Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Arkadaşlar cbf150 için,resimde gördüğünüz sağ kumanda(park/far buton'lu) ve daha önce bir arkadaşımızın yaptırmış olduğu biçimde,(ki; bence en güzel xenon mercek uygulamasıydı) angel/mercekli (kısa-uzun) xenon far uygulamasını,yaptırmak isteyen arkadaşlar organize olup http://www.xenonmercek.com/contact.html link'indeki ahmet beyle görüşüp ucuza yaptırabiliriz.. toplu sipariş /seri üretim tarzı birşeyler olur belki :) ....o işlerden pek anlamam ama eminim ki hem görsellik açısından hemde gece(özellikle trafiğin yoğun olduğu bölgeler de) iyi bir görüş ve farkındalık için bu uygulamayı yaptırmamız gerçekten bir gereklilik diye düşünüyorum...

en az 7 8 kişi organize olup ,bu uygulamayı yapan kişiyle görüşüp toplu bir fiyat alırsak ki bence mantıklı.... hem ucuza gelir hem de cbf150 için yıllardan beri süregelen bu xenon sorununa bir çözüm/cevap getirmiş oluruz diye düşünüyorum... sanıyorum çok fazla uzattım :) :) :)

örnek fotoğraflara geçeyim en iyisi. :) ......
ekranalntslz.jpg

hondamotor0108.jpg


bu arada sayfa 897'de, bahsettiğim xenon merceği yaptıran arkadaşımızın konusu ve örnek resimleri mevcuttur..bakınız.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Boudberg dostum bahsettiğin şey mantıklı aslında dediğin gibi Doğan88 arkadaşımızın yapmış olduğu uygulamayı inceledim ve gerçekten çok hoş buldum.O angel olayı da cbf 150 ye ayrı bi karizma katmış çok güzel bi görüntü olmuş.Fiyat olarak 250 tl bana biraz tuzlu gelsede müzakere yapılıp ve 5-10 arkadaş da bi araya gelinip yaptırabilirsek makul seviyelere çekilebilir diye düşünüyorum.Özellikle mercekli bi uygulama olması gerçekten çok hoş olmuş.Sayfayı inceledim ancak anlamadığım birşey var burda doğan88 arkadaşımız farı ve parayı www.xenonmercek.com sitesindeki ahmet bey'e gönderip tamamiyle xenon montajlı farı kargo olarak geri mi almış?

Sizler ne dersiniz arkadaşlar denemeye değmez mi?Şunun güzelliğine bakın...

Doğan88 nickli arkadaşımızdan alıntıdır...

Öncelikle yorumlar için ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar.
Arkadslar Bugün sabah elime geçti kargo.
gayet güzel paketlenmiş. arkadaslar bu işlem için hondadan yeni sıfır far almıştım. 65 TL'ye. fakat montajlama sırasında yapan kişi farı ne kadar ısıtsada silikon yerleri gevşememiş. açarken ön cam karpuz gibi kırılmış. Sonra motorun üstünde olan farı söktüm gönderdim arkadaşa, arka kısmı ince ince kırarak ön camı çıkartmış. yani ön cam kaliteli malzemeden üretimemiş diyor, arabalarıda aynı yöntemlen söküyorum hiç böyle bir şeye rastlamadım dedi. neyse yolladım ben kargoyu yaptı ve yolladı;
buyrun resimleri.
img0225d.jpg

img0226pf.jpg

img0229u.jpg

img0230p.jpg

img0231gw.jpg

buda motorun üstündeyken;
img0233yu.jpg

img0234uj.jpg


Arkadaslar kullanılan malzemeler;
Hella Bi-Xenon mercek(uzun-kısa)
Sert Pleksi Angel
Angel için voltaj dengeleyici regülatör.
Far Karartma için 690 C ısıya dayanıklı boya
BMW'lerde kullanılan Mercek Çerçevesi.
Sunpart H7 6000K Xenon.

Arkadaşlar Aldığım kişi yolladığım para karşılığında fiş bile kesmiş, gerisini siz düşünün.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Motosikleti alabilirsem ilk yapmayı düşündüğüm uygulamalardan bir tanesi :) Hani hazırını bulabilsek ve uğraşmasak çok daha güzel olacak ama tüm aramalarıma rağmen henüz hazırını bulabilmiş değilim. Ne Hindistan siteleri kaldı aramadık nede Çin siteleri ama mutlaka bir yerlerde olmalı :)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Bende öyle düşünüyorum unsaloc dostum.Kesme biçme işleriyle uğraşmadan alınıp direk montajı yapılıp kullanılabilse.Bu fikrimize en yakını yine dogan88 arkadaşımızın yapmış olduğu uygulama olarak gözüküyor.Parayı ve farı yolluyorsun sana komple xenon far kiti olarak geliyor sen sadece motora montajını yapıyorsun.Tam olarak kestiremedim ama okuduğum kadarıyla ben bu şekilde anladım.Ayrıca uzun-kısa olması da ayrı bi güzellik.Hem mercekli, hem uzun ,hem kısa, hemde selektör yapılabiliyor.Ayrıca görüntüsü de ortalığı yakıyor.Olabileceğin en iyisiyle karşı karşıyayız arkadaşlar.Haydin bakim şu işi bi didikleyelim:)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
1 hafta farkla a2 ehliyet için kısa dönem kursu kaçırdım.Son başvuru 11mart dı ve 12 sinde b sınıfı için direksiyon sınavına girdim çok şükür iyi geçti ancak ehliyeti elime almam 1 haftayı bulacak.B sınıfı ehliyeti elime almadan da a2 kaydımı yapmadıkları için kısa dönemi kaçırdım.Kısa dönemde 2-3 ayda alacağım ehliyeti şimdiki şartlarda temmuz gibi alıcam.Hayırlısı olsun diycem de 4-5 ay nasıl beklenir altında böyle güzel bi alet varken onu hiç bilmiyorum.:pr:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ahmet abi hayırlı olsun.

mavi beyaz plastik ne zaman elinde?

cumartesinin hava durumu bir açıklansa da plan yapsak.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
jr pazartesi günü dosyalar gelmiş olur %90 ihtimalle dediler kurstan. salı gününe randevu alırsak çarşamba elimde olur kart. 1 hafta 10 gün daha ayrıyız :((((((((((( şimdi baktım takvime de haftaya çarşamba alırsam ehliyeti " doğum günüm bana geldiğin gündür " diyeceğim hahahahaha
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
senin adına seviniyorum. insanın cbf ile ilk ayları böyle çok enteresan duygular içerisinde geçiyor.

zaten motosiklet kullanmaya başlayan insan hayatın saklı kalmış bir lezzetini tadıyor. bizim motorun hafifliği ve kullanışlığı da bu tadın kıvamını bir artırıyor ki sorma. önemli olan 70 ile salınmanın tadının 120 ile kelle koltukta gitmekten çok daha güzel olduğunun bilincine varmak.

seni efede bekleyen gri canavar da 70 ile gidersen benzin falan yakmaz.

Allah kazasız cezasız binmeyi nasip etsin. korumalarını halledelim bir an önce.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
az önce samsundaki honda bayisini aradadım geçen hafta 15 mart ta geleceğini söylediği motorlar haftaya gel-ebilirmiş :pr:. bu bekleyiş beni iyice motordan soğutmaya başladı :pale:

bu arada cbf le aldatmayı düşündüğüm eski sevgilimi satışa çıkardım. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ramzey-temiz-bakimli-scooter-44823923/detay
ötv den dolayı pazarlıkla birazda indirim yapacağım. sizce fiyat mantıklı mı ? ben motoruma yeterince güveniyorum.
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
merak etme fatih. o motor gelecek, hemde gümbür gümbür gelecek. böyle yüreğindeki kukaları deviren bir bowling topu gibi.

ilk gün alıp eve götürürken jr. demişti dersin. :)
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
işin kötü tarafı iki hafta önce ankara efeyi aramıştım ellerinde cbf olduğunu söylemişlerdi. kargosu 200 tl tuttuğu için vazgeçmiştim. almadığıma bin pişman oldum otobüsle falan bir şekilde getirirdim ama hayırlısı bu arada da motorum satılırsa aksesuarlar ve plaka+ruhsat için nakitim olur.
birde sorum olacak motoru samsundan amasyaya kuzenimle getirmek istiyorum. ben 75 kuzenim 90 kg. düşük devirlerde ve son hız olarak ta 70 i geçmeden gelirsem sıkıntı olur mu ? katedeceğim yol 125 km ve coğrafya derslerinde işlediğimiz karadenize paralel uzanan sıradağları dik olarak kesse de yapılan viyadük ve tünellerle bir kaç tatlı rampa haricinde düz. cevaplarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
fatih hiçbirşey olmaz.

80e çekebilirsin son hızını.

sesten de anlarsın ama yine de yaklaşık değerleri yazayım.

1. vites 20 kmde biter
2. vites 40
3. vites 60
4. vites 70

bu şekilde artçılı kullanabilirsin. ancak o yukle sollamaya çıkmamanı öneririm.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Bence binerek kolaylıkla gidilebilecek bir mesafe. Tabi acemi olmadığınızı varsayıyorum. Ayrıca alışık olmadığınız bir motorla artçılı gitmek bence fazladan risk almak olur. Tek kişi sakin sakin geze geze gelirsiniz. Ama serviste kontrollerini çok iyi yaptırıp da çıkın yola, birşeyler gözden kaçmış olmasın.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
senin adına seviniyorum. insanın cbf ile ilk ayları böyle çok enteresan duygular içerisinde geçiyor.

zaten motosiklet kullanmaya başlayan insan hayatın saklı kalmış bir lezzetini tadıyor. bizim motorun hafifliği ve kullanışlığı da bu tadın kıvamını bir artırıyor ki sorma. önemli olan 70 ile salınmanın tadının 120 ile kelle koltukta gitmekten çok daha güzel olduğunun bilincine varmak.

seni efede bekleyen gri canavar da 70 ile gidersen benzin falan yakmaz.

Allah kazasız cezasız binmeyi nasip etsin. korumalarını halledelim bir an önce.

cümlemize kazasız belasız ve cezasız binmeyi nasip etsin. eldiven- diz koruma - gerekliyse pantolon - çizme kaldı. motomax a bakacağım bugün bidaha. eldiven ve pantolonlara bide çizme görmüştüm katalok ta bakalım hayırlısı.

ahada motoruma ad buldum. yarısı senden yarısı benden . GRİ BULUT
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaşlar cbf150 için,resimde gördüğünüz sağ kumanda(park/far buton'lu) ve daha önce bir arkadaşımızın yaptırmış olduğu biçimde,(ki; bence en güzel xenon mercek uygulamasıydı) angel/mercekli (kısa-uzun) xenon far uygulamasını,yaptırmak isteyen arkadaşlar organize olup http://www.xenonmercek.com/contact.html link'indeki ahmet beyle görüşüp ucuza yaptırabiliriz.. toplu sipariş /seri üretim tarzı birşeyler olur belki :) ....o işlerden pek anlamam ama eminim ki hem görsellik açısından hemde gece(özellikle trafiğin yoğun olduğu bölgeler de) iyi bir görüş ve farkındalık için bu uygulamayı yaptırmamız gerçekten bir gereklilik diye düşünüyorum...

en az 7 8 kişi organize olup ,bu uygulamayı yapan kişiyle görüşüp toplu bir fiyat alırsak ki bence mantıklı.... hem ucuza gelir hem de cbf150 için yıllardan beri süregelen bu xenon sorununa bir çözüm/cevap getirmiş oluruz diye düşünüyorum... sanıyorum çok fazla uzattım :) :) :)

örnek fotoğraflara geçeyim en iyisi. :) ......
ekranalntslz.jpg

hondamotor0108.jpg


bu arada sayfa 897'de, bahsettiğim xenon merceği yaptıran arkadaşımızın konusu ve örnek resimleri mevcuttur..bakınız.

Evet arkadaşlar yukarıdaki uygulama için benim fikrim 200tl nin altında olmak şartı ile bir liste yapalım, ne kadar çok katılımcı olursa sanırım fiyatı o kadar düşecektir. (Yeni far tası zaten 75 tl civarında) Hem tek başına yapmak isteyenlere indirim olur, hem isteyipte zenonun parası çok gelenlere teşvik olur (benim gibi) :cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bir de rodajın uzun yolda yapılması murat abinin de dediği gibi riskli olabilir.

yeni monte edilmiş bir motorda herhangi bir sorun çıkacaksa şehir sınırları içerisinde olması daha iyi.

çıkmak zorunda kalan olursa yanına bir çekici numarası almadan gitmesin.

ahmet abi kızılderili adı gibi olmadı mı ya :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
fatih hiçbirşey olmaz.

80e çekebilirsin son hızını.

sesten de anlarsın ama yine de yaklaşık değerleri yazayım.

1. vites 20 kmde biter
2. vites 40
3. vites 60
4. vites 70

bu şekilde artçılı kullanabilirsin. ancak o yukle sollamaya çıkmamanı öneririm.

teşekkür ederim içime su serptin jr abi :) cbf değil sıradan bir vitesli moto deneyimim bile yok diyebilirim. sadece bir defasında arkadaşımın breton 125 motorunu yaklaşık 5 km şehir içinde 1,2,3 viteslerde kullanmıştım. arkadaşım ilk defasında güzel kullandığımı söylemişti. cbf le biraz pratik yaptıktan sonra kullanabileceğimi düşünüyorum. 3.5 yıl (20.000) km şehir içi scooter kullandım. Amasya'nın küçük ve yollarının düzgün olmadığını düşünürsek yeterince denge kabiliyeti kazandığımı düşünüyorum. :cat: tek sorun vites, onada alışacağım inş. Bir gün amasya ya yolunuz düşerse haberim olmasını isterim. küçük, tatlı ve tarihi bir şehir. hepinizi beklerim :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Mutlaka geliriz fatih.

tam koruma git. soğuk için önlem al.

vitesli motorda benim ilk gun karşılaştığım sorun 5. viteste debriyaj ve fren sıkarak ışıkta durmak oldu.

durduktan sonra 1e alamıyormuşsun sonradan öğrendim. 4-3-2-boş şeklinde durman gerekiyor. benim gibi kalma ortada.

şehirden çıkana kadar yorar seni vitesler ilk aşamada. sonra uzun yolda rahatlarsın.

denge sorunun bitmiş zaten 3 bin kmde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst