Ucuz Kask Kamerası

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Vallahi arkadaşlar özelliklerini çok araştırmadım ama benim aklıma bu da yatıyor.
Tak gözlüğü kaska montajla falan uğraşma. nereyi çekiyor diye düşünme.. yanılıyor muyum sizce?

bu gözlüğün sapları çok kalın ve oval. kaskın içinde gözlük takarken kırılabilir, kırılmasa bile canını yakabilir.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
Fiyatları 15-75 dolar arasında değişen çok fazla klonu var. Hepsi aynı kalite değil. Umarım şansınız yaver gider de size iyisi gelir.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de simdi sahibinden.com'da baktım. 40 liraya satan birisi var, hafıza kartı ve sarj aleti verilmiyor demiş. e nasıl kullanılacak o halde?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bu kask kamerası olayını bende çok araştırdım.

Aldığın ürünün ismi AEE MD80 tabii orjinal olan ürünün ismi o :)
Herşeyde olduğu gibi bu üründe de çok fazla taklit var. Youtube da AEE MD80 diye arayıp videoları izleyebilirsin. Hızlı çekimlerde videonu dalgalandığını göreceksiniz. Saniyede 30fps çekim hızlı yazıyor ama aslında 25fps, 2.0Mega pixel yazıyor ama aslında 1.3 megapixel :) Birkaç kişi üründe pil sorunları yaşandığını söylemiş.

Umarım sorun yaşamazsın.

AEE MD80'nın MD90 versiyonu çıktı, bende ondan 3 tane sipariş verdim.
Osbourne karşılaştırmalı test yaparız. :)

Bende epeycedir araştırıyordum hatta bu başlığı önceden de görmüştüm ve ürünü biliyorum. Taklit tabii ki benim aldığım zira direk Çin'den alıyorum :mrgreen:
Satıcının feedbacklerine ve olumlu yorumlara güvendim valla..
Karşılaştırmayı yaparız ama seninki üst model arkadaşım, en az 10 fps avans vermen lazım :p

Abi eline ulaşınca bana da haber ver, ben de düşünüyorum bir tane almayı.

Tamam Fırat'çım. Gelsin de.. Zaten gelince direk deneme çekimi yapar atarım buraya da..

Fiyatları 15-75 dolar arasında değişen çok fazla klonu var. Hepsi aynı kalite değil. Umarım şansınız yaver gider de size iyisi gelir.

Aynen öyle. Şansa iyi kalite bir taklit gelirse âlâ olur..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
benim kamera az önce elime ulaştı :) akşam kutu içeriğinin fotoğraflarını çekip buraya koyarım. kamera fotoğraflarda gorundugunden çok daha küçük. nokia 5610 express music telefonun 4'te 1'i kadar diyebilirim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
benim kamera az önce elime ulaştı :) akşam kutu içeriğinin fotoğraflarını çekip buraya koyarım. kamera fotoğraflarda gorundugunden çok daha küçük. nokia 5610 express music telefonun 4'te 1'i kadar diyebilirim.

Aha benimki de shipped durumda :)
Boyutlarının ufak olması daha iyi tabii ki kalitesi mühim..Sen kutu içeriğini değil de bir deneme videosu çekip koy buraya Bulut..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
benim aparatta shipped gözüküyo ama 2gündür gelemedi:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Osbourne,Slayerrr
eheh evet yurt içi bile 3gün sürüyo bazen :mrgreen:
neyse benim aparat gelinceye kadar yaz gelirde hava güneşliyken çekim yaparım daha iyi :mrgreen:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ürünü geçen yıl gittigidiyordan aldım çok kullanışlı sayılır kayıt süresi ben en fazla 1 saat yapabildim hafıza değil şarj yetmiyor.Ayrıca kayıt yapılan çekimi kesip alsanız da atık kalıyor her çekim de format atıyorum ancak bellek sıfırlanıyor
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
kutu içeriğinin fotoğraflarını çektim. evde bir video çekimide yaptım ama karanlık ortamda pek başarılı olmadı. daha iyi bir test videosu için yarın sabah arabayla işe giderken gün ışığında bir test videosu çekicem. iş yerinden videoyu youtube'a yuklerim.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
kutu içeriğinin fotoğraflarını çektim. evde bir video çekimide yaptım ama karanlık ortamda pek başarılı olmadı. daha iyi bir test videosu için yarın sabah arabayla işe giderken gün ışığında bir test videosu çekicem. iş yerinden videoyu youtube'a yuklerim.

o kamerayı ninja üstünde görmek isteriz :queen:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
image0448.jpg

Kutu içeriği:

Chiazın kendisi

dış etkenlerden korumak için lastik bir kılıf

bir adet mandallı klips ve bu klips için yapılmış 2 adet sabitleyici parça

usb kablosu (sub kablosu universal, psp için kullandığım usb kablosu ile cihazı
bilgisayara bağlayabildim)

1 adet boyun askısı ve sürücü diski.

Kutunun üzerinde 2GB'lik bir microSD kartı olduğu yazıyor ancak bana gelen kutudan çıkmadı, zaten GG'de ürünü satan arkadaşta kutuda microSD olmadığını belirtmişti o yüzden sıkıntı yok.


image0449.jpg


image0450p.jpg


image0452p.jpg


Bu tutamağın açısını ayarlamak için yıldız uçlu bir tornavida ile vidayı gevşetmek gerekiyor. İstediğiniz açıyı ayarladıktan sonra vidayı sıkarak hareketli parçayı sabitleyebilirsiniz.

image0453y.jpg


image0454.jpg


image0455y.jpg


Otomobil içinde çekilen test videosunu yarın gün içinde yükleyeceğim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Küçükmüş gerçekten de.. Acaba kaska ne şekilde monte edilebilir? Çeşitli denemeler yapmak lazım.

Güle güle kullan bu arada Bulut :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Saol Engin'cim. :)


Arkadaşlar test videosu tamam. şu anda youtube'a yüklüyorum ancak video çok yer kaplıyor. 3:20" olan bideo 306mb yer kapliyor. Hafıza kartını buna göre almak isteyebilirsiniz. (yuklemenin bitmesine 1 saat var)

Ben kalitesini beğendim. Çözünürlük yuksek. zaman zaman goruntude dalgalanmalar olsa da kamerayı bir yere sabitleyeren bu sorun giderilebilir diye düşünüyorum.

Kamerayı eğer kaska bir şekilde uyduramazsam göstergelerin üstüne, camın arkasına monte etmeyi düşünüyorum. Motorun arkasında ise plaka aydınlatma lambasının üzerine iki delik açarak aparatı vida ile sabitleyeceğim.

Havalar güzel olsunda motosikletle çekim yapıp onlarıda eklerim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------

Test videosu hazır. Kotalı arkadaşlara hatırlatma: video boyutu 306mb

http://www.youtube.com/watch?v=hVWz7dN9_tM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst