hayırlı ugurlu olsun güzel alet. pekte bi kalıplıymış. belki ilerde arka lastiği biraz daha kalın takarsın dahada mükemmel olur
hayırlı olsun,Allah kaza bela göstermesin.yeni cıbırların kalıpları çok hoşuma gitti 125lik eskisiyle karışılaştırıyorumda çok büyük farklar var.
Metehan abi yine dediğini yapmışsın..Motora senden önce oturcam dedin ahada oturmuşsun:mrgreen:
Abi bu jest'in için çok teşekkür ederim..Motorumu bana gosterdığın için malum iş güç dolayısıyla gidemedim bi bakmaya..Bu gidişle pazartesiye kadarda gidemicem..Geç olsun güç olmasın..
İyi dilekleri için bütün herkese teşekkür ederim..Allah sizinde gönlünüze göre daha iyilerini nasip etsin:rendeer:
Emrah hayırlı olsun, gerçekten çok şık yeni cbr...
Metehan abi senin ağzından da bunları duydum ya. Tam ben sıfır cbf almaya niyetlenmişken cbr geldi beni buldu. Yoksa senin alınmaz la bu cbr çemkirmelerinden bayağı bi etkilenmiştim zamanında.![]()
Ben turuncu-gri olanı düşünüyordum ama siyahı da pek bi asil olmuş, ne yapsak ya :cyclopsan
Teşekkür ederimhayırlı uğurlu olsun
senin yerine gezicem ve tur atarken teker yapıcam kalbine indircem...:queen:
abi sen ne yap yap bu cbr 125 e yazıl üye ol kaydol bişey yap yani...düşünme aga saldır...:rendeer:
Abi gezerken beni artçı olarak kabul edermisin
Hem arkada biri olursa daha iyi tekere gelir:queen:
İlk 5 binde teker falan yapmam ama sonra :bounce:
Ooo Emrah, hayırlı uğurlu olsun, çok sevindim bu yeni cbr'lardan almana.
Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.
Gerçekten çok şık olmuş bu yeni cbr yahu...
siz tırmalayın cbflerde...![]()
hemşo siyahdan şaşma...pişman olmazsın...
Emrah a hayırlı olsun, kazasız belasız kullansın.
Metehan valla yakışmış be. 250 lik olanı daha da yakışır hatta. Enceksiyonlu olduğundan az da yakarBi düşün sen gene de.
Ne yapalım, nasip, gittiği yere kadar tırmalayacaz bu gidişle heralde
Aslında seni cbr125 üzerinde düşününce şu fotoğraftaki gibi olacağını zannediyordum ama gerçekten bu yeni kasa eskisine nazaran daha heybetli olmuş.
]
Abi bana da yardımcı olursun artık almaya geldiğimde![]()
bu makina seni çeker beni taşımayı reddeder kanka...zaten oldum olası SS de artcılık tuhafıma gitmiştir...
Servisteki bayan beni senin Dayın olarak biliyor...çünkü öyle dedim...ben Emrahın dayısıyım benim yeğenim dedim iyi mi aman çaktırma...:queen:
birde nazarlık olsun diye bir tarafına Ayetel Kürsiyi anahtarlıkla çizmek suretiyle işledim...:mrgreen:
Çok teşekkür ederim abiOoo Emrah, hayırlı uğurlu olsun, çok sevindim bu yeni cbr'lardan almana.
Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.
Gerçekten çok şık olmuş bu yeni cbr yahu...
siz tırmalayın cbflerde...![]()
Teşekkür ederimEmrah a hayırlı olsun, kazasız belasız kullansın.
Metehan valla yakışmış be. 250 lik olanı daha da yakışır hatta. Enceksiyonlu olduğundan az da yakarBi düşün sen gene de.
Allah gönlünüze göre versin daha iyisi sizin olur inş:rendeer:hayırlı olsun benim çok sevdiğim bir model darısı başıma..
Salı gününden itibaren karlı olmadığı sürece görebilirsinGüle güle kullan bir de yollarda görebilsek![]()
Alışmamış .ötde don durmazmış dostum...bana göre değil böyle grenajlı cicili bicili şeyler...bunlar genc işi abicim...bizden geçmiş...
aga bizimde kaderde cbf 150 yazılı galiba...alterantifi olmayınca kaderimse gülerim çilem cbf ise çekerim demeye başladık...
kanka fuar zamanı herşeye eyvallah çekiyorlar ama fuardan sonra liste fiyatı çekip burunlarından kıl aldırmıyorlar...eski zamanda gibi olsa ne fiyatlardan motor aldırdığımı bilirim...benim adamım Gökhan Konşuk ama eskisi gibi jest yapmıyor artık bıkmış benden adam...![]()