Emrah Arıkan'ın 2011 CBR 125 i Hayırlı Olsun

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hayırlı ugurlu olsun güzel alet. pekte bi kalıplıymış. belki ilerde arka lastiği biraz daha kalın takarsın dahada mükemmel olur
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
hayırlı ugurlu olsun güzel alet. pekte bi kalıplıymış. belki ilerde arka lastiği biraz daha kalın takarsın dahada mükemmel olur

Teşekkür ederim:)
Üzerindeki lastiğe hiç dikkat etmedim..(Markasına)
Cbf'te mişlenlere alıştım..Takım olarak Mişlenle değiştirmeyi düşünüyorum o sırada uyarsa eğer bi boy büyüğünü deniyicem:)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
hayırlı olsun,Allah kaza bela göstermesin.yeni cıbırların kalıpları çok hoşuma gitti 125lik eskisiyle karışılaştırıyorumda çok büyük farklar var.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi yine dediğini yapmışsın..Motora senden önce oturcam dedin ahada oturmuşsun:mrgreen:
Abi bu jest'in için çok teşekkür ederim..Motorumu bana gosterdığın için malum iş güç dolayısıyla gidemedim bi bakmaya..Bu gidişle pazartesiye kadarda gidemicem..Geç olsun güç olmasın..
İyi dilekleri için bütün herkese teşekkür ederim..Allah sizinde gönlünüze göre daha iyilerini nasip etsin:rendeer:

senin yerine gezicem ve tur atarken teker yapıcam kalbine indircem...:queen:

Emrah hayırlı olsun, gerçekten çok şık yeni cbr...

Metehan abi senin ağzından da bunları duydum ya. Tam ben sıfır cbf almaya niyetlenmişken cbr geldi beni buldu. Yoksa senin alınmaz la bu cbr çemkirmelerinden bayağı bi etkilenmiştim zamanında. :)


abi sen ne yap yap bu cbr 125 e yazıl üye ol kaydol bişey yap yani...düşünme aga saldır...:rendeer:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Ben turuncu-gri olanı düşünüyordum ama siyahı da pek bi asil olmuş, ne yapsak ya :cyclopsan
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
hayırlı uğurlu olsun
Teşekkür ederim:)

senin yerine gezicem ve tur atarken teker yapıcam kalbine indircem...:queen:




abi sen ne yap yap bu cbr 125 e yazıl üye ol kaydol bişey yap yani...düşünme aga saldır...:rendeer:

Abi gezerken beni artçı olarak kabul edermisin :p
Hem arkada biri olursa daha iyi tekere gelir:queen:
İlk 5 binde teker falan yapmam ama sonra :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi gezerken beni artçı olarak kabul edermisin :p
Hem arkada biri olursa daha iyi tekere gelir:queen:
İlk 5 binde teker falan yapmam ama sonra :bounce:

bu makina seni çeker beni taşımayı reddeder kanka...zaten oldum olası SS de artcılık tuhafıma gitmiştir...

Servisteki bayan beni senin Dayın olarak biliyor...çünkü öyle dedim...ben Emrahın dayısıyım benim yeğenim dedim iyi mi aman çaktırma...:queen:

birde nazarlık olsun diye bir tarafına Ayetel Kürsiyi anahtarlıkla çizmek suretiyle işledim...:mrgreen:
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
Motor bitmiş arkadaşlar nisan ayında diyor herkes (veya herkez oldum olası yanılırım):salut:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ooo Emrah, hayırlı uğurlu olsun, çok sevindim bu yeni cbr'lardan almana.
Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.

Gerçekten çok şık olmuş bu yeni cbr yahu...
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Emrah a hayırlı olsun, kazasız belasız kullansın.

Metehan valla yakışmış be. 250 lik olanı daha da yakışır hatta. Enceksiyonlu olduğundan az da yakar :) Bi düşün sen gene de.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
siz tırmalayın cbflerde...:p

Ne yapalım, nasip, gittiği yere kadar tırmalayacaz bu gidişle heralde :)

Aslında seni cbr125 üzerinde düşününce şu fotoğraftaki gibi olacağını zannediyordum ama gerçekten bu yeni kasa eskisine nazaran daha heybetli olmuş.


Fark belli: :cherry:

minik.jpg

sany0689.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Emrah a hayırlı olsun, kazasız belasız kullansın.

Metehan valla yakışmış be. 250 lik olanı daha da yakışır hatta. Enceksiyonlu olduğundan az da yakar :) Bi düşün sen gene de.

Alışmamış .ötde don durmazmış dostum...bana göre değil böyle grenajlı cicili bicili şeyler...bunlar genc işi abicim...bizden geçmiş...:p

Ne yapalım, nasip, gittiği yere kadar tırmalayacaz bu gidişle heralde :)

Aslında seni cbr125 üzerinde düşününce şu fotoğraftaki gibi olacağını zannediyordum ama gerçekten bu yeni kasa eskisine nazaran daha heybetli olmuş.

]


aga bizimde kaderde cbf 150 yazılı galiba...alterantifi olmayınca kaderimse gülerim çilem cbf ise çekerim demeye başladık...:p

Abi bana da yardımcı olursun artık almaya geldiğimde :p


kanka fuar zamanı herşeye eyvallah çekiyorlar ama fuardan sonra liste fiyatı çekip burunlarından kıl aldırmıyorlar...eski zamanda gibi olsa ne fiyatlardan motor aldırdığımı bilirim...benim adamım Gökhan Konşuk ama eskisi gibi jest yapmıyor artık bıkmış benden adam...:p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
bu makina seni çeker beni taşımayı reddeder kanka...zaten oldum olası SS de artcılık tuhafıma gitmiştir...

Servisteki bayan beni senin Dayın olarak biliyor...çünkü öyle dedim...ben Emrahın dayısıyım benim yeğenim dedim iyi mi aman çaktırma...:queen:

birde nazarlık olsun diye bir tarafına Ayetel Kürsiyi anahtarlıkla çizmek suretiyle işledim...:mrgreen:

Çaktırmam abi cbr sayesinde akrabada olduk bak buna sevindim:p
Nazarlık şarttı zaten abi..Ben nazara inanan bi insanım cbf'im o yüzden ha bire rüzgardan devrilip duruyo:mrgreen:

Ooo Emrah, hayırlı uğurlu olsun, çok sevindim bu yeni cbr'lardan almana.
Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.

Gerçekten çok şık olmuş bu yeni cbr yahu...
Çok teşekkür ederim abi:)Sanada alalım bi tane abi malum aksesuar ve motor konusunda herzaman yardımcı oldun..Cbf hala duruyo ama babamın egemenliği altında olucağından max 80 km/h da 5 sene arıza yapmadan gider:mrgreen:

siz tırmalayın cbflerde...:p

Ne kahrımı çekti Cbf abi öyle deme :mrgreen:
Emrah a hayırlı olsun, kazasız belasız kullansın.

Metehan valla yakışmış be. 250 lik olanı daha da yakışır hatta. Enceksiyonlu olduğundan az da yakar :) Bi düşün sen gene de.
Teşekkür ederim :)
Dayıma(Metehan) VFR alcaz inş :cherry:

hayırlı olsun benim çok sevdiğim bir model darısı başıma..
Allah gönlünüze göre versin daha iyisi sizin olur inş:rendeer:

Güle güle kullan bir de yollarda görebilsek:)
Salı gününden itibaren karlı olmadığı sürece görebilirsin:)

Alışmamış .ötde don durmazmış dostum...bana göre değil böyle grenajlı cicili bicili şeyler...bunlar genc işi abicim...bizden geçmiş...:p




aga bizimde kaderde cbf 150 yazılı galiba...alterantifi olmayınca kaderimse gülerim çilem cbf ise çekerim demeye başladık...:p




kanka fuar zamanı herşeye eyvallah çekiyorlar ama fuardan sonra liste fiyatı çekip burunlarından kıl aldırmıyorlar...eski zamanda gibi olsa ne fiyatlardan motor aldırdığımı bilirim...benim adamım Gökhan Konşuk ama eskisi gibi jest yapmıyor artık bıkmış benden adam...:p

Gökhan abiyi bende baya bıktırdım sanki abi..Motoru almaya giderken bende ona jest yapmak istiyorum..Bana özelden bu konuyla ilgili yardımcı olursan..
Yeri geldi adamı günde 5 sefer aradım..Ha bire soru..Hiç bi zamanda geri çevirmedi..Ben Dominosta çalışıyorum..Müşteri bişey sordumu eyw ama 2. bi soruya tahammül edemiyorum vallahi:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst