Arkadaşlar motoru sattığım arkadaşla biraz önce görüştüm, motor halen satılıkmış.
Fiyat olarak da benim ona verdiğim 11,500 TL istiyor. Benden sonra sağlık nedenleriyle ancak 2000 km. kadar kullanabilmiş, km. şu anda 36-37 bin civarındadır sanırım.
Motorla ilgili 2,5 senedir yapılan tüm işlemlerin dökümleri de elimde mevcut, isterseniz buradan da paylaşırım.
Son olarak arkadaşın iletişim bilgileri :
İsmi Gediz,
Tel : (0532) 522 55 65
Biriniz alın da ara sıra hasret giderelim evladımızla yahu.![]()
tüh be biraz daha sabretsem dreamdarkın motoru alırdım hemide güvendik bildik motor offfffffff arkadaş ya zaman makinası çabuk bulunsada bi güzellik olsa![]()
cbr 125 aldım ilk motorum. daha bin km kullanabildim.
maalesef maddi yetersizliklerden dolayı araya 250 lik bi motor sıkıştıramayacağım gibi gözüküyor. şuan ki motorumla 40-50 bin km yapıp 600 f e geçmem de bi sıkıntı olur mu?
Her işte bir hayır vardır Göksel, umarım zaman makinesinden önce senin makina bulunur.
40-50 bin az tecrübe değil, dikkatli ve kendine hakim olursan neden olmasın.
oh be doydum bugun motoruma ozlemıstım 2 3 gun bınmeyınce ozluyorum valla ya bi sahil bi cadde bi otobandan sabıha gokcen yapıp geldık yettı bıraz, bu arada 35 tl ile bnzın aldıktan sonra km sıfırladım %80 gazlama (otobanda 240 250 ) 3 rezerve ısıgı yanıp sonmeye basladı eve geldım baktım 96 km olmusbu arada sol şeritten giden TIRI (40 ayaklılardan) saglamak zorunda kalanlar parmak kaldırsın
![]()
Bu yakıt yüksek devir kullanıma göre oldukca düşük bir rakam. yüksek devirlerde 12 litreyi gören arkadaslar var aramızda. ben de yüksek devir kullanımda, 9-10 litre civarı benzin ile 100 km yapabiliyorum...
Bu sayfayı okursanız, 600F lerin yakıt değerlerini göreceksiniz
http://www.motordelisi.com/forum/motordelisi-genel/23850-cbr-600-f-yakit.html
evet cok doğrubuna kimse itiraz etmiyor ki zaten
7ooo devir sonrasında rr lardan hiç farkı yok yakıt ve gidiş konusunda![]()
En sevdiğim 2 şeyi bana bir arada sunmak isteyen bir arkadaşımdan daha başka ne isterim? :queen:
evet cok doğrubuna kimse itiraz etmiyor ki zaten
7ooo devir sonrasında rr lardan hiç farkı yok yakıt ve gidiş konusunda![]()