Benim de aklıma kar üzerinde motor kullanmak gelmişti de, sabahları arabanın içinde bile üşüdüğümden motora binmeye cesaret edemiyorum.
teşekkürler arkadaşlar
@timoti
bana her gün yaz :mrgreen:
@motorkafa
ilk parça Rev Theory- Falling Down
ikinci parça bon jovi-its my life
:rendeer:
Teşekkürler
bon jovi yi biliyordumda diğerini çıkaramamıştım...
Haberin yoktur belki 8 Temmuz'da bon jovi konseri var :cat: