Hondanın 3 supersport fiyatları. Oha diyorum.

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
cbr 250 nin fiyatı gerçekten 9500 tl ise satış patlaması yapar,ilk müşterilerinden biri de ben olurum.
Bakalım fuara getireceklermi orada ak koyun-kara koyun belli olur.

evet fuarda gördüm bugün siyah renk

fiyatını şimdi burada öğrendim...vtr 250 gibi olmaması sevindirici

9500tl normal
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
eyvah ki ne eyvay.bu fiyatlar motor gelene kadar bayilere, kafayı yedirtir :mrgreen:
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
beyler 9.500 mü yoksa 9.950 mi?? yoksa fuar fiyatı ile bayi fiyatı arasında farktan mı kaynaklanıyor bu??
ayrıca bunun üstüne 250 ninja nın olayı ne olur ben onu merak ediyorum.. yarın okulu ekip fuaramı gitsem...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
site bi ara 9 500 yazdı sonra 9 950 ye çıkarttı.mümkündür fuar fiyatıyla arasında fark olabilir.eğer fuarda 9 500 diyorlar ise..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cbr250r da bişey dikkatimi çekti 8500rpm gibi bir sınır ayrıca tork için 7000rpm sını çok çok çok iyi yani motor son gücünü vermek için kendini yırtmıyor buda daha konforlu bir sürüş yaratacaktır..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
dereyi görmeden paçayı sıvamayın arkadaşlar fiyatlar bekledigim gibi sadece cbr600f in fiyatı biraz fazla.

hornet abs 20 bin granej giymişi 25 bin. hakkı 22500 olmalıydı ama bu seferde 600 rr satışlarını etkilerdi. ama bu modele abs koymamaları anlaşılır gibi degil.

yeni cbr 125 in fiyatı kasa degişimine rahmen aynı kalmış. buda bekledigim bir durumdu. çünkü fiyatı yukarı çeksele rakam 250 lige yaklaşır ve 125 r tarih olurdu. ama arada 4000 e yakın fiyat avantajı oldugu için yeni kasa 125 r da ciddi satış yapar.

son olarak yedek parça soygununada bir çözüm getirebilirse yeni ceo honda hayat onda olur. digerleride ya aklını başına alır yada bye bye olur.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
beyler 9.500 mü yoksa 9.950 mi?? yoksa fuar fiyatı ile bayi fiyatı arasında farktan mı kaynaklanıyor bu??
ayrıca bunun üstüne 250 ninja nın olayı ne olur ben onu merak ediyorum.. yarın okulu ekip fuaramı gitsem...

Cbr 250 r 250 cc klasmanında lier olacağa benziyor:cat:

Bence teknik özellikler bakımından Ninja yine rakipsiz...

Ninja 33 hp, CBR250 R 26HP
Ninja çift, honda tek silindir... :pale:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Çin'in gücü diyorum başka da bir şey demiyorum. Zamanında az kapışmamıştık sitede Çin'lileri savunurken insanlara anlatamıyorduk.
Gene de pahalı olmasına rağmen bariz bir gerileme olduğu aşikar..
Dediğim gibi Çin'in gücü :)

Haklısın abi. Bu Çinliler olmasaydı bu fiyatları asla göremezdik. Bir sürü insan motosiklet kullanamazdı. Bunlardan birisi de benim :)


Acaba bu motorların ikinci eli ne zaman düşecek sahibinde.com a
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Honda 250 R nin fiyatı gerçekten çok güzel.

Ama 250 sınıfında Hyosung liğderdir bence. :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
motor hiçbirşeye benzememiş . Tek silindir abidik bir motor . hiç olmazsa V motor çift silindir yapsaymışsın be kardeşim .
Ön Teker Tek disk fren . zayıf bir kasa . ince lastikler . gidon fazla yüksek . benzin deposu da açlıktan kemikleri çıkmış sokak köpeklerini hatırlattı nedense.

Hyosung'un heybeti varken bu motora verilen paraya yazık derim ben .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belirlenen satış fiyatı 9.500 yazıyor sitesinde. Biraz daha küsüratlı bişi yanlış bilgi vermeyeyim. Honda gerçekten güzel bi iş yapıyor bence. :)
Küsürat dediğin 450 TL :mrgreen: Biz fakirler için çok para :queen::queen:

Çin'in gücü diyorum başka da bir şey demiyorum. Zamanında az kapışmamıştık sitede Çin'lileri savunurken insanlara anlatamıyorduk.
Gene de pahalı olmasına rağmen bariz bir gerileme olduğu aşikar..
Dediğim gibi Çin'in gücü :)
Evet Çinliler olmasaydı bu kadar rekabet de olmazdı :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
almayacağım motorun fiyatı beni ilgilendirmez spacy ile innova gibi makinanın fiyatını aynı yapmışlar ben hala ona şaşarım 90km h hız yapacam diye motoru çatlatıyordum spacy ile oda yokuş aşşağı
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Bence teknik özellikler bakımından Ninja yine rakipsiz...

Ninja 33 hp, CBR250 R 26HP
Ninja çift, honda tek silindir... :pale:

Ninja 33 hp, CBR250 R 26.4HP
Ninja çift, CBR250 R tek silindir
Ninja 186kg CBR250 R 165kg
Ninja ibreli gösterge cbr250r dijital gösterge
Ninja ? cbr250r ABS
Ninja maks tork 22Nm/8200rpm cbr250r 22.9Nm/7000rpm
Ninja 5600euro cbr250r 5000euro

Herkesin tercihi farklı olabilir ama benim tercihim burda kesinlikle CBR250R
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst