Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
hayırlı uğurlu olsun inşallah 3. makine bende umarım ikinci 600f im diye konular açarım buralarda seneye :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
teşekkür ederim. umarım seneye açacağın konudaki 600f 2011 model olur :cat:


bu arada arkadaşlar, acele tarafından egzos tüpü lazım bana. çevresinde satan eden varsa makbule geçer. carbon tüpler tercih sebebidir.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar biligisi olan illaki vardır 2006 model F komple grenajlarını nerden kac paraya temın edebılırım ?
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
arkadaslar biligisi olan illaki vardır 2006 model F komple grenajlarını nerden kac paraya temın edebılırım ?

sahibinden comda var 1200 lira olması lazım ama eğer vaktin varsa e-baydan al derim çünkü o satanlarda e-baydan altıklarını satıyolar biraz araştırırsan freeshiping olanlar oluyor bazen 300-500 dolar aralığında komple grenaj alabilirsin...

tabi bide servisi arayabilirsin ancak orj granaj baya pahalı

ikinci ellcileri hiç tavsiye etmiyorum bile motoru canlınmış biri olarak...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
sahibinden comda var 1200 lira olması lazım ama eğer vaktin varsa e-baydan al derim çünkü o satanlarda e-baydan altıklarını satıyolar biraz araştırırsan freeshiping olanlar oluyor bazen 300-500 dolar aralığında komple grenaj alabilirsin...

tabi bide servisi arayabilirsin ancak orj granaj baya pahalı

ikinci ellcileri hiç tavsiye etmiyorum bile motoru canlınmış biri olarak...

ebayda satılan grenajlar bazen çok şişkin duruyor motorda plastik aksam olarak daha ince ve dandikler orjinali gibi değil pek ama değişik grenaj stilleri kullanılabilir tabi :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ben de bulursam, bir adet orjinal sağ grenaj almayı düşünüyorum :)
Sag grenajım da boya var, motorum boyasız olsun istiyorum :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ahh ulem deşme yaramı, meydan sana kaldı tabi.:)

otur ağla sen derdine yanıp :p
makina kapının önünde biliyosun müsait olduğu sürece alabilirsin yani :cat:

evet beyler. 3. kez 600f almış bulunuyorum. yine 2006 model. bu kez gümüş renkli. 19bin km.de. hatasız boyasız ve aksesuarsız bi makine :))
ankarada kar dursun :) foto da çekip paylaşıcam inşallah..

hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :cat:

ek olarak birde ;
orj egsoz var yani :cherry:
muayene zamanı geldiğinde kapını çalarız artık :queen: :p

ben de bulursam, bir adet orjinal sağ grenaj almayı düşünüyorum :)
Sag grenajım da boya var, motorum boyasız olsun istiyorum :)

bence sen kaşınıyosun para harcamak için (=

Sen nerden biliyorsun bakayım :cyclopsan:mrgreen:

şu xx'i olan bir amcam vardı geçen anahtar takımlarını anlata anlata bitiremeyipte woods'u tek başına yaptığını iddia eden arkadaşımız :queen:
artık olmayan xx'in grenajlarından hatırlatırım :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
otur ağla sen derdine yanıp :p
makina kapının önünde biliyosun müsait olduğu sürece alabilirsin yani :cat:



hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :cat:

ek olarak birde ;
orj egsoz var yani :cherry:
muayene zamanı geldiğinde kapını çalarız artık :queen: :p



bence sen kaşınıyosun para harcamak için (=



şu xx'i olan bir amcam vardı geçen anahtar takımlarını anlata anlata bitiremeyipte woods'u tek başına yaptığını iddia eden arkadaşımız :queen:
artık olmayan xx'in grenajlarından hatırlatırım :mrgreen:

:queen::queen::queen: Selmanın Motosikletinin başına gelenleri biliyormusun sen :pale:O anahtar takımlarıyla amcamın neler yaptığını.:cyclopsan
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yağ değiştirirken nasıl 1,000 tl ye yakın masraf çıkarttığını kesinlikle anlatmam:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
evet beyler. 3. kez 600f almış bulunuyorum. yine 2006 model. bu kez gümüş renkli. 19bin km.de. hatasız boyasız ve aksesuarsız bi makine :))
ankarada kar dursun :) foto da çekip paylaşıcam inşallah..

Emir 3. kez hayırlı olsun o zaman, Allah kaza bela vermesin. :)
Bir de grinin tadına bak bakalım.
Hesaplı aldın mı bari?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:12 ----------

İlkay sağolasın, havalar düzelince arada özlem gidermek için rahatsız ederim seni belki, mangala gitmeden önce. :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
[/COLOR]İlkay sağolasın, havalar düzelince arada özlem gidermek için rahatsız ederim seni belki, mangala gitmeden önce. :)

bu arada e-bay'den cam alıyorum yarın siparişini vericem :mrgreen:
1 tane daha var belki onuda alabilirim artık hangisini beğenirsem onu takarım diğerini yedekte tutar veya satarım :)
güzel birde gidon topuzu bulmuş emrah onlarıda alıyoruz doğan ben emrah :mrgreen:
baya bi alışveriş olacak bu ay sanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst