- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #21
Güzel lastik yakmışsın.
Yalnız garaj olayı hep hayalimdir, çok şanslısın, motoru A'dan Z'ye söküp toplardım öyle bir garajım olsa, keyifle uğraşırdım.
Fazladan bir klozetiniz varmış onu da görmüş olduk.:mrgreen:
daha yeni olsamda bende çok meraklıyım söküp kurcalamaya
o klozetide eve çıkmaya üşendiğimde kullanıyorum
teşekkürlerBende xt 125 R var ama yemiyoScooterle helal olsun. Yalnız bugün okula gittim geldim ama yerlerde pek kar yoktu.
sabah erken saate çok güzeldi sokaklar ama öğlen bişe kalmadı