eskiden gazete kağıdı koyarmış atalarımız ciğerler için ama şimdiki iyi montlar zati yeterli oluyor.
yeterki doğru seçilmiş alelade bir mont olmasın...
simon der ki , montu hava alıp şişen motorcu motorcu değildir.

gazete hala güncel...İki adet kurye arkadaşım üzerlerindeki bering
montlara aldırış etmeden tam sayfa şeklinde bütün gazeteyi bünyeye
monteliyorlar..
Bellik sadece sıcak tutmak için kullanılmamalı bence;yol şartlarının verdiği
vibrasyonu direkt omuriliğe yansıtmıyor..bir nebzede olsa absorbe ediyor
içinde..Yakın zamanda nerede unuttugumu hatırlayamadığım belliğimi hala
arıyorum..yerini doldurmak için idareten iki adet bel korsesini üst üste taktım
ve yaklaşık 120/150 km.yol gittim..bu yolculugun üstüne 2 hafta kendime
gelemedim..ne ciğer kaldı ne böbrek üşümedik..onları geçtim bel ağrısı hala
devam ediyor..kaybetmeden önce hiç hatırlamam belimin ağrıdıgını...Sipariş
verdim yenisi geliyor...Birde mont içinde monteli bellikler varmış,montu giydikten sonra kemer gibi sıkılan v.s. hiç görmedim ama merak ettim dogrusu..
Sağlıklı sürüşler dilerim..