Bugün karda biraz eğlendim :)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu sabah kalktığımda heryerde kar vardı dayanamadım yine motorla çıktım.yerlerde buz olunca biraz eğlendim :):cat:
[YT]7os0DRkwIeE[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Güzel olmuş :)
geçen gece kar yagıyo saat 3civarı sokaklar bombos kar daha el degmemis,bi crossum olsada karları püskürte püskürte gitsem diye çok içim gitti :salut:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@RiDeR_2
teşekkürler:) cross olsa daha zevkli olurdu tabi ama cross olmasına çokta gerek yok motor olsun yeter :)
@TEKTEKER_RAMÇO
tam evden çıkmadan önce aklıma geldi benimde,kurgu için falan hiç düşünmedim koydum bi köşeye kamerayı keyfime baktım :mrgreen: aslında biraz uğraşsam çok daha güzel bi video yapabilirdim
 
Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Güzel olmuş..
Bi coross'm olasada Arabalar yolda kalırken yanlarından aheste aheste Rahaaaat Rahaaat geçme zevkini tatsam : )
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
fantastik :mrgreen: scooter im le hep bunu yapmak istemiştim.bu kış satmasaydım doya doya da yaparmışım ama :p nasip :))
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
DreaM_34 ,!Lk£®
teşekkürler :)
bugün bi ticari taksinin geçemediği yoldan geçtim adam yolun ortasında yanlamıştı arabayı :mrgreen:
en güzeli vites debriyaj derdinin olmaması,lastiklerimi yeni değiştirdim onun için biraz acıya acıya yaptım ama yerler çok kaygan olduğundan zarar verdiğimi sanmıyorum :) senin cbr125 lede denemek lazım :D
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
güzel fikir...
benim çıkartabilme ihtimalim olsa bende çıkartır aynısını yapardım..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
videoyu iş yerinde aceleyle editlemiştim şimdi evden izledimde çok amatörce olmuş ama olsun :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim de aklıma kar üzerinde motor kullanmak gelmişti de, sabahları arabanın içinde bile üşüdüğümden motora binmeye cesaret edemiyorum.
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
476
Seneye motoru garaja kaldırmayacağım. İnsanın canı çekiyor yav.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Çok güzel olmuş tebrik ederim :)
burnout mu diyolardı ne diyolardı ona eyi olmuş kar üzerinde :cherry:
Bu arada ilk parça kime ait çok tanıdık geldi vokalin sesi ama çıkaramadım:silent:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
teşekkürler arkadaşlar
@timoti
bana her gün yaz :mrgreen:
@motorkafa
ilk parça Rev Theory- Falling Down
ikinci parça bon jovi-its my life
:rendeer:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
teşekkürler arkadaşlar
@timoti
bana her gün yaz :mrgreen:
@motorkafa
ilk parça Rev Theory- Falling Down
ikinci parça bon jovi-its my life
:rendeer:

Teşekkürler :)
bon jovi yi biliyordumda diğerini çıkaramamıştım...
Haberin yoktur belki 8 Temmuz'da bon jovi konseri var :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Güzel lastik yakmışsın.:p

Yalnız garaj olayı hep hayalimdir, çok şanslısın, motoru A'dan Z'ye söküp toplardım öyle bir garajım olsa, keyifle uğraşırdım. :)

Fazladan bir klozetiniz varmış onu da görmüş olduk.:mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Bende xt 125 R var ama yemiyo :) Scooterle helal olsun. Yalnız bugün okula gittim geldim ama yerlerde pek kar yoktu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst