- Katılım
- 4 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,876
Bu vibrasyonu ne kadar gözünüzde büyüttünüz be bilader!!!!
Gidin bi kanuni bretona binin
Bi çin malı cup a binin vibrasyon görün gözünüzü sevim bu kadarda olmaz ya!!
6000 devirden sonra tamam vibrasyon var ama sizin abarttığınız kadar bi vibrasyonda yok açıkçası adam ybr ye (bisiklete) biniyor motorun çalıştığı bile belli değil sonra apache ye binince neymiş efendim vibrasyon var
bide ybr kullan sonra çin malı motora bak vibrasyon neymiş gör :wiinkk:
Ben apache ile çok uzun yol yaptım ama hiçte motordan inince elim ayağım uyuşmadı abartmayın!!!
Adam motorunu bakıma götürmüyor bütün makine kulakları gevşek sonra vibrasyon var Sık o vidaları bak bakim ne derece vibrasyon var.!!
Gidin bi kanuni bretona binin
Bi çin malı cup a binin vibrasyon görün gözünüzü sevim bu kadarda olmaz ya!!
6000 devirden sonra tamam vibrasyon var ama sizin abarttığınız kadar bi vibrasyonda yok açıkçası adam ybr ye (bisiklete) biniyor motorun çalıştığı bile belli değil sonra apache ye binince neymiş efendim vibrasyon var
bide ybr kullan sonra çin malı motora bak vibrasyon neymiş gör :wiinkk:
Ben apache ile çok uzun yol yaptım ama hiçte motordan inince elim ayağım uyuşmadı abartmayın!!!
Adam motorunu bakıma götürmüyor bütün makine kulakları gevşek sonra vibrasyon var Sık o vidaları bak bakim ne derece vibrasyon var.!!