- Katılım
- 30 Eki 2008
- Mesajlar
- 188
Açıkçası Bursa'daki bayinin de CBR250 için ilgilenmeme rağmen fazla sallamaması beni de şüphelendirdi. Sanırım gelecek ilk küçük paketi 8800'den verecekler ama gerisine zam çakacaklar.
nisan ayında stoklarımıza gelecek dedikten sonra en azından stoklara girişten sonra 1.5-2 ay kadar bu fiyatla satmaları gerekir.
aksi bir durum tüketiciyle oyun oynamaktan farksız olacaktır.