TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
iskenderun adana arası 130 km,benim motor 110 km vardıgında devri 8000 leri buluyor,2 dakika ancak tutuyorum vibrasyondan ayna daki arabalar zik zak çiziyor,ve hayatı boyunca 2 defa 140 yaptı,ondan sonra yapmadı,sen sanırım vibrasyon için motora iskenderundaki saglam ustalara takoz attırdın,çünkü 1 saat boyunca bu apecheler 8000 devirde seni ceyhan!a bile ulaştırmaması lazım

Diyorum kullanım farkı:cat: İnan motorumda hiç bir modifiye yoktu
Ve arka çanta da vardı :cat:
Önde 15 dişli.
Motor şans işi şu an motoru alan arkadaşta antakyada oturuyor onlarda grupça çok adanaya gidip gelmişler ve hiç şikayet ettiğini görmedim.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
Diyorum kullanım farkı:cat: İnan motorumda hiç bir modifiye yoktu
Ve arka çanta da vardı :cat:
Motor şans işi şu an motoru alan arkadaşta antakyada oturuyor onlarda grupça çok adanaya gidip gelmişler ve hiç şikayet ettiğini görmedim.:cat:

hocam sen kullanım farkı diyorsun,biz motora binerken yeni tanışdıgımız kıza nasıl davranıyorsak öyle davranıyoruz,tamirden çıkmıyoruz,sen motoru daga taşa sürmüşsün,bişe yok,anlamadım gitti,ben bu motorla ilk aldıgımda istanbul antakya yaptım,22 saat sürdü,adanaya geldim gösterge panelleri aydınlatma gitti,ceyhan'a vardım kilometre halatı koptu,2009 nisanda oluyor bu olay,22 saat sürdü yol,2 gün vücüdumdaki titreme geçmedi,1 hafta da istanbul-hatay-hatay-istanbul toplamda oradaki gezmeleri de say 2600 km yol yaptım,hatay vardıgımda arızalarla beraber yag degişimi ve yag filtresi degiştirdim,dönüşte istanbula vardıgımda sabah 5 ti,hatay'dan sabah 8'de çıktım,eve girdim elimi yüzümü yıkamak için tek muslugu 3 tane görüyordum,anla işte
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
cbf nedeni ne gelince bazı arkadaşlar apeche de vibrasyon yok diyor,ben örnek olarak beylikdüzünden kartala apecheyle gideceksem,kartala vardıgımda afedersiniz kalçalarımda karıncalanma kolumda uyuşma oluyor,aynı yolu cbf'le gittiginde hiçbir şey olmuyor,ikincisi yaygın servis,üçüncüsü daha çabuk elden çıkartırsın...


cevabın için teşekkürler apacheye hasta olmuştum ama bende tamamen senin gibi düşünüyorum vazgeçtim apacheden artık
bundan 2yıl önce arkadasın apachesine artçı binmiştim çok degil yaklaşık 4km yol gittik toprak yol degil tamamen asfalt ve indigimde yürüyüşüm degisti,sürücüde vibrasyon durumu nedir bilmiyorum ehliyetim yoktu ozaman arkadasın basını belaya sokmayım diye direksiyona geçmedim ama artcıda gercekten güzel hissettiriyo
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
hocam sen kullanım farkı diyorsun,biz motora binerken yeni tanışdıgımız kıza nasıl davranıyorsak öyle davranıyoruz,tamirden çıkmıyoruz,sen motoru daga taşa sürmüşsün,bişe yok,anlamadım gitti,ben bu motorla ilk aldıgımda istanbul antakya yaptım,22 saat sürdü,adanaya geldim gösterge panelleri aydınlatma gitti,ceyhan'a vardım kilometre halatı koptu,2009 nisanda oluyor bu olay,22 saat sürdü yol,2 gün vücüdumdaki titreme geçmedi,1 hafta da istanbul-hatay-hatay-istanbul toplamda oradaki gezmeleri de say 2600 km yol yaptım,hatay vardıgımda arızalarla beraber yag degişimi ve yag filtresi degiştirdim,dönüşte istanbula vardıgımda sabah 5 ti,hatay'dan sabah 8'de çıktım,eve girdim elimi yüzümü yıkamak için tek muslugu 3 tane görüyordum,anla işte
seneye yaza bende istanbul yapmayı düşünüyorum ama bu kadar abartılacak sorunlarla karşılaşacağımı hiç sanmıyorum umutsuzca davranırsa insan başına herşey gelir.
baba ıstanbulun gobegındeyim 17 jant lastık varmıdır ? ırc vs harıcı bul bakalım zor :farao:
Michelin-duro bu markaların 17 lastiği var :cat:
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
12
Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı :)

6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

:cool: Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese :)

karilatirmason.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama :))
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı :)

6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

:cool: Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese :)

Merhaba

ilk önce test tablsounda yanlışlık var

Ybr Maksimum torkunu 6.500 devirde değil 6000 devirde veriyor Cbf 150 6 vites değil 5 vites Ybr yağ kapasitesi 1.2 lt değil 1 lt lütfen ilk önce yanlış bilgilendirme olmaması için burdan bildiriyorum düzeltilmesi gerek

Yeni Apache yi bende test sürüşü yapmak istiyorum bilinki objektif yorum yaparım hiç bir markanın firmanın yanlısı olarak yanlış bilgi vermem

Test sürüşü ne zaman ve nerde yapma şansımız vardır
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı :)

6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

:cool: Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese :)

karilatirmason.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama :))
İşte olay budur ya :cat:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
seneye yaza bende istanbul yapmayı düşünüyorum ama bu kadar abartılacak sorunlarla karşılaşacağımı hiç sanmıyorum umutsuzca davranırsa insan başına herşey gelir.

Şenonar umarım yolculugun iyi geçer.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:33 ----------

Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı :)

6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

:cool: Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese :)

karilatirmason.jpg
[/URL][/IMG]


Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama :))

peki bu modellere xenon far takılabilecek mi ? gücü kaldırabilecek mi
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. Tvs apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. Ilk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

3-) vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde euro 3 belgesi alması çok zordu.

4-) çok atak ve kıvraklığı istanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

5-) rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı :)

6-) lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

7-) arka stoplar ve parkların led olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

:cool: gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

9-) rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. Gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

Not: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese :)

[ımg][ımg]http://img694.imageshack.us/img694/123/karilatirmason.jpg[/ımg][/ımg]

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------[/sıze]

peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. Inanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama :))

yanlış bilgilendırıyorsunuz cbf bG gucu 11.6ps yani 12.8bg dir lütfen bi malı overken oburunu düsürmek gibi kötü davranıslara kalkısmayınız VEDE CBF BU BG GÜCÜNÜ 8DEVİRDE VERİRLKEN APACHE BU BG Rİ 8500DEVİRDE VERİYOR BEN DORULARI SOLIYORUM İSTİYENLER ARASTIRABİLİR MARKA FANATİĞİ YAPMIYORUM FAKAT FORUMDAKI ARKADASLARIMIN YANLIS BİLGİLERLE KANDIRILMASINADA GÖZ YUMAMAM
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
aslında bu formda herkesin amacı aynı olmalı .. iyi motor hangisi diye tartışmalı ve söyleşi yapılmalı.. sonuç olarak en kötü ekipmanları ile birlikte 5000 tl yi gözden çıkarıyoruz.. cbf kötü ybr iyi apche titriyo gibi handikapları bilinçli bir şekilde aktarırsak birbirimize, motosiklet alırken de daha sağlıklı bir karar veririz.. formun geneli marka fanatikliği yapmakta.. kendi motorunun sorunlarını bildiği halde benim motorum senin motorunu döver diyo..:pr: bir türlü anlayamıyorum.. :silent: bizim bi camia olduğumuzu unutmayın ve birbirimize lütfen yardımcı olalım ..
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
aslında bu formda herkesin amacı aynı olmalı .. iyi motor hangisi diye tartışmalı ve söyleşi yapılmalı.. sonuç olarak en kötü ekipmanları ile birlikte 5000 tl yi gözden çıkarıyoruz.. cbf kötü ybr iyi apche titriyo gibi handikapları bilinçli bir şekilde aktarırsak birbirimize, motosiklet alırken de daha sağlıklı bir karar veririz.. formun geneli marka fanatikliği yapmakta.. kendi motorunun sorunlarını bildiği halde benim motorum senin motorunu döver diyo..:pr: bir türlü anlayamıyorum.. :silent: bizim bi camia olduğumuzu unutmayın ve birbirimize lütfen yardımcı olalım ..

koray,ben marka fanatikligi yapmıyorum,şuan kullandıgım motorsikletten ve sıkıntılarımı anlattım,bakalım yeni apecheler nasıl olacak,umarım dedikleri gibi iyi çıkar,ha bir daha apeche alırmıyım,o çok zor,
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
El emeği göz nuru kendi custom farımı kendim yaptım Sevdiğim bi abimin yardımlarıyla.
Bu gün merceği oturttuk silikon sıkıldı.Akşamdan kurumaya bıraktım
Yarında boyayıp angel farı takıcam :mrgreen:
Şimdiden harika görünüyor :mrgreen:
e9ysch.jpg

24o3nva.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Havalar toparlanınca paylaşırsın testi, acelisi yok :) Bu arada,yeni kasada ilk kırılacak yer bence alt grenaj olacaktır, kaldırımdan atlarken çat çut :mrgreen:

bizim BMW satışta aga...:p

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-16-000km-de-ruhsat-sahibinden-44363626/detay



tvs standında şov yaptım fuar günü.. stant görevlisi gelmiş motoru övüyor..
dedim üzerinde halen ağaç kesme motoru olan stil gibi vibrasyonlu motor mu var... dedi ramazan değiştirdik..lamba patlatıyormu gösterge kesiyormu..koruma demiri kırıyormu... yolda civata topluyormuyuz yine... dediği kelime tam anlamıyla olmasada viibrasyon azaldı.... nisan gibi test e gideceğim..

motor güzel ve hoş olmuş.. tvs düşmanı falan değilim.... sadece üzerindeki vibrasyonun motoru dağıtmasını sevmiyorum.... yamaha honda tvs sıralaması bana göre uygun... ama motoru ciğerli ve granaj aksamı çok sağlam..

Ramço bilsen bilsen sen bilirsin...ama bak ben cbfyi zamanında kötüledim bana uyuz olanlar var...vay efendim ekmek yediğin kaba niye işiyosun diye ince ince saydırıyorlar bana...aga herkes istiyor ki marka göklere çıksın kusur yok kul yapısı değil bunlar haşa Allah yarattı hatasız...(tövbe tövbe):)

Bu vibrasyonu ne kadar gözünüzde büyüttünüz be bilader!!!!
Gidin bi kanuni bretona binin
Bi çin malı cup a binin vibrasyon görün gözünüzü sevim bu kadarda olmaz ya!!
6000 devirden sonra tamam vibrasyon var ama sizin abarttığınız kadar bi vibrasyonda yok açıkçası adam ybr ye (bisiklete) biniyor motorun çalıştığı bile belli değil sonra apache ye binince neymiş efendim vibrasyon var
bide ybr kullan sonra çin malı motora bak vibrasyon neymiş gör :wiinkk:
Ben apache ile çok uzun yol yaptım ama hiçte motordan inince elim ayağım uyuşmadı abartmayın!!!
Adam motorunu bakıma götürmüyor bütün makine kulakları gevşek sonra vibrasyon var Sık o vidaları bak bakim ne derece vibrasyon var.!!


piyasadaki en titreşimli motor Kanunı Cheetah 125 dir...yani cinsel hayatınla oynar bu makina öyle bir titrer...bizim bi abimiz vardı...Sakaryanın ilçesinde bir belediyede memu...ondan bilirim...heh geldi aklıma Taraklı Belediyesi...

hocam bu motor şuanda günlük 100-150 gram yakıyor,ekleme yapıyorum,30000 km de başladı,servisi garanti bittigi için motor açtı piston sekman kol işçilik 900 lira aldı,aynı arıza tekrarladı,parçalar çok pahalı ben sıfırını 2000 liraya verseler yine almam.Tercih size kalmış,al derim motor dandik çıkar,ahını almak istemem..Bende motoru alırken bayagı araştırdım,kullananlar süper kesinlikle tavsiye edenler bile,nerden bulaştık diyorlar,motor bu forumda bazı arkadaşların dedigi gibi şans işi,eger sabırlıysan 1 sene sabret yeni modellerin üzerinden bir sene geçsin,ona göre kararını ver,eger dedikleri gibi saglam çıkarsa ben burdan övmemzsem en karaktersizim....


900 liramı vay anasını be...ben piston silindir sekman işçilikle birlikte 320 gaymeye sıfırladım en son...

aslında benim kullanım amacım hobi evden işe işten eve tatillerdede biraz dolaşmak.. sağlam evladiyelik olsun istiyorum.. ama apachede bu ışığı görmüyorum.. yamaha ybr 125 esd ye ne dersin benim amacıma uygun olur mu



evet haklısın cbf 150 de düşünüyorum ama onunda yağ yakma sorunu var diyorlar acaba son modellerde aynımıdır

aga gel sen yeni kasa cbf al başka çare yok risk alma...senin kullanımında bu makina yağ mağ eksiltmez...


hayırlı geceler herkese,

sana da hacı...

Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı :)

6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

:cool: Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese :)



[/COLOR]Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama :))

Selam aga...ben seni aradım fuar öncesi...ismin galiba SERKAn...cumartesi fuar günü seni bulamadım stand da tanışmak nasip olmadı...bnir ara uğrayacağım sana...şu makinaayla bi tur atmak isterim...kolay gelsin...yerin galiba Çağlayandaydı...

El emeği göz nuru kendi custom farımı kendim yaptım Sevdiğim bi abimin yardımlarıyla.
Bu gün merceği oturttuk silikon sıkıldı.Akşamdan kurumaya bıraktım
Yarında boyayıp angel farı takıcam :mrgreen:
Şimdiden harika görünüyor :mrgreen:
]

motora gece başka bir hava katıyor bu namussuz ...:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Metahan abi ne güzel ne nezih bi belediye o öyle taraklı :mrgreen:
Artı fazla titreşim harbiden cinselliğin sonu :mrgreen:
Fark bitsin onuda yarın eklerim şu an sabırsızlanıyorum ama bağlayacak motor yok şu an :mrgreen: artık apache gelince
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bütün söylenenler boş çıkmış yine.yok 160 cc olucaktı,enjeksiyon olucaktı.
elde kalan parçaları bir araya getirmişler al sana yeni kasa 150 cc eski titreşimli motor.bu haliyle beş kuruş vermem ben bu motora.tek + sı az yakması,kenarda dursun şehir içi ulaşımda iyidir ufak cc.
adam gibi 160-180 cc enjeksiyonlu motoru getirsinler Türkiye'ye,titreşimsiz olanından bi zahmet.
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
hocam sen kullanım farkı diyorsun,biz motora binerken yeni tanışdıgımız kıza nasıl davranıyorsak öyle davranıyoruz,tamirden çıkmıyoruz,sen motoru daga taşa sürmüşsün,bişe yok,anlamadım gitti,ben bu motorla ilk aldıgımda istanbul antakya yaptım,22 saat sürdü,adanaya geldim gösterge panelleri aydınlatma gitti,ceyhan'a vardım kilometre halatı koptu,2009 nisanda oluyor bu olay,22 saat sürdü yol,2 gün vücüdumdaki titreme geçmedi,1 hafta da istanbul-hatay-hatay-istanbul toplamda oradaki gezmeleri de say 2600 km yol yaptım,hatay vardıgımda arızalarla beraber yag degişimi ve yag filtresi degiştirdim,dönüşte istanbula vardıgımda sabah 5 ti,hatay'dan sabah 8'de çıktım,eve girdim elimi yüzümü yıkamak için tek muslugu 3 tane görüyordum,anla işte

hihohahahahaha Gece gece felaket güldürdünüz yaaaawww,neymiş bu alet öyle.... bu kadar da değildir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst