Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
250 cc, 25 HP makineler neredeyse 3,5 lt yakıyorken 150'lik bir Mondial'in ne haddine bu kadar sarfiyat.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
250 cc, 25 HP makineler neredeyse 3,5 lt yakıyorken 150'lik bir Mondial'in ne haddine bu kadar sarfiyat.

250cc makinalar 4,5lt den asagi yakamaz.


Ayriyetten, bugün biraz önce Omegakont arkadasimizin yaptirdigi arka canta baglandi demirinden siparis ettim. Nasipse en gec pazartesi elimde olur.
Kendi yaptirdigimdan son dönemde memnun kalmadim. Zayif geldi sanirim baglantilar. Gecen gün bir tarafini kaynaklattirdim. Dün baktim iki tarafta gitmis bu sefer. Tabii 8kg yük tasirsan olacagi bu :queen:
Velhasil Omegakontunkinden siparis ettim Fotolari paylasirim.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.
yakıt değerlerinden yakınıyor gibisiniz.
kusura bakmayın ama yarım litre fazla değil. Birde şu anda kış ayındayız.6-7b,n devirde neden kullanıyorsunuz? bu motorlar 5bin devirde güzel sonuç veriyor. hızıda tatminkar hemde motoru yormamış olursunuz. bu tarz motorlarda 3 litre normaldir.enjeksiyonlu değil sonuçta. hem yaksa yaksa en aşağı bu motor değerlerinde bir motor ne kadar yakabilir?
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
ya arkadaşlar benim motorum çalışırken çok zorlanıyor nedi nedir bana acaba sırf bende mi oluyor herkezdemi oluyor
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ne gibi bir zorlanma?

Bugün çok trafik vardı artı yüksek devirli kullandım. Yaklaşık 4 litreden fazla sarfiyat oldu, n'oluyoruz? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
merhaba arkadaşlar.
yakıt değerlerinden yakınıyor gibisiniz.
kusura bakmayın ama yarım litre fazla değil. Birde şu anda kış ayındayız.6-7b,n devirde neden kullanıyorsunuz? bu motorlar 5bin devirde güzel sonuç veriyor. hızıda tatminkar hemde motoru yormamış olursunuz. bu tarz motorlarda 3 litre normaldir.enjeksiyonlu değil sonuçta. hem yaksa yaksa en aşağı bu motor değerlerinde bir motor ne kadar yakabilir?

arkadaşım senin konulardaki yorumlarına bkaıyorum gerekse bu forumda gerekse başka başlıklar altında biraz gerçekçi ve dürüst doru ol
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
ÖöYyTt.., sivernson arkadasima durduk yere yüklenmeyin. Sanirsam onun bu ara foruma ayiracak vakti yok. Ki ne zamandir göremiyoruz kendisini. Özetle sunu söyliim. 3lt normaldir. Gazlarsaniz üstüne cikarsiniz. CBF150 nin beynine beynine vermek kolay degil. Yakacaksin ki gideceksin.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Nihayet dün yeni taktırdığım arka amortisörleri uzun yolda deneme fırsatım oldu.

Gerek süspansiyon olsun gerekse yol tutuş olsun çok iyi netice aldım.Virajlarda inanılmaz bir rahatlık sağladı.Ben sadece süspansiyon daha iyi olsun diye takmıştım ama motosiklet inanılmaz bir viraj kabiliyetine kavuştu.Bir bisiklet gibi yatır kaldır virajlarda.Fabrika ne akla hizmet o gazlı amortisörleri takmış anlayamadım:silent:
MC kullanıcısı arkadaşların arka amortisörleri YBR amartisörü ile değiştirmelerini şiddetle tavsiye ediyorum:cat:
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
22
Nihayet dün yeni taktırdığım arka amortisörleri uzun yolda deneme fırsatım oldu.

Gerek süspansiyon olsun gerekse yol tutuş olsun çok iyi netice aldım.Virajlarda inanılmaz bir rahatlık sağladı.Ben sadece süspansiyon daha iyi olsun diye takmıştım ama motosiklet inanılmaz bir viraj kabiliyetine kavuştu.Bir bisiklet gibi yatır kaldır virajlarda.Fabrika ne akla hizmet o gazlı amortisörleri takmış anlayamadım:silent:
MC kullanıcısı arkadaşların arka amortisörleri YBR amartisörü ile değiştirmelerini şiddetle tavsiye ediyorum:cat:

teşekkür ederiz fakat ustam amortisörü degiştir aküyü degiştir lastigi degiştir zinciri degiştir canta aparatını degiştir yakında150 mc den geriye birşey kalmıyacak cok üzülüyorum.teselli bekliyorum nedrsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250cc makinalar 4,5lt den asagi yakamaz.


Ayriyetten, bugün biraz önce Omegakont arkadasimizin yaptirdigi arka canta baglandi demirinden siparis ettim. Nasipse en gec pazartesi elimde olur.
Kendi yaptirdigimdan son dönemde memnun kalmadim. Zayif geldi sanirim baglantilar. Gecen gün bir tarafini kaynaklattirdim. Dün baktim iki tarafta gitmis bu sefer. Tabii 8kg yük tasirsan olacagi bu :queen:
Velhasil Omegakontunkinden siparis ettim Fotolari paylasirim.

Omegakontun taşıyıcısından çok memnun kalacaksın atilacım, ben 40 litre çanta taktım üstüne de bayağı bir ağırlık koydum ahtapotla banamısın demedi. Ama bağlantıları mutlaka krom civatalarla yap, yoksa pas yapıyor...

Ayrıca yakıttan bahseden arkadaşlar 3-3,5 litre gayet normaldir, benzin inanılmaz pahalandı unutmayın.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
cbf 100 km yi geçmezken derken yokuş yukarı demek istedin heralde ?

Arkadasim, grubumuzda 4 tane CBF150 var. Kendi söylediklerini iletiyorum 100ü gecmiyor diyorlar. Hadi bilemedin 105. Ben 150MC ile üzerindeki 4tane canta ile 120yi koyuyorum. Motor ciplak ve hafif bir sürücüyle 125-130u görür diye düsünüyorum.
Ayrica CBF150 kullandim. MC150 yi kullanan CBF e binmez. Ben CBF'i begenmedim. Bende 150MC yi almadan önce CBF alacaktim. Simdi iyikide almamisim diyorum. Tipi güzel CBF'in tamam Japon kaliteside olabilir ama 150MC yi artik 2600TL ye alabiliyorsunuz. Bedava bence. Bu paraya bu motor cok bile. Ama bazilarinin marka takintisi oluyor, illada japon olacak diyenler olabilir. Herkes kendisi bilir.
150MC kesinlikle CBF150'den asagi kalmaz aksine bana göre fazlasi var. Polemik yaratmak istemiyorum. Daha bugün acilmis bir topic vardi CBF150nin 15 olan ön dislisinin 16ile degistirip 125-130km/h hiz yapabilme calismalari vardi.
150MC nin dislileriyle oynandiginda nelerin olabilecegini bir düsün hele.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------

Omegakontun taşıyıcısından çok memnun kalacaksın atilacım, ben 40 litre çanta taktım üstüne de bayağı bir ağırlık koydum ahtapotla banamısın demedi. Ama bağlantıları mutlaka krom civatalarla yap, yoksa pas yapıyor

Memnun kalacagimi bende tahmin ediyorum. Öncelikle canta eskisine nazaran daha geriye giderek artci icin selede cok daha fazla yer acildi. Yani topcase seleden uzaklasti. Isin güzel yani demirin yan baglantilarinada sinyalleri takma imkanim oldu ve cok hosuma gitti. Simdilik tek handikap benim yan cantalarin arkasi hafiften havada kaldi ama kisa bir zaman sonra öne dogru da demirleri uzatip cantalari tamamen motorun üzerine temasini kesecegim. Böylelikle arka yan granajlar cizilmekten kurtulacak. zaten yeterince cizildiler. Yani demir güzel biraz rütüsle daha fonksiyonel hale gelecegine inaniyorum.

2m66c5l.jpg


Sinyallere dikkat...

2ltooxl.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 ----------

bağlantıları mutlaka krom civatalarla yap, yoksa pas yapıyor...

Pas konusuna cok takik gördüm seni :queen::mrgreen::cherry::queen:
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
51
Arkadasim, grubumuzda 4 tane CBF150 var. Kendi söylediklerini iletiyorum 100ü gecmiyor diyorlar. Hadi bilemedin 105. Ben 150MC ile üzerindeki 4tane canta ile 120yi koyuyorum. Motor ciplak ve hafif bir sürücüyle 125-130u görür diye düsünüyorum.
Ayrica CBF150 kullandim. MC150 yi kullanan CBF e binmez. Ben CBF'i begenmedim. Bende 150MC yi almadan önce CBF alacaktim. Simdi iyikide almamisim diyorum. Tipi güzel CBF'in tamam Japon kaliteside olabilir ama 150MC yi artik 2600TL ye alabiliyorsunuz. Bedava bence. Bu paraya bu motor cok bile. Ama bazilarinin marka takintisi oluyor, illada japon olacak diyenler olabilir. Herkes kendisi bilir.
150MC kesinlikle CBF150'den asagi kalmaz aksine bana göre fazlasi var. Polemik yaratmak istemiyorum. Daha bugün acilmis bir topic vardi CBF150nin 15 olan ön dislisinin 16ile degistirip 125-130km/h hiz yapabilme calismalari vardi.
150MC nin dislileriyle oynandiginda nelerin olabilecegini bir düsün hele.



ben hondacı yada mondial ci değilim bende bu cihazı almayı dusunuyorum hem fiyat hem performans hemde yorumlardan sonra o 100km den yukarı cıkamayan arkadaşlar rodajı dogru tamamlamamıstır ancak ben cbf ile 125km gordum tek basıma yani yinede cbf i de bos bi keseye koymamak lazım sonucta kendini kanıtlamıs ve eminimki mondialden daha fazla kullanıcısı var, bence cbf bilgi paylaşım konusunu iyice incele orda kim kaç km gordugunu yazmış ve tecrubeli arkadaş çok fazla, yaş olarak benden buyuksun saygım var polemiklik bi durum yok sadece 100 km deyince garibime kaçtı zaten bu motoru alma ihtimalim var kesinleşirse cok muhabbet edicezz cokk :cherry::cherry::cherry:

sürç-ü lisan ettiysek affola ...

Saygılarımla Mert...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bu motoru alma ihtimalim var kesinleşirse cok muhabbet edicezz cokk :cherry::cherry::cherry:

sürç-ü lisan ettiysek affola ...

Saygılarımla Mert...

Mert kardesim, bende 150MC yi almadan önce CBF almayi cok düsündüm. Ama dört yasinda CBFe 3000lira vermektense MC yi aldim. Ve inan o kadar cok memnunum ki inanamzsin. Sana da tavsiye ederim. Mondialin tek kötü tarafi cin mali motor imaji onun haricinde MC ve diger yeni seriler ayni hacimdeki diger rakipleri arasinda kesinlikle senin boynunu bükmeyecektir. Honda elbette daha kalitelidir. Özellikle plastik aksam konusunda. Ama aradaki 1000TL lik fark bu degermi bilmiyorum. Isin enteresan kismi ise Japon moturuna biniyorum diye övünen arkadaslarim cin mali yedek parca kullanmaktan cekinmiyorlar. Bu nasil perhiz nasil lahana tursusu ben anlayamiyorum. Tepkimide dile getiriyorum elbet. Alsaniza orjinal parca madem japon motoruna biniyorsunuz diyorum.
Bu arada gurubumuzdaki 4 kiside mi motorunu acamadi :silent:
Ama zaten teknik olarak aralarinda güc farki var. MC nin yemesi dogal yani.

Uzun lafin kisasi sanada bi MC siddetle tavsiye ederim mondial bana komisyon veriyor zaten :queen::p
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
51
Mert kardesim, bende 150MC yi almadan önce CBF almayi cok düsündüm. Ama dört yasinda CBFe 3000lira vermektense MC yi aldim. Ve inan o kadar cok memnunum ki inanamzsin. Sana da tavsiye ederim. Mondialin tek kötü tarafi cin mali motor imaji onun haricinde MC ve diger yeni seriler ayni hacimdeki diger rakipleri arasinda kesinlikle senin boynunu bükmeyecektir. Honda elbette daha kalitelidir. Özellikle plastik aksam konusunda. Ama aradaki 1000TL lik fark bu degermi bilmiyorum. Isin enteresan kismi ise Japon moturuna biniyorum diye övünen arkadaslarim cin mali yedek parca kullanmaktan cekinmiyorlar. Bu nasil perhiz nasil lahana tursusu ben anlayamiyorum. Tepkimide dile getiriyorum elbet. Alsaniza orjinal parca madem japon motoruna biniyorsunuz diyorum.
Bu arada gurubumuzdaki 4 kiside mi motorunu acamadi :silent:
Ama zaten teknik olarak aralarinda güc farki var. MC nin yemesi dogal yani.

Uzun lafin kisasi sanada bi MC siddetle tavsiye ederim mondial bana komisyon veriyor zaten :queen::p

öncelikle eyvallah tavsiyen için bende şiddetle dusunuyorum:cat:
ilk olarak 4 kişininde mi motoru acılmıs acılmamıs pek anlam veremedim dogrusu ben yaptıgım ve okudugum hızı soyledim ama mondial tokatlar işin özu bu çin malı parça kullanıyorlar diyosun onlar bence isime önem veriyorlar ver abicim mondiali sok ustune yapıstır honda amblemi izmir de yukselişte(honda bayisi) peynir ekmek gibi satar çin malı parçaymış yok efendim aynası kırılmıs illa orjinal olcakmış sinyalı kırılmış illa orjinal olucakmış daha ben denk gelmedim oyle cbf ciye vardır illaki ama geneli çin yonune dogru ilerliyor aslında belkide mecbur kalıyorlar yedek parçası mondiale kıyasla oldukca pahalı ama şunu söyleyebilirim mondialcileri dışlayan cbf ciler çin yedek parça kullanıp dışladıklarıyla aynı seviyeye iniyorlar madem okadar cbf cbf orjinal alsın en azından mondialin yedek parçasıda çin sen kırılsada orjinalden devam ediyosunn oda bişey :mrgreen::mrgreen::mrgreen: çok uzattım ama hayırlısı artık, memnun oldum sohbet etmek isterim alırsam motoru daha edremite gelicem gezicez motorlarla :D :D yani bu arada motorun guzel olmus cok tatlı makina kazasız belasız inşallah ben siyahcıyım alıcak olursam siyah dusunuyorum ama son olarak mondial bu sene hakkını vermiş Allah yukarda kimse öfleyip pöflemesin :queen::queen:


Saygılarımla Mert...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst