Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
GT250R'dan sonra 600F almak bana nasip olmadı.

Arkadaşım 600F alırsa kendim almış gibi sevineceğim.

Hayırlısı olur inş.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar motoru sattığım arkadaşla biraz önce görüştüm, motor halen satılıkmış.

Fiyat olarak da benim ona verdiğim 11,500 TL istiyor. Benden sonra sağlık nedenleriyle ancak 2000 km. kadar kullanabilmiş, km. şu anda 36-37 bin civarındadır sanırım.

Motorla ilgili 2,5 senedir yapılan tüm işlemlerin dökümleri de elimde mevcut, isterseniz buradan da paylaşırım.

Son olarak arkadaşın iletişim bilgileri :

İsmi Gediz,

Tel : (0532) 522 55 65

tenk yu very maç :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
En sevdiğim 2 şeyi bana bir arada sunmak isteyen bir arkadaşımdan daha başka ne isterim? :queen:
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
tüh be biraz daha sabretsem dreamdarkın motoru alırdım hemide güvendik bildik motor offfffffff arkadaş ya zaman makinası çabuk bulunsada bi güzellik olsa :D
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
cbr 125 aldım ilk motorum. daha bin km kullanabildim.
maalesef maddi yetersizliklerden dolayı araya 250 lik bi motor sıkıştıramayacağım gibi gözüküyor. şuan ki motorumla 40-50 bin km yapıp 600 f e geçmem de bi sıkıntı olur mu?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
tüh be biraz daha sabretsem dreamdarkın motoru alırdım hemide güvendik bildik motor offfffffff arkadaş ya zaman makinası çabuk bulunsada bi güzellik olsa :D

Her işte bir hayır vardır Göksel, umarım zaman makinesinden önce senin makina bulunur.

cbr 125 aldım ilk motorum. daha bin km kullanabildim.
maalesef maddi yetersizliklerden dolayı araya 250 lik bi motor sıkıştıramayacağım gibi gözüküyor. şuan ki motorumla 40-50 bin km yapıp 600 f e geçmem de bi sıkıntı olur mu?

40-50 bin az tecrübe değil, dikkatli ve kendine hakim olursan neden olmasın.
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
Her işte bir hayır vardır Göksel, umarım zaman makinesinden önce senin makina bulunur.



40-50 bin az tecrübe değil, dikkatli ve kendine hakim olursan neden olmasın.

heheh aynen çıkmadık candan umut kesilmezmiş ama artık bir kişide belki bulunur desin herkes çooooktan parçapinçik olmuştur diyor e emniyet güçlerimizinde bu tip olaylardaki rahatlığı biraz zor gibi geliyor ... yani zaman makinesi bulunur benim makine bulunmaz sanırsam :D
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
oh be doydum bugun motoruma ozlemıstım 2 3 gun bınmeyınce ozluyorum valla ya bi sahil bi cadde bi otobandan sabıha gokcen yapıp geldık yettı bıraz, bu arada 35 tl ile bnzın aldıktan sonra km sıfırladım %80 gazlama (otobanda 240 250 ) 3 rezerve ısıgı yanıp sonmeye basladı eve geldım baktım 96 km olmus :) bu arada sol şeritten giden TIRI (40 ayaklılardan) saglamak zorunda kalanlar parmak kaldırsın :)
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Abiler yapmayın ne olur..havalar soğuk asfalt buz gibi gazlamayın o derece..aksilik olmasın..sabredin ne kaldı şunun şurasında sıcak havalara... :))
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
oh be doydum bugun motoruma ozlemıstım 2 3 gun bınmeyınce ozluyorum valla ya bi sahil bi cadde bi otobandan sabıha gokcen yapıp geldık yettı bıraz, bu arada 35 tl ile bnzın aldıktan sonra km sıfırladım %80 gazlama (otobanda 240 250 ) 3 rezerve ısıgı yanıp sonmeye basladı eve geldım baktım 96 km olmus :) bu arada sol şeritten giden TIRI (40 ayaklılardan) saglamak zorunda kalanlar parmak kaldırsın :)

35tl ye 8,75litre benzin almışsın sanırım 96 km yi 100km saysak 100km/8,75litre yakıt tüketimi oluyo,gazlamış olsan bile bu kadar fazla yakması anormal değilmi ?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bu yakıt yüksek devir kullanıma göre oldukca düşük bir rakam. yüksek devirlerde 12 litreyi gören arkadaslar var aramızda. ben de yüksek devir kullanımda, 9-10 litre civarı benzin ile 100 km yapabiliyorum...

Bu sayfayı okursanız, 600F lerin yakıt değerlerini göreceksiniz :)

http://www.motordelisi.com/forum/motordelisi-genel/23850-cbr-600-f-yakit.html

bu durumda yakıtta cimri diye bahsedilen 600f böyleyse 600rr ın yakıt tüketimi 100km de 10litrenin altına inmiyodur.sanırım 600f çok çok sakin kullanıldığı zaman ekonomik.Gazladığında safkan bi racingle aynı benzini içiyor, yanlışmı anlamışım?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
evet cok doğru :) buna kimse itiraz etmiyor ki zaten :)
7ooo devir sonrasında rr lardan hiç farkı yok yakıt ve gidiş konusunda :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
evet cok doğru :) buna kimse itiraz etmiyor ki zaten :)
7ooo devir sonrasında rr lardan hiç farkı yok yakıt ve gidiş konusunda :p

2006'da 20tlye 7,4 lt benzin alınabiliyormuş şimdi benzinin litresi 4.1 tl :mrgreen:
20 tlye şimdi 5lt benzine yakın birşey alıyorsun :cherry:

En sevdiğim 2 şeyi bana bir arada sunmak isteyen bir arkadaşımdan daha başka ne isterim? :queen:

sohbeti olsun daha ne olsun :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
evet cok doğru :) buna kimse itiraz etmiyor ki zaten :)
7ooo devir sonrasında rr lardan hiç farkı yok yakıt ve gidiş konusunda :p

yakıt tamamda gidişte biraz fark var sanırım teknik veriler öyle gösteriyo :) touring rahatlığında racing tadı için tercih ediliyor sanırım.Benim kafamda hep az yakan bi motor sanıyodumda:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ben de alana kadar öyle sanıyordum :queen:
aslında basmayınca az yakıyor fakat basmadan duramıyorsun ki :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
uzun yolda çoooooookkkkkkkkk sabırlı olur da 90-100 km/h süratte gidersen gerçekten ekonomik de inan yola çıkınca o kadar sıkılıyosun ki yemişim benzinini ekonomisini diyip artık yol durumuna göre :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst