- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
bende taktırırım belkim görüntüsü havası süper 
Öncelikle yorumlar için ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar.
Arkadslar Bugün sabah elime geçti kargo.
gayet güzel paketlenmiş. arkadaslar bu işlem için hondadan yeni sıfır far almıştım. 65 TL'ye. fakat montajlama sırasında yapan kişi farı ne kadar ısıtsada silikon yerleri gevşememiş. açarken ön cam karpuz gibi kırılmış. Sonra motorun üstünde olan farı söktüm gönderdim arkadaşa, arka kısmı ince ince kırarak ön camı çıkartmış. yani ön cam kaliteli malzemeden üretimemiş diyor, arabalarıda aynı yöntemlen söküyorum hiç böyle bir şeye rastlamadım dedi. neyse yolladım ben kargoyu yaptı ve yolladı;
buyrun resimleri.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
buda motorun üstündeyken;
![]()
![]()
Arkadaslar kullanılan malzemeler;
Hella Bi-Xenon mercek(uzun-kısa)
Sert Pleksi Angel
Angel için voltaj dengeleyici regülatör.
Far Karartma için 690 C ısıya dayanıklı boya
BMW'lerde kullanılan Mercek Çerçevesi.
Sunpart H7 6000K Xenon.
Arkadaşlar Aldığım kişi yolladığım para karşılığında fiş bile kesmiş, gerisini siz düşünün.
senin adına seviniyorum. insanın cbf ile ilk ayları böyle çok enteresan duygular içerisinde geçiyor.
zaten motosiklet kullanmaya başlayan insan hayatın saklı kalmış bir lezzetini tadıyor. bizim motorun hafifliği ve kullanışlığı da bu tadın kıvamını bir artırıyor ki sorma. önemli olan 70 ile salınmanın tadının 120 ile kelle koltukta gitmekten çok daha güzel olduğunun bilincine varmak.
seni efede bekleyen gri canavar da 70 ile gidersen benzin falan yakmaz.
Allah kazasız cezasız binmeyi nasip etsin. korumalarını halledelim bir an önce.
Arkadaşlar cbf150 için,resimde gördüğünüz sağ kumanda(park/far buton'lu) ve daha önce bir arkadaşımızın yaptırmış olduğu biçimde,(ki; bence en güzel xenon mercek uygulamasıydı) angel/mercekli (kısa-uzun) xenon far uygulamasını,yaptırmak isteyen arkadaşlar organize olup http://www.xenonmercek.com/contact.html link'indeki ahmet beyle görüşüp ucuza yaptırabiliriz.. toplu sipariş /seri üretim tarzı birşeyler olur belki....o işlerden pek anlamam ama eminim ki hem görsellik açısından hemde gece(özellikle trafiğin yoğun olduğu bölgeler de) iyi bir görüş ve farkındalık için bu uygulamayı yaptırmamız gerçekten bir gereklilik diye düşünüyorum...
en az 7 8 kişi organize olup ,bu uygulamayı yapan kişiyle görüşüp toplu bir fiyat alırsak ki bence mantıklı.... hem ucuza gelir hem de cbf150 için yıllardan beri süregelen bu xenon sorununa bir çözüm/cevap getirmiş oluruz diye düşünüyorum... sanıyorum çok fazla uzattım![]()
![]()
![]()
örnek fotoğraflara geçeyim en iyisi.......
![]()
![]()
bu arada sayfa 897'de, bahsettiğim xenon merceği yaptıran arkadaşımızın konusu ve örnek resimleri mevcuttur..bakınız.
fatih hiçbirşey olmaz.
80e çekebilirsin son hızını.
sesten de anlarsın ama yine de yaklaşık değerleri yazayım.
1. vites 20 kmde biter
2. vites 40
3. vites 60
4. vites 70
bu şekilde artçılı kullanabilirsin. ancak o yukle sollamaya çıkmamanı öneririm.