi de normal, kendi adıma konuşayım; sağlam, sorunsuz bir motor bekliyordum ama fiyatının ne kadar olduğunu unutmuşum. Kısacası parasına göre bir motor, sınırları zorlamamak gerek.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
:pr::pr::pr:ya bu Türkiyede ki bütün firmalar Çakal ya ötv düştü diye firmalar hemen zam yapmaya başladı ilk zammıda Mondial yaptı hayret bişey:pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst