Naked kararsızlığı yardım

Hangisini seçmeli?

  • Kawasaki er6n

    Oy: 28 26.9%
  • Yamaha fz6 fzer

    Oy: 28 26.9%
  • Suzuki Gsr

    Oy: 36 34.6%
  • Diğer?

    Oy: 12 11.5%

  • Kullanılan toplam oy
    104
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
25
Er6-N en güzel seçim gibi görünüyor,4 silindir makinaya hergün binmek hem parasal hem de mekanik açıdan zarar verici olabilir.

Yamaha Mt-03 düşünmezmisin?şehir içinde,virajlarda dalga geçersin bütün 4 silindirlilerle,Torku da harikadır.

Bi düşün derim.

Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
660 cc makina 45 beygir,tek silindir.
2 ay kadar f650 gs kullandım,ondan sonra tatmin etmez diye düşünüyorum.
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
25
Sen bilirsin dostum,hergün trafikte standart bir güzergahta kullanacak olman büyük bir etken.

Hayırlısı olsun.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Sevgili kingofthewest,

Gel vazgeç sen bu Naked sevdandan... Sana güzel bir enduro alalım... Şehir içinde dağ bayır dolaşırsın... Hafta sonları doğayla baş başa gezintilere çıkarsın..

Şaka bi yana CBF500 göremedim ben listede. Neden hiç düşünmedin? 600cc de Kararlı mısın?
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Mrb,

600 hornet (abs) kullanıyorum.

Ben de seçimimde gsr öncelik vermekle birlikte hornet'in gelmesiyle bu yönde tercihimi kullandım. Çok memnunum, genç arkadaşlara tavsiye etmem, agresif.

Şehirçi ne kast ediliyor bilmiyorum. Sıkışık trafikte yol almak kast ediliyorsa hiç bir 600 lük tercih edilmemeli, yorucu olur.

Öğrenciyim az yaksın diyorsanız, hiç bir 600 lük arasındaki tercih size "tasarruf" sağlamayacaktır.

Bunun yerine yeni çıkan honda cbr 250 r, yakıt değerleri dikkate alınarak tercih edilmeli. Race kadar yatılmayan, naked kadar dik oturulan, yakıt tüketimi farklı, şehir içinde-trafikte fazlasıyla yeterli bir makina.

Saygılarımla,
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
Bundan önce burgman 400 kullanıyordum ama o yüzden bazı 600 lükler benim için tasarruf olacaktır.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
bu şekilde biraz zor alırsın , üstelik her gelen hep başka bir şey söyleyecek :) tüm makinaların kendine göre artıları var, eksileri var ... bu durumda yapman gereken parana göre hareket etmek ve aldığın motorun tipine duruşuna bakmak ...

yoksa her durumda daha iyileri hep olacaktır .... :) birde sürücülük muhabbeti var ki , aldığın makina ne olursa olsun, motosiklet kendi kendine gitmez , kendine ve yeteneklerine en uygun motoru alacaksın ki , kullanımdan zevk alasın .... yoksa biri çıkar mt03 al virajlarda tüm 4silindirlilerle dalga geçersin der , işin içinden bu kez hiç çıkamazsın .... :) :) :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
2
kingofthewest bende sen gibi kararsız kaldım yaklaşık 5 aydır araştırma içindeyim bundan önce kanuni racer 200 vardı satım çin malı canımı çok sıktı ilk motorumdu racer şimdi er6n kafayı taktım fiyatıda uygun yakıt işide grenajlı motorlar pahalı aslında içimde bi süpersport var ama güçüm yok er6n kafama takılan bitek şey var yedek parça sıkıntılı oluyormuş duyduğuma göre gerçekten öylemi arkadaşlardan da yorum bekliyorum.....:silent:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Şehir içi ağırlıklı,az yakacak,konforlu sürüş istiyorsanız CBF 500 e de bir bakın.Hornet yazmış bazı arkadaşlar.Düşünürseniz aman dikkat.Biraz asabidir :)
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
Tercihlerine cbf 600SA yide ekle ben kollanıyorum son derece güvenli ve şehir içinde bir okadar kıvrak bir motor, ayrıca abs li oluşu insana ayrı bir güven veriyor.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
er 6 yı tavsiye ederim gsr 600 ile dırag yarışımız oldu. başa baş diyebilirim ilkden er 6 uzuyor 220 sonrası gsr geçiyor ve er 6 nın yakıtı gibi az başka 600 lük yok itta ederim
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
109
Z750 derim ben kullanımı ve hareket kabiliyeti açısından suzukiden daha iyi bence... Ama ne alırsa al hayırlı olsun şimdiden.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
Şehir içi ağırlıklı,az yakacak,konforlu sürüş istiyorsanız CBF 500 e de bir bakın.Hornet yazmış bazı arkadaşlar.Düşünürseniz aman dikkat.Biraz asabidir :)




hornet asabidir haklısın da gaz kolu elinde hocam ... dengesiz gaz açtıktan sonra ybr de adamın sonu olur ...
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
25
bu şekilde biraz zor alırsın , üstelik her gelen hep başka bir şey söyleyecek :) tüm makinaların kendine göre artıları var, eksileri var ... bu durumda yapman gereken parana göre hareket etmek ve aldığın motorun tipine duruşuna bakmak ...

yoksa her durumda daha iyileri hep olacaktır .... :) birde sürücülük muhabbeti var ki , aldığın makina ne olursa olsun, motosiklet kendi kendine gitmez , kendine ve yeteneklerine en uygun motoru alacaksın ki , kullanımdan zevk alasın .... yoksa biri çıkar mt03 al virajlarda tüm 4silindirlilerle dalga geçersin der , işin içinden bu kez hiç çıkamazsın .... :) :) :)

:)

Ufuktan bey,ne kastettiğinizi anlayamadım ama genel olarak pistlerde yapılan karşılaştırmalarda bol virajlı yerlerde herzaman tek silindirlilerin avantajlı durumda olduğu görülüyor.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar, bu arkadaşın söylemediği çok önemli bir ayrıntısı var.

boyu 1,95cm

er6n altında bisiklet gibi kalır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------

:)

Ufuktan bey,ne kastettiğinizi anlayamadım ama genel olarak pistlerde yapılan karşılaştırmalarda bol virajlı yerlerde herzaman tek silindirlilerin avantajlı durumda olduğu görülüyor.

Siz belki zx-10r ile mt-03'ü en sıkışık trafikte ya da Mersin-Alanya yolu gibi bir güzergahta geçebileceğinizi idda edersiniz,ama hüsrana uğrarsınız...

::zwink::

düşünce olarak elbette haklısın ama ufuk onu söylemedi ki.
her birey farklı bir şey söyler ve sen her söylenene bakarsan ortada dolanır durusun, tecrübelerinle orantılı ve sürüş pozisyonuna uygun motor al ki zevk alabilesin. dedi :queen:

ama sizin dediğiniz de çok doğru;

ben mersin-antalya cbf250 ile r6 yı peşine takanı da gördüm, r1 ile 130 - 140'dan düşmeyen pist antrenmanı yapanı da gördüm.
ben gs 500 ile 600f leri virajlarda yanıma yaklaştırmazken, çok aşırı ve dik virajlı bir yolda 150cc juan ( cbr 125 çakması) bana bir kaç km fark açtı.

o yüzdendir ki yeni ss leri hafifletmeye çalışıyorlar.
er6n o yüzden bu kadar tuttu.

ama memleketime 500cc ss ve naked sıkıntısı var....

tek siklindiri de titreşim sorunu olumsuzlaştırıyor. uzun yolda bacaklarımı hissetmediğim makinalarım oldu. ben hep V çift silindir derim, başka da demem....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
25
ben vazgeçtim zaten öyle söylemekten,sonuçta öyle birşey kastetmemiş olabilirler diye düşündüm.

Tek silindirli makinayla uğraşılmaz abi virajlarda,ben bunu bilir bunu söylerim.

Supermotocular nasıl haşat ediyor bütün R1'leri cbr'ları?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------

arkadaşlar, bu arkadaşın söylemediği çok önemli bir ayrıntısı var.

boyu 1,95cm

er6n altında bisiklet gibi kalır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------



düşünce olarak elbette haklısın ama ufuk onu söylemedi ki.
her birey farklı bir şey söyler ve sen her söylenene bakarsan ortada dolanır durusun, tecrübelerinle orantılı ve sürüş pozisyonuna uygun motor al ki zevk alabilesin. dedi :queen:

ama sizin dediğiniz de çok doğru;

ben mersin-antalya cbf250 ile r6 yı peşine takanı da gördüm, r1 ile 130 - 140'dan düşmeyen pist antrenmanı yapanı da gördüm.
ben gs 500 ile 600f leri virajlarda yanıma yaklaştırmazken, çok aşırı ve dik virajlı bir yolda 150cc juan ( cbr 125 çakması) bana bir kaç km fark açtı.

o yüzdendir ki yeni ss leri hafifletmeye çalışıyorlar.
er6n o yüzden bu kadar tuttu.

ama memleketime 500cc ss ve naked sıkıntısı var....

tek siklindiri de titreşim sorunu olumsuzlaştırıyor. uzun yolda bacaklarımı hissetmediğim makinalarım oldu. ben hep V çift silindir derim, başka da demem....

tek...silindirli olacaktı yanlız!!! :):):):)

:queen:

Umarım kızmıyorsunuzdur,Saygılar.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben vazgeçtim zaten öyle söylemekten,sonuçta öyle birşey kastetmemiş olabilirler diye düşündüm.

Tek silindirli makinayla uğraşılmaz abi virajlarda,ben bunu bilir bunu söylerim.

Supermotocular nasıl haşat ediyor bütün R1'leri cbr'ları?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------



tek...silindirli olacaktı yanlız!!! :):):):)

:queen:

Umarım kızmıyorsunuzdur,Saygılar.


yok be kuzen, ne kızacam. muhabbet ediyoz işte.
tek silindirli aşırı titreşim yapar. bu uzun yolda yorgunluk ve uyuşma yapar.
neticede yarışta değiliz. önemli olan zevk almak.
ben italyan motorlarındaki o işçiliği bu yüzden seviyorum.
bir de suzuki sv650, sv650s, tl 1000s.... avrupada en çok satılan makinalar arasında ama, ülşkemizde 4 silindir sesi ve kompleksi olduğundan çift v motorlar hakettiği yerde değiller.
hatta boxer motorlar bile değil. BMW r1150r motosikletler çift denge mili ile müthiş bir tasarım ve görsel şölen sunuyor bizlere bence ama bu motorlara "adile naşit " muamelesi yapılıyor.
hem herkes çok seviyor ama hiç kimse hayallerinde fantazi kurmuyor.... ( ne benzetme yaptım be yahu :queen: )
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
hornet asabidir haklısın da gaz kolu elinde hocam ... dengesiz gaz açtıktan sonra ybr de adamın sonu olur ...

Sende haklısın da scooterdan inip buna bindiğinde gazı ne kadar açacağını öğrenmesi çok geç olabilir,onu kasdetmiştim :).Hepimiz haklıyız :) :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst