- Katılım
- 18 Eyl 2008
- Mesajlar
- 3,680
Para gelirse Nisan da kesinlikle alacağım, istendiği kadar kötülesinler, Kawayı beğensem gider kawa alırdım, SS performansı istesem gider rs 250 alır, 600 f tokatlama hevesinde olurdum. Benim niyetim SS değil ve az cc li, az yakan, eşimin kullanabileceği sport bir touring motor, her şeyi ile ikna oldum ben bu motora 