Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
Açıkçası Bursa'daki bayinin de CBR250 için ilgilenmeme rağmen fazla sallamaması beni de şüphelendirdi. Sanırım gelecek ilk küçük paketi 8800'den verecekler ama gerisine zam çakacaklar.


nisan ayında stoklarımıza gelecek dedikten sonra en azından stoklara girişten sonra 1.5-2 ay kadar bu fiyatla satmaları gerekir.
aksi bir durum tüketiciyle oyun oynamaktan farksız olacaktır.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Öncelikle hayırlı olsun dileklerinde bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. KUZEN 84 de de hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum ve Kazasız belasız sürüşler diliyorum . Arkadaşlar en az bende sizin kadar meraklıyım motor gelir gelmez ayrınlılı olarak fotoğraflarını çekerek motor hakkında bilgi aktaracağım şimdilik hoşçakalın
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
@motokurt: hayırlı olsun :)

ben özellikle şehir içi yakıt tüketimini merak ediyorum. rodajdan sonra bu konular hakkında bizleri bilgilendirirsen bir çok kişi için faydalı olacaktır :cat:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Öncelikle hayırlı olsun dileklerinde bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. KUZEN 84 de de hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum ve Kazasız belasız sürüşler diliyorum . Arkadaşlar en az bende sizin kadar meraklıyım motor gelir gelmez ayrınlılı olarak fotoğraflarını çekerek motor hakkında bilgi aktaracağım şimdilik hoşçakalın

Merakla bekliyorum. takipçinizim. güle güle kullanın şimdiden.
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
9
Bende 2011 modelin 125'liğini aldım.Rodajdayım şuan.250 R'la Granaj olarak pek farkını göremedim fuarda inceleme şansım oldu baya ama ikiside birbirinden hoş makina =) Hayırlı olsun "motokurt"

Buyrun Motorumun Fotoğrafı :

07032011107.jpg


07032011108.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
ALPEREN, ben HONDAYA kaborayı verip sözleşmeyi yapmaya gittiğimde yeni ambalajını açtıkları siyah motoru gördüm. Benim motormu ? diye sordum görevli ,abi o 125 lik dedi . Ben hayretle inceledim harika bir motor,daha evvel farlarını değiştirerek 2011 model diye gösterilen motorla alakası yok. Büyüklüğü teker kalınlıkları görüntü on mumara ben 250 lik leri daha görmedim aslında bu büyüklük bana yeterdi anladığım kadarıyla aralarındaki fark yakıt-, ve istenildiği zaman + rahatlıkla 140 ,150 ye çıkması kısası Allah herkesin gönlüne göre versin , kazasız belası hoşçakalın....
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
bende kaparo verecektim ama bizim bursa bayisi kaparo almıyormuş kayıt ettiler benide,bende nisanda gelecek olan ilk partiden alacağım.yorumun çok yerinde olmuş benimde heyecanım köreldi.ama vazgeçmem, emin ol cebimde param olmasına rağmen gidipte ninja 250 bile almam çünkü 2005 yılının teknolojisi ve 6 yıllık eskimiş bir yüz.sport touring veya supersport adı ne olursa olsun şuan 250lik kategoride alınacak başka motor yok.ben en sonunda ps 150 almaya niyetlenmiştim bir hafta sonra bu motor çıktı piyasaya ardındanda ötv indirimi şerbet gibi geldi.bu sene cbr 250 senesi.yeter ki honda kendi giden tekerine çomak sokmasın.

ben fuara gidene kadar ninjanın ikinci elini almak niyetindeydim, ama hondanın yeni kasasını gördükten sonra fikrim tamamen değişti.. Hem fiyat, hem yakıt, hem de hondanın geniş piyasası açısından..

Yalnız şunu söylemeden edemeyeceğim, estetik görünüşe önem veren arkadaşlar ben kendi adıma cbr 'nin görüntüsünü çok beğendim o kadar da zayıf bir görüntü değil.. İnanın canlı gördüğünüzde sizlerin de fikri değişecek.. Tek korkum vibrasyon ama o da ne kadar olabilirki??

İlk parti nisan ayı içerisinde geliyormuş..hayırlı olsun dileklerini ileten herkese çok teşekkür ederim, Allah herkese gönlündeki motoru versin! Ben de motorum geldikten sonra rodajımı tamamlar tamamlamaz fikirlerimi paylaşacağım..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ilk gelenlerden teslim alan yokmu forumda? nisandaki partiyimi bekliyo herkes?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
:mrgreen:abicim üzerine binince olmuyo işte öyle
bak adamlar nisan patrisini bekliyo sabırsızlıkla, Allah yardımcıları olsun hakkaten
3 gündür hava muhalefeti yüzünden plazadan motorumu çkartamadım.çok berbat bir duygu.
Ki nisan sonuna kadar beklemek :pr: ne var birazcık erken getirseler..

Diyeceğim o ki üzerine binince herşeyi unutuyorsun zaten :mrgreen: Rodaj bitene kadar adam akıllı foto gelmeyebilir milletten :p
İlk aşkım ilk heyecan hesaabı :cherry::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:22 ----------

hayatımda girmediğim kadar dmi ye girdim zaten bu ara :salut:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
:mrgreen:abicim üzerine binince olmuyo işte öyle
bak adamlar nisan patrisini bekliyo sabırsızlıkla, Allah yardımcıları olsun hakkaten
3 gündür hava muhalefeti yüzünden plazadan motorumu çkartamadım.çok berbat bir duygu.
Ki nisan sonuna kadar beklemek :pr: ne var birazcık erken getirseler..

Diyeceğim o ki üzerine binince herşeyi unutuyorsun zaten :mrgreen: Rodaj bitene kadar adam akıllı foto gelmeyebilir milletten :p
İlk aşkım ilk heyecan hesaabı :cherry::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:22 ----------

hayatımda girmediğim kadar dmi ye girdim zaten bu ara :salut:

eheh korkmayın şu kardan o kadar ya ekipmanları giyince soğuk falan kalmıyo ben hergün sürüyorum bide 250lik alabilsem onla birlikte uyurum:mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
yok be kardeşim soğuktan korkan kim, -10 derecede scooter im ile son gaz gidiyodum Ankaranın ayazında.Tatlı su motorcusu değilim yanlış anlaşılmasın :mrgreen:
Motor yeni yerler yaş, tamamen kıyamadığımdan :))))
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
yok be kardeşim soğuktan korkan kim, -10 derecede scooter im ile son gaz gidiyodum Ankaranın ayazında.Tatlı su motorcusu değilim yanlış anlaşılmasın :mrgreen:
Motor yeni yerler yaş, tamamen kıyamadığımdan :))))
sabırsızlıkla senden performans verileri ve haberleri bekliyoruz sende kısmete bak havalardan binemiyorsun :) neyse kısmet geç olsun güç olmasın kötü bir haber almaktansa geç haberlerin gelsin :) ya bu arada anlayamadığım bir sebepten sanki motoru ben almışımda deneyecek benmişim gibi heyecan yaptım eminimki bir çok kişi de aynı heyecanı paylaşıyordur benle :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
sabırsızlıkla senden performans verileri ve haberleri bekliyoruz sende kısmete bak havalardan binemiyorsun :) neyse kısmet geç olsun güç olmasın kötü bir haber almaktansa geç haberlerin gelsin :) ya bu arada anlayamadığım bir sebepten sanki motoru ben almışımda deneyecek benmişim gibi heyecan yaptım eminimki bir çok kişi de aynı heyecanı paylaşıyordur benle :)

Bende 3 sene forumdaki arkadaşlarım, kardeşlerimle aynı duyguları paylaştım.
Allah çok daha iyilerini sizlere versin kardeşlerim, abilerim.. :rendeer:

Elbette tüm açıklığıyla bilgilerimizi aktaracağız yeni alan arkadaşlarımla sizlere :cat: Vazifemiz, istemesenizde burdayız valla :queen::mrgreen:
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
İlk parti nisanda geleceği için ben ve diğer arkadaşlar heyecanla bekliyoruz :)
İlk geldiğinde fotolarını, rodaj bittiğinde de videoları ben ekliycem hemen! Ama cidden bu bekleyiş dönemi çok kötü, bi de !Lk£® arkadaşın da dediği gibi motor yeni olacak yerler yaş olacak kıyılırmı beeah :p
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Bende 3 sene forumdaki arkadaşlarım, kardeşlerimle aynı duyguları paylaştım.
Allah çok daha iyilerini sizlere versin kardeşlerim, abilerim.. :rendeer:

Elbette tüm açıklığıyla bilgilerimizi aktaracağız yeni alan arkadaşlarımla sizlere :cat: Vazifemiz, istemesenizde burdayız valla :queen::mrgreen:
eyvallah kısmetse bende ya cbr 250 alıcam yada 250 cc cross ikisi arasında kaldım ama honda innovada şehir içi sürmek için kalacak çok kararsızım nasip bakalım ne olacak görecez
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
İlk parti nisanda geleceği için ben ve diğer arkadaşlar heyecanla bekliyoruz :)
İlk geldiğinde fotolarını, rodaj bittiğinde de videoları ben ekliycem hemen! Ama cidden bu bekleyiş dönemi çok kötü, bi de !Lk£® arkadaşın da dediği gibi motor yeni olacak yerler yaş olacak kıyılırmı beeah :p

kıyılır mı abicim bende onu diyorum :p ne olacak bu sonumuz erisin şu karr:mrgreen:

eyvallah kısmetse bende ya cbr 250 alıcam yada 250 cc cross ikisi arasında kaldım ama honda innovada şehir içi sürmek için kalacak çok kararsızım nasip bakalım ne olacak görecez

SS in zevki + küçük motor olmasının pratikliği bence şehir için için güzel.işe gidiş geliş için kullanacağım ben günde 50 km fix.güzel olacak :) Cross extra bi heycan, istersen kar çamur dinlemez bi alet tabi :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
3
honda 250 lik kullanıcısı olarak birkaç fikrimi yazayım dedim..benim makina cift silindir gerci ama..tek silindirin titreşim ve sorun olabileceği söylentileri..yeni başlayanlara uygunmu ??düşmelerde granajlara gelebilecek zararlar..sağlamlık ??

sahsen benim 250 lik depo altında bulunan kısa kranajlardan 1800 km sonra kendi kendine hem sağdan hem soldan çatladı..bunun depo altındaki diz dayama yerleri nekadar sağlam..??2000 km sonra catlarsa kac kuruş?? granti kapsamındamı gibi sorular...
**??
bakım ve idame ?? tek ön disk düştünüz eğldi ??düzelttiremediniz ..ne kadar ??alternatif markaları mevcutmu ??yeni başlayanlar tercih edecekmiş...üstündeki lastik ne marka ?takoz gibiyse 200 km sonra yeri öpme olasılığı var...

ama en önemlisi kimden aldınız ...Güngör motor iyi yer ..diğerleri ??abs li versiyonu ...burda satmaz ..ufak cc ufak abs..bozuk yollar..2 gün sonra elde kalır abs..yeni başlayanlar alabilir ..peki nerde hondanın düşme takozları koruma demirleri vs vs...videoda arkadaş ayaga kalkıyor...kawa arkada..gercekte hangisi daha dengeli..egzozu ..sakın 2000 km sonra patlamasın....

Hondanın bizim gibi ülkelereki genc kitleye satmak icin yaptırttığı şık bir arac..fiyatı iyi..güvenilir yerden alınırsa zevk li olur kullanımı ..orjinal yedek parcaları diğer markalara nazaran daha kolay bulunur..ama yamahanında bu sene ülkemize sıkı giriş yaptığı düşünülürse beklenilip alınmasında yarar vardır...

Hondanın ürettiği 250 cc lerden birini kullanan bir kullanıcı olarak şahsi fikirlerim bunlardır arkadaşlar ..

tüm forum üyelerine saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst