TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bu vibrasyonu ne kadar gözünüzde büyüttünüz be bilader!!!!
Gidin bi kanuni bretona binin
Bi çin malı cup a binin vibrasyon görün gözünüzü sevim bu kadarda olmaz ya!!
6000 devirden sonra tamam vibrasyon var ama sizin abarttığınız kadar bi vibrasyonda yok açıkçası adam ybr ye (bisiklete) biniyor motorun çalıştığı bile belli değil sonra apache ye binince neymiş efendim vibrasyon var
bide ybr kullan sonra çin malı motora bak vibrasyon neymiş gör :wiinkk:
Ben apache ile çok uzun yol yaptım ama hiçte motordan inince elim ayağım uyuşmadı abartmayın!!!
Adam motorunu bakıma götürmüyor bütün makine kulakları gevşek sonra vibrasyon var Sık o vidaları bak bakim ne derece vibrasyon var.!!
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Hiç sinirlenmeye gerek yok, genelde sabit fikirli bir toplum olduğumuz için fikirleri değiştiremezsin kolay kolay :)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Aynen küçük çocuğa sorarlar patlican severmisin ıyyyy der hiç sevmem peki hiç yedinmi diye sorarlar yoo der..:cat:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: güzel benzetme :cat: Herkes kendi fikrini söylemkte özgür, varsın desinler, insanlar da bakıp karar versinler... Biz nasıl daha önce forumu okuyup seçim yaptıysak, diğerleri de aynı şeyi yapacaktır:cat:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
titreşim konusunda yorum yapacak olursam çok fazla yol yapmadım havalardan ötürü fakat aldığım gün İstanbul-Gölcük yaptım, toplamda 100 km civarı yolda 90-125 km/saat hızda 6-8 bin devir/dak aralığı sonrasında titreşimi bariz hissettirecek bir durum olmadı, uyuşukluk vs eser yoktu.

bir keresinde 2 km kadar şehiriçi Jinlun chopper kullanmıştım, ellerimdeki uyuşukluk 3 gün geçmedi abartısız... hayatımda böyle iğrenç bişey görmedim, tasvir etmek gerekirse içi boş metal bir boruyu tek elle bir ucundan tuttuğunuzu düşünün, diğer ucuna da kuvvetli biri sağlam bir sopayla vurduğunda eliniz ne kadar uyuşur ve ağrı çekerse aynı durumdu...

apache'yi de alırken açıkçası aynı durum olacak diye çok korkmuştum, özellikle forumdaki titreşim problemi yorumlarından. şahsi fikrim muallakta kalan arkadaşlar titreşimi hiç düşünmesinler, sonuçta kuryeler hariç kimse bu motosikleti sonsuz km kullanmak için almıyor, problem çıkarsa elden çıkarırsınız böylece probleminiz de elden çıkar. unutmayın ki ekonomik ömrünü tamamlamış her makinanın beklenmedik arızalar vermesi marka problemi kaynaklı değil malzemelerin yaşam çevrimlerini tamamlamış olmaları kaynaklıdır.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tvs standında şov yaptım fuar günü.. stant görevlisi gelmiş motoru övüyor..
dedim üzerinde halen ağaç kesme motoru olan stil gibi vibrasyonlu motor mu var... dedi ramazan değiştirdik..lamba patlatıyormu gösterge kesiyormu..koruma demiri kırıyormu... yolda civata topluyormuyuz yine... dediği kelime tam anlamıyla olmasada viibrasyon azaldı.... nisan gibi test e gideceğim..

motor güzel ve hoş olmuş.. tvs düşmanı falan değilim.... sadece üzerindeki vibrasyonun motoru dağıtmasını sevmiyorum.... yamaha honda tvs sıralaması bana göre uygun... ama motoru ciğerli ve granaj aksamı çok sağlam..

sen şimdi apacheden mi bahsettin yaww :queen: yazık 4000 lira veriyon bmw kalitesi istiyon .. sonra yorum yapıyorsun..
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
titreşim konusunda yorum yapacak olursam çok fazla yol yapmadım havalardan ötürü fakat aldığım gün İstanbul-Gölcük yaptım, toplamda 100 km civarı yolda 90-125 km/saat hızda 6-8 bin devir/dak aralığı sonrasında titreşimi bariz hissettirecek bir durum olmadı, uyuşukluk vs eser yoktu.

bir keresinde 2 km kadar şehiriçi Jinlun chopper kullanmıştım, ellerimdeki uyuşukluk 3 gün geçmedi abartısız... hayatımda böyle iğrenç bişey görmedim, tasvir etmek gerekirse içi boş metal bir boruyu tek elle bir ucundan tuttuğunuzu düşünün, diğer ucuna da kuvvetli biri sağlam bir sopayla vurduğunda eliniz ne kadar uyuşur ve ağrı çekerse aynı durumdu...

apache'yi de alırken açıkçası aynı durum olacak diye çok korkmuştum, özellikle forumdaki titreşim problemi yorumlarından. şahsi fikrim muallakta kalan arkadaşlar titreşimi hiç düşünmesinler, sonuçta kuryeler hariç kimse bu motosikleti sonsuz km kullanmak için almıyor, problem çıkarsa elden çıkarırsınız böylece probleminiz de elden çıkar. unutmayın ki ekonomik ömrünü tamamlamış her makinanın beklenmedik arızalar vermesi marka problemi kaynaklı değil malzemelerin yaşam çevrimlerini tamamlamış olmaları kaynaklıdır.

arkadaşım bu motorla günlük 200 km yol yapıyorum,1500 km (casrtol 10-40)yag,yag filitresi degişiyor,kuryeyim motorumu hor kullanmıyorum,ani kalkış ve kafa yapmıyorum,14000 km tekerler ve zincir degişimi,10000 km buji degişimi,20000 km de ön arka dişliler degiştiriyorum,ve her hafta sonu motorumu,motor sogukken yıkatıyorum,hava filitresini kendim temizliyorum,şuan motor 80000 km de ve iki kez motor açıldı,şimdi ben bu motorla 135 km yapıyorum diyen arkadaşlara soruyorum,135 km kaç bin devir de ve kaç dakika yapıyorsunuz...bu motorsikletin en saglam yeri sag sol sinyal takımları ve ön farı,yukarıda ALLAH var 80000 km boyunca biri bile patlamadı.Burda benim kızdıgım şey bu cihazın parçalarının çok pahalı olması,şuan da 10000 20000 km lerde olanlar toz pembe rüya içindeler,bir mal alırken dayanıklılıgına saglamlıgına ve kullanım ömrüne bakılır,insanlar dişlerinden tırnaklarından artırak ayagım yerden kesilsin iyi bişe olsun diye motor alırlar,kimisi sene de 2 tane motor degiştirir,kimisi 5 sene de bir motor degiştirir,ve ayrıca kuryelerin adı çıkmış,ben 2000 model titanla çalışan adamları hala görüyorum,gayet te temiz motorları ve hala şunu söylüyorum parçaları bu kadar pahalıyken bu motor alınmaz....alırsın elin sıkışır satarken müştersini biraz beklersin,veya degerinin altında satarsın.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------

Bu vibrasyonu ne kadar gözünüzde büyüttünüz be bilader!!!!
Gidin bi kanuni bretona binin
Bi çin malı cup a binin vibrasyon görün gözünüzü sevim bu kadarda olmaz ya!!
6000 devirden sonra tamam vibrasyon var ama sizin abarttığınız kadar bi vibrasyonda yok açıkçası adam ybr ye (bisiklete) biniyor motorun çalıştığı bile belli değil sonra apache ye binince neymiş efendim vibrasyon var
bide ybr kullan sonra çin malı motora bak vibrasyon neymiş gör :wiinkk:
Ben apache ile çok uzun yol yaptım ama hiçte motordan inince elim ayağım uyuşmadı abartmayın!!!
Adam motorunu bakıma götürmüyor bütün makine kulakları gevşek sonra vibrasyon var Sık o vidaları bak bakim ne derece vibrasyon var.!![

uzun yol yaptıgım yerleri bana söylermisin ? hatay bölgesini iyi biliyorum
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
arkadaşım bu motorla günlük 200 km yol yapıyorum,1500 km (casrtol 10-40)yag,yag filitresi degişiyor,kuryeyim motorumu hor kullanmıyorum,ani kalkış ve kafa yapmıyorum,14000 km tekerler ve zincir degişimi,10000 km buji degişimi,20000 km de ön arka dişliler degiştiriyorum,ve her hafta sonu motorumu,motor sogukken yıkatıyorum,hava filitresini kendim temizliyorum,şuan motor 80000 km de ve iki kez motor açıldı,şimdi ben bu motorla 135 km yapıyorum diyen arkadaşlara soruyorum,135 km kaç bin devir de ve kaç dakika yapıyorsunuz...bu motorsikletin en saglam yeri sag sol sinyal takımları ve ön farı,yukarıda ALLAH var 80000 km boyunca biri bile patlamadı.Burda benim kızdıgım şey bu cihazın parçalarının çok pahalı olması,şuan da 10000 20000 km lerde olanlar toz pembe rüya içindeler,bir mal alırken dayanıklılıgına saglamlıgına ve kullanım ömrüne bakılır,insanlar dişlerinden tırnaklarından artırak ayagım yerden kesilsin iyi bişe olsun diye motor alırlar,kimisi sene de 2 tane motor degiştirir,kimisi 5 sene de bir motor degiştirir,ve ayrıca kuryelerin adı çıkmış,ben 2000 model titanla çalışan adamları hala görüyorum,gayet te temiz motorları ve hala şunu söylüyorum parçaları bu kadar pahalıyken bu motor alınmaz....alırsın elin sıkışır satarken müştersini biraz beklersin,veya degerinin altında satarsın.....





banada senin gibi bi kullanıcı lazımdı.. sonuç olarak bu motor parça fiyatlarını göz önünde bulundurmazsak alınır mı alınmaz mı.. ve ayrıca neden iki defa motor açıldı.. bu konuda bilgi verirseniz çok iyi olur.. bende almak istiyorum bu motoru ama bi yanımda yber 125 esd ye gidiyor
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
arkadaşım bu motorla günlük 200 km yol yapıyorum,1500 km (casrtol 10-40)yag,yag filitresi degişiyor,kuryeyim motorumu hor kullanmıyorum,ani kalkış ve kafa yapmıyorum,14000 km tekerler ve zincir degişimi,10000 km buji degişimi,20000 km de ön arka dişliler degiştiriyorum,ve her hafta sonu motorumu,motor sogukken yıkatıyorum,hava filitresini kendim temizliyorum,şuan motor 80000 km de ve iki kez motor açıldı,şimdi ben bu motorla 135 km yapıyorum diyen arkadaşlara soruyorum,135 km kaç bin devir de ve kaç dakika yapıyorsunuz...bu motorsikletin en saglam yeri sag sol sinyal takımları ve ön farı,yukarıda ALLAH var 80000 km boyunca biri bile patlamadı.Burda benim kızdıgım şey bu cihazın parçalarının çok pahalı olması,şuan da 10000 20000 km lerde olanlar toz pembe rüya içindeler,bir mal alırken dayanıklılıgına saglamlıgına ve kullanım ömrüne bakılır,insanlar dişlerinden tırnaklarından artırak ayagım yerden kesilsin iyi bişe olsun diye motor alırlar,kimisi sene de 2 tane motor degiştirir,kimisi 5 sene de bir motor degiştirir,ve ayrıca kuryelerin adı çıkmış,ben 2000 model titanla çalışan adamları hala görüyorum,gayet te temiz motorları ve hala şunu söylüyorum parçaları bu kadar pahalıyken bu motor alınmaz....alırsın elin sıkışır satarken müştersini biraz beklersin,veya degerinin altında satarsın.....





banada senin gibi bi kullanıcı lazımdı.. sonuç olarak bu motor parça fiyatlarını göz önünde bulundurmazsak alınır mı alınmaz mı.. ve ayrıca neden iki defa motor açıldı.. bu konuda bilgi verirseniz çok iyi olur.. bende almak istiyorum bu motoru ama bi yanımda yber 125 esd ye gidiyor


hocam bu motor şuanda günlük 100-150 gram yakıyor,ekleme yapıyorum,30000 km de başladı,servisi garanti bittigi için motor açtı piston sekman kol işçilik 900 lira aldı,aynı arıza tekrarladı,parçalar çok pahalı ben sıfırını 2000 liraya verseler yine almam.Tercih size kalmış,al derim motor dandik çıkar,ahını almak istemem..Bende motoru alırken bayagı araştırdım,kullananlar süper kesinlikle tavsiye edenler bile,nerden bulaştık diyorlar,motor bu forumda bazı arkadaşların dedigi gibi şans işi,eger sabırlıysan 1 sene sabret yeni modellerin üzerinden bir sene geçsin,ona göre kararını ver,eger dedikleri gibi saglam çıkarsa ben burdan övmemzsem en karaktersizim....
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
aslında benim kullanım amacım hobi evden işe işten eve tatillerdede biraz dolaşmak.. sağlam evladiyelik olsun istiyorum.. ama apachede bu ışığı görmüyorum.. yamaha ybr 125 esd ye ne dersin benim amacıma uygun olur mu
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
aslında benim kullanım amacım hobi evden işe işten eve tatillerdede biraz dolaşmak.. sağlam evladiyelik olsun istiyorum.. ama apachede bu ışığı görmüyorum.. yamaha ybr 125 esd ye ne dersin benim amacıma uygun olur mu

hocam kafanı karıştırmak istemem ama ybr in ön jantı dün bir ilanda 750 liraydı,maddi durumun iyiyse ve günlük 30 km yol yaparsan ve saglam apecheye'de denk gelirsen apeche al derim,çünkü günlük 30 km yol ayda 900 km sene de 10800 km 4 sene de ortalama 45000 km apecheye masraf yapmazsın,ama dedigim gibi saglam ve bakımını iyi yaparsan...ara sıra uzun yol yapacaksan da cbf 150 den vazgeçme derim
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hocam kafanı karıştırmak istemem ama ybr in ön jantı dün bir ilanda 750 liraydı,maddi durumun iyiyse ve günlük 30 km yol yaparsan ve saglam apecheye'de denk gelirsen apeche al derim,çünkü günlük 30 km yol ayda 900 km sene de 10800 km 4 sene de ortalama 45000 km apecheye masraf yapmazsın,ama dedigim gibi saglam ve bakımını iyi yaparsan...ara sıra uzun yol yapacaksan da cbf 150 den vazgeçme derim

evet haklısın cbf 150 de düşünüyorum ama onunda yağ yakma sorunu var diyorlar acaba son modellerde aynımıdır
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
evet haklısın cbf 150 de düşünüyorum ama onunda yağ yakma sorunu var diyorlar acaba son modellerde aynımıdır

öyle söylüyorlar,ama 1500 km de 100 gram kadar yakıyormuş,ben kurye oldugum için,kurye arkadaşlar her 1500 km de motoru bakıma sokuyorlar o açıdan sıkıntı yok diyorlar,ayrıca cbf apeche gibi seri degil,(sıkışık trafikte)apeche o konuda üstün,ama cbf herzaman para eder,müşterisi hazırdır,yolda adamı rahatsız etmez,cbf alırsanda ara sıra kontrol edersin,sıkıntı olacagını sanmıyorum..
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
outgun bi sorum olcak günlük 60km yol yapacak olsan ve aldıgın motora yaklasık 1yıl binip satacak olsan hangisinin sıfırını alırdın apache mi cbf mi ?
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
iskenderun-adana arası tam gaz hiç durmadan inan gazı hiç kesmedim ve vibrasyondan dolayı sorun yaşamadım.
İskenderun-antakya arası iyi biliyorsan iskenderun antakya arası yoluda iyi bilirsin.
Onun haricinde dağ taş çoooook dolaştım..
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
outgun bi sorum olcak günlük 60km yol yapacak olsan ve aldıgın motora yaklasık 1yıl binip satacak olsan hangisinin sıfırını alırdın apache mi cbf mi ?
cbf nedeni ne gelince bazı arkadaşlar apeche de vibrasyon yok diyor,ben örnek olarak beylikdüzünden kartala apecheyle gideceksem,kartala vardıgımda afedersiniz kalçalarımda karıncalanma kolumda uyuşma oluyor,aynı yolu cbf'le gittiginde hiçbir şey olmuyor,ikincisi yaygın servis,üçüncüsü daha çabuk elden çıkartırsın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------

iskenderun-adana arası tam gaz hiç durmadan inan gazı hiç kesmedim ve vibrasyondan dolayı sorun yaşamadım.
İskenderun-antakya arası iyi biliyorsan iskenderun antakya arası yoluda iyi bilirsin.
Onun haricinde dağ taş çoooook dolaştım..

adana'ya kaç saatte vardın,ortalama hızın ve hangi yolu kullandın
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
cbf nedeni ne gelince bazı arkadaşlar apeche de vibrasyon yok diyor,ben örnek olarak beylikdüzünden kartala apecheyle gideceksem,kartala vardıgımda afedersiniz kalçalarımda karıncalanma kolumda uyuşma oluyor,aynı yolu cbf'le gittiginde hiçbir şey olmuyor,ikincisi yaygın servis,üçüncüsü daha çabuk elden çıkartırsın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------



adana'ya kaç saatte vardın,ortalama hızın ve hangi yolu kullandın
120-130 km hız aralıkları değişti.
otobandan gittim yaklaşık 1 saat sürdü.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
aga on tekere lastık bıle bulamıyoruz apache alıpta ne yapıcaksınız alın honda hayat onda :salut:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
120-130 km hız aralıkları değişti.
otobandan gittim yaklaşık 1 saat sürdü.

iskenderun adana arası 130 km,benim motor 110 km vardıgında devri 8000 leri buluyor,2 dakika ancak tutuyorum vibrasyondan ayna daki arabalar zik zak çiziyor,ve hayatı boyunca 2 defa 140 yaptı,ondan sonra yapmadı,sen sanırım vibrasyon için motora iskenderundaki saglam ustalara takoz attırdın,çünkü 1 saat boyunca bu apecheler 8000 devirde seni ceyhan!a bile ulaştırmaması lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst