Eyvahhhhh sağdan fırladı yola !!! Ne yapabilirim.

Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
+18 kaza videolarına katkıda bulunmuş olursun:)
Şimdi benim kazayı düşündüm de:) videoya çekseler "koskoca keçiyı görmedi çarptı" diyebilirlerdi:):):)
Komik videolarda yayınlanırdı.

Zaten emin abi bu VUR KAÇ taktiğini senin anlattığın keçi kazasından sonra geliştirdim :)
Sende bu VUR KAL oldu..

Şaka bi yana ooocan abi sendeen allah razı olsun.. Benim gibi kaç kişi daha dua ediyodur sana.. bilgi sahibi olmak güzel bişey.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Gökhan dostum motosiklete 1 2yıl ara vercm diyorum da, ötv de düştü cbr 250 ye de bakıp bakıp duruyorum. Ne yaparız bakalım...
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
hangi çok yuksek bir süratim yoksa slalom denerim ben.. debriyaja basıp direksiyon kırmadan tabi..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Yola çıkan bir arabaysa vurduktan sonra kaçmama gerek yok ki hocam.. o zaman VUR UÇ veya vur YAPIŞ taktiğini uygularım..
VUR UÇ taktiğinde 100 den 0'a inmek için mesafe uzun ve zevkli bir yolculuk olabilir.
VUR YAPIŞ ile de 100 den 0'a inmem max 2 saniye olur..
OHH güvendeyim.. durdum.. :cherry:

benim sadık yarim kara topraktır :bounce:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
40
ben önce dikkat derim... İstanbul'da kaçınılmaz gerçek trafik sağdan soldan bi anda fırlayan araçlar motosikletleri görmeyen gözler ancak; İstanbul dışında özellikle anadolu yollarında rutin şekilde seyrederken bi anda bi köpek eşek:queen: yola atlayabiliyor işte bu durmlarda yazdıklarınız daha geçerli bence bi keresinde otomobilin köpeğe vurduktan sonraki halini gördüm hayretler içinde kaldım arabanın önü resmen haşat olmuş.Allah hepimizi korusun ...
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
138
yaw bir allahın kulu söyleyebilrmi bu konunun sonucunu öğrenmek böyle bir durumda ne yapmamız gerektiiğiyle ilgili bir yazı warmı forumda tecrübeli ark.lar yardımcı olabilrmisiniz?
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
yaw bir allahın kulu söyleyebilrmi bu konunun sonucunu öğrenmek böyle bir durumda ne yapmamız gerektiiğiyle ilgili bir yazı warmı forumda tecrübeli ark.lar yardımcı olabilrmisiniz?

beyin cimnastiğine sizde buyrun. tek doğru yoktur ki bu durumlarda. ( paniklememek hariç )
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Konu iyice geyige sardigina gore fikirler tukenmeye baslamis demektir. Ilk mesajda soz verdigim gibi fuarin son gunu olan bugun kendimce dogru olani yazip bu konuyu sonlandirmayi planliyorum.
Katilan tum arkadaslara tesekkurler.
Baslik icinde yazilan mesajlarin cogunlugu artik cok daha farkli bir konu basligi acmanin gerekliligini ortaya koyuyor.

Hadi kucuk bir ipucu vereyim.

Pekcok kisi diyorki "beni gormedi uzerime kirdi/onume firladi v.s. v.s."

Peki biz onu zamaninda gordukmu ?
veya olmamiz gereken yerde bulunmuyor olabilirmiyiz ?

Yeni konumuz "ongormek" uzerine acilacak arkadaslar.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
konu iyice geyige sardigina gore fikirler tukenmeye baslamis demektir. ılk mesajda soz verdigim gibi fuarin son gunu olan bugun kendimce dogru olani yazip bu konuyu sonlandirmayi planliyorum.
Katilan tum arkadaslara tesekkurler.
Baslik icinde yazilan mesajlarin cogunlugu artik cok daha farkli bir konu basligi acmanin gerekliligini ortaya koyuyor.

Hadi kucuk bir ipucu vereyim.

Pekcok kisi diyorki "beni gormedi uzerime kirdi/onume firladi v.s. V.s."

peki biz onu zamaninda gordukmu ?
Veya olmamiz gereken yerde bulunmuyor olabilirmiyiz ?

Yeni konumuz "ongormek" uzerine acilacak arkadaslar.

öngörmek = periferik görüş?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
öngörmek = periferik görüş?

Öngörmek periferik görüşün ötesinde bir şey biraz da hocam. Farz ı misal, park etmiş araçların yanından geçerken, araçların içinde şöfor var mı diye kontrol etmek. Bu periferik görüşün ötesinde, içinde şöfor olan aracın birden bire yola çıkabileceğini ön görmektir. Daha da örneklendirebiliriz bunu
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Öngörmek periferik görüşün ötesinde bir şey biraz da hocam. Farz ı misal, park etmiş araçların yanından geçerken, araçların içinde şöfor var mı diye kontrol etmek. Bu periferik görüşün ötesinde, içinde şöfor olan aracın birden bire yola çıkabileceğini ön görmektir. Daha da örneklendirebiliriz bunu

Daha daha ötesinde birşey.... :cat::cat::cat:

Biz buna trafiği okumak diyoruz ....
Ama seyir halinde iken olabilecek olaylar hakkında senaryo yazıp, her an olabileceğini düşünmek de denebilir..... :cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst