Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hmmm kaplama ile uğraşma...
yakınındaki yapı markete git istediğin ren yanmaz boya al onunla boya...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
motor bugun boya söküldü işte resimler yarında boya yapılırkenki resimleri atarım:cat:

dsc00050b.jpg


dsc00049og.jpg
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
25
emre sen motorun neresini boyatcaksın
bide mavi ve krmızı renkteki motor sahiplerine önerim koltukların rengini tek renk yaptırın bu şekilde hiç güzel görünmüyo ben bunun için gri aldım
motorün göğüs kısmını neyle parlatabilirim parlatıcıların etkisi çabuk geçiyo
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
emre sen motorun neresini boyatcaksın
bide mavi ve krmızı renkteki motor sahiplerine önerim koltukların rengini tek renk yaptırın bu şekilde hiç güzel görünmüyo ben bunun için gri aldım
motorün göğüs kısmını neyle parlatabilirim parlatıcıların etkisi çabuk geçiyo

motor komple boyanmıcak sadece jantlar ön maşa ve birkaç parça daha altın sarısına boyancak:cherry:
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
motor komple boyanmıcak sadece jantlar ön maşa ve birkaç parça daha altın sarısına boyancak:cherry:

Hayırlı olsun. Güzel olur umarım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:17 ----------

Arkadaşlar bu ısıtmalı elcik olayı biraz dikkatimi çekti. Havalar soğuk iken eldivende giysek farketmiyor adamın elleri üşüyor. Isıtmalı elcik hiç taktıran varmı. Ayrıca ne kadar elektrik yer bu aletler..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Hayırlı olsun. Güzel olur umarım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:17 ----------

Arkadaşlar bu ısıtmalı elcik olayı biraz dikkatimi çekti. Havalar soğuk iken eldivende giysek farketmiyor adamın elleri üşüyor. Isıtmalı elcik hiç taktıran varmı. Ayrıca ne kadar elektrik yer bu aletler..

ısıtmalı elcikleri tavsiye etmem çünkü sadece avucunun içi ısınıyor ve dışı halen soğuğa mağruz kaldığı için pek bir faydaası yok onun yerine sağlam kışlık bir eldiven alsanız daha iyi olur.:cat:
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
ısıtmalı elcikleri tavsiye etmem çünkü sadece avucunun içi ısınıyor ve dışı halen soğuğa mağruz kaldığı için pek bir faydaası yok onun yerine sağlam kışlık bir eldiven alsanız daha iyi olur.:cat:

Aslında benim istediğim de o avcumun içi ve parmaklarım ısınsın. Şu anda bu eldiveni kullanıyorum ve oldukça iyi bir eldiven. Ama yinede üşüyor ellerim.

TEX_1502.jpg


Bu elcikleri bizim ZC takabilmemiz mümkünmüdür. Tex marka ve fiyatı oldukça uygun.:)

Tex Elcik
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
önce çamurluğu sökmen gerekecek...
sonra bagajı sökeceksin...
sonra nasıl söküldüğünü göreceksin volky:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
122
peki unnamed benim uzunlar yandı kendim değiştirmek istiyorum. öncelikle alacağım ampul kaçlık olması gerek ve sökme işlemi öndeki iki vida ile mi sınırlı sadece. valla burda sizden aldığım cesaret ile bu tür işleri yapmaya öğrenmey başlayacağım :D
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
emre süper olmuş kardeşim...

peki unnamed benim uzunlar yandı kendim değiştirmek istiyorum. öncelikle alacağım ampul kaçlık olması gerek ve sökme işlemi öndeki iki vida ile mi sınırlı sadece. valla burda sizden aldığım cesaret ile bu tür işleri yapmaya öğrenmey başlayacağım :D
kardeşim far ile hiç uğraşma istersen benim eski farı verebilirm sana eski dediğime bakma 2 aylık bir far..
bütün tesisatı kurulu sadece zenon beyni alman gerekiyor...
düşünürsen özel mesajla dönüş yaparsın...
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
122
güzel olmuş emre.. diğer zc lerden bir farkı olmuş. benimde aklımda motoru komple mat siyah jantlarıda kırmızı yapmak var. lakin motorun rengini ruhsata işletme maliyeti uygun olursa düşünüyorum.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
güzel olmuş emre.. diğer zc lerden bir farkı olmuş. benimde aklımda motoru komple mat siyah jantlarıda kırmızı yapmak var. lakin motorun rengini ruhsata işletme maliyeti uygun olursa düşünüyorum.

teşekkürler. ruhsata işletmek biraz maliyetli ve uğraştırıcı diye biliyorum ama tam emin değilim. ben olsam orjinal renklerine sadık kalarak komple boyatmak veya kaplamak olurdu:cat:
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
25
emre çok güzel olmuşda bu motora bu kasar masrsr fazla değilmi sence
motoru tam zamanında fenerbahçe renklerine boyatıyosun bu bile ayrı bi güzellik , o değil ön paneli bile boyatıyosun vallahi helal olsun nasıl görüncek çok merak ediyorum
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
emre çok güzel olmuşda bu motora bu kasar masrsr fazla değilmi sence
motoru tam zamanında fenerbahçe renklerine boyatıyosun bu bile ayrı bi güzellik , o değil ön paneli bile boyatıyosun vallahi helal olsun nasıl görüncek çok merak ediyorum

öncelikle teşekkürler fakat ilk cümlendeki kelimeyi anlamadım (masrsr:silent: )
aslında ben beşiktaşlıyımda altın sarısı olduğu için fenerbahçe olmadı:queen: bende montajını sabırsızlıkla bekliyorum bakalım nasıl olcak:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst