Hondanın 3 supersport fiyatları. Oha diyorum.

Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
mondial destro 4.500 civarına düşmüş 5200den ybr 125 kaçlara düştü acep
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
Merhaba arkadaşlar. Biryerde CBR250 nin geleceği duyulmuştu. Ben dedimki yeaa gelse ne yazcak 15.000 gaymeye satıcaklar onu. CBR125ı da satarlar 8.000 gaymeye.

Honda beni g*t etti ::utangac: .

Fiyatlar: CBR125R: 6.130 ( fiyat değişmemiş kasası ise harika)
CBR250R: 9.500 :silent::mrgreen: ( 27 ps güç var alette bu fiyat harika bence )
CBR600F: 25.000 buda gayet güzel bi fiyat bence.

Ne dersiniz hondada biraz gelişme var sanırsam :mrgreen: Yedek parçaları da düşürseler bütün modellerin tadından yinmez hondanın :p

stand takı eleman bana cbr125 ın fıyarının 5.500 olduğunu soyledı.
bence hem harıka fıyat hemde yenı kasası mukemmel.
bisiklet cbr gitmiş abilerine yetişmiş bi cbr gelmış.bu sene çok tutucak gıbıme gelıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst