Bugün karda biraz eğlendim :)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Güzel lastik yakmışsın.:p

Yalnız garaj olayı hep hayalimdir, çok şanslısın, motoru A'dan Z'ye söküp toplardım öyle bir garajım olsa, keyifle uğraşırdım. :)

Fazladan bir klozetiniz varmış onu da görmüş olduk.:mrgreen:

daha yeni olsamda bende çok meraklıyım söküp kurcalamaya :) hele havalar biraz ısınsın bütün gece garajdayım:queen:
o klozetide eve çıkmaya üşendiğimde kullanıyorum :p
Bende xt 125 R var ama yemiyo :) Scooterle helal olsun. Yalnız bugün okula gittim geldim ama yerlerde pek kar yoktu.
teşekkürler
sabah erken saate çok güzeldi sokaklar ama öğlen bişe kalmadı :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ey gidi gençliğim 1990 lı yıllar yaşım 22 bende ozaman senini gibiydim şimdide gençim ama neyse:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
iyi kameranı çalmamışlar aga... :p
çok kişinin yapmak istediğini sen başarmışsın. helal olsun :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
garajdaki tuvalet ve sifonu çok ilginçmiş :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
garajdaki tuvalet ve sifonu çok ilginçmiş :D

Bu akşam o garaja girdim. O gördüklerin sadece kadraja sığanlar :queen: görünenden büyük ve kısmen depo olduğunu için içeride bir ben yoktum girince tam oldu. :mrgreen:
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
way bee ilginç video olmuş alem adamsın felon peki bu klibe bi isim koysak ne olurdu abaca? karda yanlayan adam mesela? bu tür klplerinin devamı bekliyoruz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bu akşam o garaja girdim. O gördüklerin sadece kadraja sığanlar :queen: görünenden büyük ve kısmen depo olduğunu için içeride bir ben yoktum girince tam oldu. :mrgreen:

ehehe evet pek derli toplu olduğu söylenemez:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------

way bee ilginç video olmuş alem adamsın felon peki bu klibe bi isim koysak ne olurdu abaca? karda yanlayan adam mesela? bu tür klplerinin devamı bekliyoruz.

ahah saol hocam :mrgreen: karda yanlayan deli olabilir:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst