Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
bu yeni gelecek parti için bayiler salı çarşamba günü diyorlar. ben cumartesi hondayı aradım. sevkiatı ne zaman yapacaksınız diye. pazartesi (yarın) arayıp bilgi verecekler. önce mısırdaki olayları bahane ettiler sonra libyayı. şimdide japonya yı bahane edipte sevkiayatı geciktirirlerse motor sevdasından vaz gececeğim. verdiğim kaporayı geri alıp araba alacam.. yok böyle bişe yaaaa.. sorsan honda kurumsal bir firma küllahıma anlatsınlar bu saaten sonra... nisanda ikinci partiden motorları bekleyen arkadaşlarıma da üzgünüm ama japonyadaki depremden sonra daha çok beklerler...
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Bugün motora havalı korna taktım, kapalı garajda şöyle bir bipledim yer gök inledi haha, şimdi de yayalar sallamasın kornayı da görelim :) Sezona hazırlıklar tamam hava da ısındı mı, yağı değiştirip binicem fıstığa, vurucam kırbacı vurucam kırbacı :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Aynen dostum bu video idi:)İyi uzaktan kumanda ile çalıştırılabiliyomuş öğrenmiş olduk.Çalışınca farlar filanda yanıyo ya acayip karizmatik bi ambians oluyo:mrgreen:

yanlız burada bi konu var atlanmaması gereken. motoru park ettiğin yer düz olacak ( düz olacak ki motor bir tarafa gitme eğiliminde bulunmasın. çünki motoru boşta bırakacaksın uzaktan çalıştırmak için. 2. konda mahallede çoluk çocuk motorunla oynamayacak ki devirmesinler. motor boştayken rahat hareket ettirilebileceğinden devrilme olasılığı artar)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Aynen dostum bu video idi:)İyi uzaktan kumanda ile çalıştırılabiliyomuş öğrenmiş olduk.Çalışınca farlar filanda yanıyo ya acayip karizmatik bi ambians oluyo:mrgreen:

Ben çekmiştim geçen yaz :) rölanti devrini 1600lerde tutup uzaktan kumandalı alarmı takınca çok kullanışlı oluyor, özellikle yazın içerden çalıştırıyorum çıkana kadar ısınmış oluyor :) yalnız sadece kontak ile ilgili bir şeyler yaparsanız çalıyor hareket sensörü yok yani ...

Ek: Motor vitesteyken çalışmıyor. Ancak vitesteyken ve debriyaj çekiliyse kumandadan çalışabiliyor. (Benden önceki sahibi elektrikçiydi. ) :) bazen ufaklıklar yaklaştığında çalıştırıyorum korkuyolar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
crux senin için 2 saattir zenon fotolarımı ararken en az 3 tane cbf 150 sayfası açtım gogılda arama yaparken sonra sayfa kapatırken tüm cevaplarım silindi agalar be...:queen:

1 saatir yazıyodum valla...:pr:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bugün motora havalı korna taktım, kapalı garajda şöyle bir bipledim yer gök inledi haha, şimdi de yayalar sallamasın kornayı da görelim :) Sezona hazırlıklar tamam hava da ısındı mı, yağı değiştirip binicem fıstığa, vurucam kırbacı vurucam kırbacı :cherry:

Örnek ve ayrıntı isteyelim hocam. Üstüne bir de video eklersen dadından yenmez..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
alarm ile birlikte uzaktan kumandalı çalıştırmada yapılabiliyor. adamlar 2. video da bulmuşlar duro lastiği nasılda kaydırıyorlar hahahaha. jr aklıma soktun yarın fırsat bulursam almaya gidecem motorumu. olmadı salı sabahtan gider alırım.

ya ahmet abi şaka yaptım kimse binmedi motoruna :)

bırak dursun orada temiz temiz. emin ol tansu hocam kendi motoru gibi bakıyordur.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
@cbr125cbr Şimdi bi dakika bu standart bi özellik değil mi yani?Benmi yanlış anladım yoksam:p..Sonradan taktırılmış bi özellik gibi geldi de..:silent:Eski scooter ım da da vardı gayet kullanışlı idi...

Metehan abi xenon taktırırken çekmiş olduğun fotoları ayrıntılı bi şekilde inceledim.Onları tekrar göstermek için hiiiç uğraşmasaydın..Üzüldüm bak şimdi:p

Xenon bizim kerataya çok yakışıyor senin makina da da süper duruyor du, ancak benim merak ettiğim yolu nasıl aydınlatıyor onu görmekti.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
ya ahmet abi şaka yaptım kimse binmedi motoruna :)

bırak dursun orada temiz temiz. emin ol tansu hocam kendi motoru gibi bakıyordur.

valla dellendim yarın az işlerim var , erken bitirirsem gidip almayı olmadı salı almayı düşünmeye başlamıştım. hahahaha

ehliyeti alamadıysak çalışacak motor lazım yarın o da açıklanacak. bakalım duruma.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
valla dellendim yarın az işlerim var , erken bitirirsem gidip almayı olmadı salı almayı düşünmeye başlamıştım. hahahaha

ehliyeti alamadıysak çalışacak motor lazım yarın o da açıklanacak. bakalım duruma.

Ben bayiye gittiğimde her motorun selesinin üzerine a4 kağıda binmeyiniz yazmışlardı:)

Birde bu japonya depreminde japon otomotiv firmaları üretimlerini durdurmuşlar aynı şey motosikletler için geçerli mi bilmiyorum.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya bişey sormak istiyorum acaba zenon far kaça yapılıyor bi yere soran varmı yani yetkili servise filan soran varsa ne kadar fiyat aldı orenebilirmiyim
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
japonyadaki fabrikalarda üretim durmuştur , çindeki fabrikada neden dursun ki? onun etkili olacağını sanmam. ama mısırdaki ayaklanma süveyş kanalının kapanmasına neden olmuşsa kanaldan geçemedikleri için gecikme yaşanır buda normaldir zaten. diğer yoldan gelecek olsa 1 ay sürer . ümit burnunu dolaşacak vs.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ya bişey sormak istiyorum acaba zenon far kaça yapılıyor bi yere soran varmı yani yetkili servise filan soran varsa ne kadar fiyat aldı orenebilirmiyim

kardeş bu tamamen sana bağlı bir durum mesela biz bi arkadaşlar ortak almıştık set tanesi 50 tl artı işcilik 40 tl.toplam 90 tlye gelmişti uzun kısa zenon..eğer mercekli olsun dersen fiyat dahada artıcaktır..
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
tavsiye

merhaba herkese,
Motor almaya karar verdim.Epeyi bir süredir motor araştırması yapıyorum.Fakat bir çoğu gibi bende iki model arasında kaldım ve bir çıkış yol bulamadım.Acaba Yamah YBR 125 mi yoksa Honda CBF 150 mi almalıyım karar veremedim.177 boyunda ve 82 Kg ağırlığındayım.Genellikle şehir için de kullanacağım.Arasırada ilçelere gidebilirim. Artçım da eşim olacak ilçelere giderken.yollar çok yokuş olmasada,Gidecegim en uzak mesafa 300KM falandır.O da dedigim gibi nadiren.Tabi uzak yollarda artçım eşim olucak.Genelde şehir içinde 10-15Km mesefa arasında binecegim.Aradığım özellikler:
Benzinin 4 lirayı geçtiği bir dönemde tabiki yakıtı önemli.
Rahat olması,kolay kullanımı,yol tutuşu,ki vitesli motor kullandım ama çok ustasıyım diyemem.Bu yüzden biraz da başlangıç motoru olacak benim için.
tavsiyelerinizi bekliyorum.Teşekkürler şimdiden
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
merhaba herkese,
Motor almaya karar verdim.Epeyi bir süredir motor araştırması yapıyorum.Fakat bir çoğu gibi bende iki model arasında kaldım ve bir çıkış yol bulamadım.Acaba Yamah YBR 125 mi yoksa Honda CBF 150 mi almalıyım karar veremedim.177 boyunda ve 82 Kg ağırlığındayım.Genellikle şehir için de kullanacağım.Arasırada ilçelere gidebilirim. Artçım da eşim olacak ilçelere giderken.yollar çok yokuş olmasada,Gidecegim en uzak mesafa 300KM falandır.O da dedigim gibi nadiren.Tabi uzak yollarda artçım eşim olucak.Genelde şehir içinde 10-15Km mesefa arasında binecegim.Aradığım özellikler:
Benzinin 4 lirayı geçtiği bir dönemde tabiki yakıtı önemli.
Rahat olması,kolay kullanımı,yol tutuşu,ki vitesli motor kullandım ama çok ustasıyım diyemem.Bu yüzden biraz da başlangıç motoru olacak benim için.
tavsiyelerinizi bekliyorum.Teşekkürler şimdiden

cbf i hiç kullanmadım fakat iki yıldır araştırdım ve sayfası 1000 e yaklaşmış bu topiğin yarısını okudum. iki motor arasındaki izlenimlerim;

ybr kaliteli lakin- bisiklet havasında (ince yapılı), -farı traktör farı gibi, +cbf ten farklı olarak ayak marşı var.

cbf te aynı şekilde kaliteli,+ 25 cc fazla,+ farı modern ve +kafa grenajları depoya doğru uzanıyor bu da motoru modern ve kalıplı gösteriyor,+ arka amortisörler ybrdeki gibi görünürde değil, - ayak marşı yok ,+ ve hondanın cbf teki yaptığı değişiklerle(devir saati, farların kontağı açınca yanması) motoru dahada alınır kılıyor. benim tercihim cbf ten yana. piyasadaki çinliler göz önünde bulundurulursa bu iki model arasındaki seçim daha çok zevk meselesi gibi. bu kadar tecrübeli cbf kullanıcısı önünde çok bilmişlik yapmak istemem tamamen benim düşüncelerim. Daha fazla bilgi için iki modelin topiclerini gözden geçirebilirsiniz. :cat: kazasız sürüşler...
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
İsa dostum fatih arkadaşımızın dedikleri aynen doğrudur.Bende senin gibi vitesli motor seçerken her kullanıcı gibi Yamaha ybr 125 ile Honda Cbf 150 arasında kalmıştım.Ancak beni Cbf 150 de herşeyden önce etkileyen kısmı tasarımı oldu.Ben tasarımına o büyük enduro motorlarındaki heybetli görüntüsüne vuruldum:)

Sonrasında araştırdım ve hah bu motor benim için biçilmiş kaftandır dedim.

Yamaha yı kullanmadım bilemem gerçi Cbf 150 yi de kullandığım söylenemez ya:p
Aralarında Yamaha'nın sorunsuzluk açısından bir adım önde olduğunu söylüyorlar.Ha cbf de kesinlikle yamaha dan geri kalır bi motor değil.Bi kere daha güçlü ve torklu bi makinedir artçılı kullanacaksan bunları göz önünde bulundurabilirsin.

Yamaha'nın şehir içinde bisiklet tarzındaki yapısından dolayı daha kıvrak olduğunu söylüyorlar bizim cbf lerin direksiyon dönüş açısı yamaha ya nazaran biraz daha kısa.
Cbf 150 de arka da monoshock yani sertliği ayarlanabilir süspansiyon vardır yamaha da ise standart eski tip ayarsız süspansiyon bulunmaktadır.
Cbf 150 nin öne çıktığı konulardan bir diğeri de konforu dur.Bu sözümü inan motoru kullanan herkesten duyabilirsin ve herkesin hem fikir olduğu bir konudur.Ayrıca Cbf 150'nin yedek parça fiyatları yamaha ya nazaran daha ucuzdur.

Son olarak istanbuldaki motorsiklet fuarında her iki modelinde üzerine oturma fırsatı buldum ve cbf 150 gerçekten başka diyebilirim.Yamaha ya oturup şöyle bi baktığında yok arkadaş insana motorsiklete biniyormuş hissiyatını vermiyor.Bisiklet gibi ayrıca gösterge paneli cbf 150 ye nazaran daha basit tasarlanmış o yüzden açık söyliyim sarmadı yani.Cbf 150 nin o tok yapısı ve koltuğa oturduğunda şöyle bi motorun paneline doğru baktığında insanı doyuruyor.Yamaha'nın benzin sarfiyatını bilemem ancak bizim forumda arkadaşlarımızdan bildiğim kadarıyla Cbf 150 100km de çok sakin kullanımda 2lt, normal kullanımda 2,5lt devirli ve sıkıştırarak kullanıldığında da 3lt yakıyor diye biliyorum.

Bunlar benim naçizane düşüncelerim.Bildiğim kadarıyla motorların artılarını eksilerini paylaştım.Umarım sana ışık tutabilmiştir.
----------------------------------------------------

Ayrıca arkadaşlar Cbf 150 miz için benzini hangi istasyonlardan alıyorsunuz?.En iyi verimi hangi istasyonda aldınız?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
crux2006 aynen katılıyroum fuarda bindim bindiğim gibi indim hiç beğenmedim bisiklet gibi geldi 1.84 boy 87kiloyum bana resmen oyuncak gibi geldi gitim bide cbf150 bindim dedim aga olay budur ya o kafa grenajı birleşik ya motorla motora binince güven veriyor sanki daha büyük bişeye binmişsin gibi :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:17 ----------

kardeş bu tamamen sana bağlı bir durum mesela biz bi arkadaşlar ortak almıştık set tanesi 50 tl artı işcilik 40 tl.toplam 90 tlye gelmişti uzun kısa zenon..eğer mercekli olsun dersen fiyat dahada artıcaktır..

mücahit kardes ben bi yetkili servisten tanıdık vesilesiyle bi fiyat ladımda 174ten 135 bıraktı hesap yaparak ama yetkili servis anes yapıyodu merceklimi normalmi sormadım :S

Ayrıca arkadaşlar Cbf 150 miz için benzini hangi istasyonlardan alıyorsunuz?.En iyi verimi hangi istasyonda aldınız?

vala ben fullden alıyorum sebeb yüzde 7 indirimli sürekli bunun sebebide sahibinin bayilik vermediği kendi açması bölece adam bayiye vericeği komisyonu fiyata indirime dönüstürüyor hem kendisi hem vatandas kazanıyor:D
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Şöyle kesip biçme silikonlama olayı olmadan mercekli xenon takan bi yetkili servis bulsam affetmez taktırırım.Xenon hem dışardan bakılınca çok hoş görünüyor, hemde biz motorcular için çok gerekli bi sistem.Böyle bişe için 100-150 yi gözden çıkarabilirim.Boyuna para biriktirme modundayım zaten bide bunun için biriktiririm fena mı:p Yok motoru ,yok kaskı ,yok lastiği, yok çantası...İliğimi kemiğimi kuruttun lan kerata:mrgreen: gel artık da bitsin şu hasret..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst