Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Fanatik olmayan, kendi motoruyla ilgili görüşlerini duygusal değil de rasyonel değerlendiren bu yazınız için şahsen teşekkür ederim. Ninja ile kıyaslama yapmak isteyenler için çok güzel bir yazı olmuş.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
güngör motora bir adet gelmiş. hemen satılmamasına şaşırdım acaba herkes benden önce biri alsın diye mi beklliyor? :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Eksoz videolarına bakınca boğazda çalışan pancar motorlu balıkçı teknelerini hatırlatıyor :)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
güngör motora bir adet gelmiş. hemen satılmamasına şaşırdım acaba herkes benden önce biri alsın diye mi beklliyor? :)

fuar biteli kaçgün oldu. hani mt de yada başka sitede yeni aldım diye konu açan görmedim. herkes burda konuştugu kadar motor alsa forum komple cbr 250 den geçilmezdi.
herkes korkuyo aman benden olmasın biri denesin sonra bizde ona göre bakarız diye
bu arada 8800 tl motor, vu seneki bandrol, sigorta ve ruhsat çıkarma ile 9100 civarına geliyor motor. azımsanacak bir fiyat da degil hani.
sonuçta geçiş motoru bunlar. 600 cc gibi fiyat vermek bir geçiş motoruna zor elbette
2004 yılında suzuki bandit almıştım.2 sene sonra motor dan sogudum yakıt tı şehir içi zor kullanlıyor agırdı diye. sattım ve sıfır cbf 250 aldım az yakıt ve kullanımda kolaylık falan diye kendimi kandırdım aldım
aldıgım gün eyvah türküsü çektim ama kime fayda tam gaz düz yolda 120 iniş bulunca 150 ye kadar çıkıyordu böyle sürüş tarzı ile 1 lt ile 23 km gidiyordu.
600 lük motorum ile bu sürüş tarzında kulllandıgım zaman ise 1 lt ile 18 km gidiyordu.yakıt farkı çok azdı. ama cbf de güç yoktu ve ben asıl yanlışı bu motoru almakla yaptığımı anladım. sonra satıp tekrar 600 lük motora döndüm
şimdi bunları tarih tekerrür eder gibi başkaları tekrar ediyor bende izliyorum.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
32
arkadaşlar zaten bu racing motor değil. 250 cc'den de racing motor olmaz. direksiyon şekline bakarmısınız, insan ona bakınca soğuyor zaten. güç olarakta 40 bg sınırında olmayan motor ne kadar ivmelenme ve sürat yapabilir ki. efsane 45 beygirlik cbr 250 rr bile bana göre yarı racingti. bu motor sakin kullanım için üretilmiş bence. ha bana sorarsanız ninja şekil ve güç olarak racing tipine biraz daha yatkın. şöyle baktım da cbr 125 250'den daha şekilli olmuş. 250'nin yan grenajları şişmiş gibi duruyor ve üstten bakıldığında direksiyonun orası boş. tabi herkesin kendi seçimi.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Fanatik olmayan, kendi motoruyla ilgili görüşlerini duygusal değil de rasyonel değerlendiren bu yazınız için şahsen teşekkür ederim. Ninja ile kıyaslama yapmak isteyenler için çok güzel bir yazı olmuş.

Rica ederim :)

Havaların ısınmasını iple çekiyorum. ninja'yla ilgili uzun yol yazılarınıda burda aktarıcağım kısmet olursa. :cat:

Umarım bu arada cbr250r alan arkadaşlar olurda motorları tam anlamıyla kıyaslayabiliriz :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ben niyetliyim, Nisan da elime geçecek paranın büyüklüğü almama sebep olabilir :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
[YT]2N1OtCfLmss&feature=player_embedded[/YT]
arkadaşar kawa daha kalıplı videoda açıkca belli oluyor
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
[YT]2N1OtCfLmss&feature=player_embedded[/YT]
arkadaşar kawa daha kalıplı videoda açıkca belli oluyor

Hala kalıbı, son hızı gibi şeylerin peşindeyiz :) bırakın bunları açıkcası kawa dan daha hoş geliyor gözüme, SS geçiş motoru olduğuna da inanmıyorum, benim için minyatür wfr o :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hala kalıbı, son hızı gibi şeylerin peşindeyiz :) bırakın bunları açıkcası kawa dan daha hoş geliyor gözüme, SS geçiş motoru olduğuna da inanmıyorum, benim için minyatür wfr o :)

183 boy olduğu için kalıp benim için herşey demek:)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
öğle tatilinde test yazısını baştan sona okudum. bu testte kullanılan ninja'nın (Amerika'da satılan modellerin) karbüratörlü olduğunu yazılmış. Z motor'da satılan model ise enjeksiyonlu ve 8 sübaplı. Test yazısında da cbr'ın enjeksiyonunu öve öve bitirememişler. Bu kıyaslamayı tam anlamıyla bizim pazarımız için baz alabilirmiyiz emin olamadım :silent:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Arkadaşlar cbr250r ile ninja'nın karşılaştırmasını yapan yabancı bir site buldum.

iki motorun dyno çizelgesi de mevcut.

http://www.motorbeam.com/bikes/kawasaki-ninja-250r/kawasaki-ninja-250r-vs-honda-cbr250r-2/

Tam tahmin ettiğim gibi. Alt ve orta devirlerde ivmelenmesini ve torkunu daha çabuk yansıtıyor Honda. Ninca ss makine gibi üst devirlerde gücünü gösteriyor.

Özetle şehir içinde ve yoğun virajlı yollarda Honda daha eğlenceli olur sanıyorum ama uzun ve boş yolda Ninja her şartta döver. İkisi de güzel motor. Avanataj ve dezavantajları var. Bu avantaj ve dezavantajlar ise kullanıcısa göre değişecektir. Kimi servis yaygın olsun ister, kimi kalıplı görünsün. Kimi ucuz olsun ister kimi sıktı mı uzasın.

Herkesin gönlüne göre olsun.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bir başka yazıda ki yorumlara göre cbr 250 de % 8 lik km ölçüm hatası oldugunu yapılan gps ölçümünde ortaya çıkmış.
ninja kıyaslamasında ninjanın daha pürüzsüz bir hızlamaya sahip oldugunu belirmiş
bu nedemek onu tam çözemedim.
yorumlarsak vibrasyon danmı bahsetti yoksa akseleerasyon yapısındanmı ?
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
güngör motora bir adet gelmiş. hemen satılmamasına şaşırdım acaba herkes benden önce biri alsın diye mi beklliyor? :)

motor o kadar kötülendi ki ilk günkü hevesim kesinlikle kalmadı nisana kadar veya en geç nisan sonu bir motor alacağım Allah'ın izniyle ama cbr 250yede balıklama atlamak korkutuyor.birisi alsada yorumları görsek diye bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst