Bellik kullanın.

Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
Bul bana 600 cc üstü bir chopper al senin olsun tufan'cım. Ciddiyim valla.. Benim uğraşacak mecalim kalmadı..

uğraşıcakdan kasıtın ne abicim merak ettim ?
sorun sıkıntı falan mı açıyor başına ?
bu arada +600 cc chopper a binmek zevkli lakin cep yakıyor
bi arkadaşımın gv650 sini 1 hafta kullandım
benim miniğin 5 katı yaktı namerd :(
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
209
yaklaşık bir saat motor kullandım bu haftasonu...ilk kez tıçım ağrıdı :)

tıçlık var mı? :queen: ya da ağrımasını önleyebilceğim bir tavsiye :)
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
O kadar da değil.

Ama bu böbrek meselesi arkadaşların dedikleri gibi ileride acısı çıkacak bir şey bunu biliyorum ama gene de sıcağı sevmiyorum.
Kilo ile olduğu kadar metabolizma ile de alakalı sanırım.

Güncel halimi yayınlayayım da millet garabet bir şey sanacak :)
182758_499269671786_547376786_6585030_350405_n.jpg

Osbourne ne yaptın ya :queen:

Bu gerçekten sen misin?

Kafamdaki imajını bir anda paramparça ettin :)

Ben seni 150 kilo filan ağırlığında, motosikletlere sığmayan biri olarak kurmuştum kafamda... :rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Evet metabolizmayla çok alakası var.Ben mesela acayip kolay üşürüm.Bir de üstüne ss motorda eğilince popo açılıyor, ister istemez rüzgar alıyor :p
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
uğraşıcakdan kasıtın ne abicim merak ettim ?
sorun sıkıntı falan mı açıyor başına ?
bu arada +600 cc chopper a binmek zevkli lakin cep yakıyor
bi arkadaşımın gv650 sini 1 hafta kullandım
benim miniğin 5 katı yaktı namerd :(

Hayır yani motor aramaya mecalim kalmadı. chopper olacak sonum da işte arayacak adam lazım :)
Sen bul düşük model müşük model +600cc yi benim cep yanacak zaten boşvir :p

Osbourne ne yaptın ya :queen:

Bu gerçekten sen misin?

Kafamdaki imajını bir anda paramparça ettin :)

Ben seni 150 kilo filan ağırlığında, motosikletlere sığmayan biri olarak kurmuştum kafamda... :rendeer:

Bu çekmiş halim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
Osbourne ne yaptın ya :queen:

Bu gerçekten sen misin?

Kafamdaki imajını bir anda paramparça ettin :)

Ben seni 150 kilo filan ağırlığında, motosikletlere sığmayan biri olarak kurmuştum kafamda... :rendeer:

çok pardon da +150 kilo benim :mrgreen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:50 ----------

Hayır yani motor aramaya mecalim kalmadı. chopper olacak sonum da işte arayacak adam lazım :)
Sen bul düşük model müşük model +600cc yi benim cep yanacak zaten boşvir :p

abicim eğer biraz para harcamaya niyetin varsa şöyle 10-12 lirayı gözden çıkaracaksan çok cici makinalar bulabilriz sana gönüllü bir arayıcı olurum hazır işsizken :p
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
abicim eğer biraz para harcamaya niyetin varsa şöyle 10-12 lirayı gözden çıkaracaksan çok cici makinalar bulabilriz sana gönüllü bir arayıcı olurum hazır işsizken :p

Valla mesele şu ki 10-12 lirayı gözden çıkarmayıp 20 lirayı gözden çıkaracağım ama daha zamanı var ona.
Şimdiki derdim bu yaza chopper ile girmek. Kafa kafaya takas edeceğim külüstür bir makine lazım bana şimdi.
Ama dediğim gibi bakacak vaktim yok. Sen bulursan öyle bir şey bul.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
2012 yazında bir aksilik olmazsa 600 - 650 cc aralığında bir enduro alıcam. O zaman yandınız açık söyliyim. Acayip başınızı ağrıtıcam inşallah... Forum filan yalan direk gelicem bulucam sizi İstanbul'da... Bana güzel bir enduro bulun diye.. Hatta şu dürüm toplantılarını filan basmayı düşünüyorum :queen:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Bu arada konuyu sabote etmiş gibi olmıyayım...

Bellik konusunda şunu söyliyebilirim; yurtdışından aldığım 5 tane plastik çubuk desteği olan ucuz bir belliğim var. Onsuz hiç binmedim ve onunla kendimi daha güvende hissediyorum. Biliyorum omurilik koruyacak bir özelliği yok ama ne biliyim alışmışım. Onsuz olduğum zaman eve dönüp alıyorum. Bağımlılık yaptı sanırım :)
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
ben de iki gün önce belliksiz bindim motora belim tutuldu bellikle alakası var mı bilmem ama
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Ss motor ve kısa deri mont ile bağlantılı mı acaba bu bellik olayı? :silent:


Hayır. Korse şeklinde iki ucu cırtlı her bele ayarlanabilr şekilde rüzgar geçirmez, soğuk geçirmez, (Bendekinde içinde rütübet emici granül var) esnek bir malzemeden yapılmış giyim aksesuarı.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
O kadar da değil.

Ama bu böbrek meselesi arkadaşların dedikleri gibi ileride acısı çıkacak bir şey bunu biliyorum ama gene de sıcağı sevmiyorum.
Kilo ile olduğu kadar metabolizma ile de alakalı sanırım.

Güncel halimi yayınlayayım da millet garabet bir şey sanacak :)
182758_499269671786_547376786_6585030_350405_n.jpg

bak aynı poz bendede var
26426_382602409510_735144510_3571241_3917800_n.jpg
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
eskiden gazete kağıdı koyarmış atalarımız ciğerler için ama şimdiki iyi montlar zati yeterli oluyor.
yeterki doğru seçilmiş alelade bir mont olmasın...
simon der ki , montu hava alıp şişen motorcu motorcu değildir.
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
57
eskiden gazete kağıdı koyarmış atalarımız ciğerler için ama şimdiki iyi montlar zati yeterli oluyor.
yeterki doğru seçilmiş alelade bir mont olmasın...
simon der ki , montu hava alıp şişen motorcu motorcu değildir.

:) gazete hala güncel...İki adet kurye arkadaşım üzerlerindeki bering
montlara aldırış etmeden tam sayfa şeklinde bütün gazeteyi bünyeye
monteliyorlar..

Bellik sadece sıcak tutmak için kullanılmamalı bence;yol şartlarının verdiği
vibrasyonu direkt omuriliğe yansıtmıyor..bir nebzede olsa absorbe ediyor
içinde..Yakın zamanda nerede unuttugumu hatırlayamadığım belliğimi hala
arıyorum..yerini doldurmak için idareten iki adet bel korsesini üst üste taktım
ve yaklaşık 120/150 km.yol gittim..bu yolculugun üstüne 2 hafta kendime
gelemedim..ne ciğer kaldı ne böbrek üşümedik..onları geçtim bel ağrısı hala
devam ediyor..kaybetmeden önce hiç hatırlamam belimin ağrıdıgını...Sipariş
verdim yenisi geliyor...Birde mont içinde monteli bellikler varmış,montu giydikten sonra kemer gibi sıkılan v.s. hiç görmedim ama merak ettim dogrusu..


Sağlıklı sürüşler dilerim..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sanırım burada "bellik" diye bahsi geçen ürün sadece ısı amaçlı olanı.. Onun haricinde sırtlık var kullandığım. Yaz/kış sırtımı su gibi yapıyor namussuz ama koruma olduğu için sesimi çıkarmıyorum ona :)

Hem koruma amaçlı hem ısıtma amaçlı....
Bunlar 2 bakla,3 bakla , 4 bakla şeklinde..Her baklada fiyatı artıyor.....
Ben ara sıra kullanıyorum...Aslında çok faydalı...Uzun sürüşlerde bel ağrısı açısından güzel..Ama şehir içi in bin işlerine gelmiyor...Çok terletiyor hareketli olunca.... :cat::cat:
Uzun yolculuk yapacaklara 3 bakla yı tavsiye ediyorum... :cat::cat:
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Bana bir arkadaş belliğin asıl görevinin böbrekleri titreşimden korumak olduğunu söylemişti. Titreşim sonucunda böbreklerdeki kılcal damarlar çatlıyormuş, ayrıca uzun süre soğukta sürmek de böbrekleri elimize almak şeklinde bir sonuç doğurabilirmiş.

Yukarıdakiler doğru yanlış orasını bilmem, ama belliksiz kullandığım zamanlar engebeli zeminler daha çok ağrıtıyor. Yaz kış kullanıyorum, tavsiye ederim.

Kıçlık diye bir şey var bu arada... :mrgreen: Şişme bir minder aslında, markasını hatırlamıyorum şimdi. Selenin üstüne takıyorsun. Ekstra yumuşaklık sağlıyor.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Emrello'nun söz ettiği titreşim yüzünden çatlayan kılcal damarların iç kanamaya yol açtığını bende bir başkasından duymuştum.

Bunun dışında korumalı bellikler dik bir oturma pozisyonu sağladığı için (belliği sıkınca ister istemez vücud dik şekilde duruyor) bel ağrısını önlüyor.

Kışın bellikten şikayet etmiyorumda yazın çok çekilmez oluyor ama yapacak bir şey yok.

Bu böbrek dalgası yuzunden ileride motoru bırakmak zorunda kalırsam içime oturur valla.. O yüzden bellikle yola devam :cat:

ahanda kıçlık burda: :queen:

http://www.motoplus.com.tr/urun/17010008404/Airhawk-Hava-Destekli-Sele-Pedi
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yıllardır kullanırım alışınca çıkartamıyorsun ama yazın takılmayacak kadar işkence yapıyor orası başka
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst