- Katılım
- 7 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,124
teşekkür ederim içime su serptin jr abicbf değil sıradan bir vitesli moto deneyimim bile yok diyebilirim. sadece bir defasında arkadaşımın breton 125 motorunu yaklaşık 5 km şehir içinde 1,2,3 viteslerde kullanmıştım. arkadaşım ilk defasında güzel kullandığımı söylemişti. cbf le biraz pratik yaptıktan sonra kullanabileceğimi düşünüyorum. 3.5 yıl (20.000) km şehir içi scooter kullandım. Amasya'nın küçük ve yollarının düzgün olmadığını düşünürsek yeterince denge kabiliyeti kazandığımı düşünüyorum. :cat: tek sorun vites, onada alışacağım inş. Bir gün amasya ya yolunuz düşerse haberim olmasını isterim. küçük, tatlı ve tarihi bir şehir. hepinizi beklerim
![]()
Bir de işin rodaj tarafı var. Genel de rodajı tek kişi yapın ve 70i geçmeden sürekli vites değişirin derler. Hani rodaj benim için problem değil diyorsan biraz da kendine güvenle 125 km çok uzun bir mesafe değil.
Bu arada yukarıdaki mesajım görüş belirtmek isteyenlere açıktır.