Hondanın 3 supersport fiyatları. Oha diyorum.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw bu fiyatların neresi güzel anlamıyorum.9.500 liraya 250cc tek silindirli racing makine.Adam gider üzerine biraz daha koyar 4 silindirli temiz ikinci el fazer alır , er6f-n alır.Honda bu motorları niye Türkiyeye getirir anlamak mümkün değil.VTR250'den ders almadılar galiba.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçen sene çıplak VTR 250 yi 12500 tl ye satıp bu sene grenajlı racing CBR 250 yi 9000 e veriyorlar. Bu adamlar çok para kazanıyor, hemde öyle böyle değil.......
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
Geçen sene çıplak VTR 250 yi 12500 tl ye satıp bu sene grenajlı racing CBR 250 yi 9000 e veriyorlar. Bu adamlar çok para kazanıyor, hemde öyle böyle değil.......

%18 kdv ve %37 ötv var ise bu motorun 4200 lirası direk vergi olarak devlete gidiyor.. üstelik bununla kalmıyor benzine verdiğiniz her 4 liranın da 2.5 lirasını aynen devlete veriyoruz bunun üstüne mtv alım satım vergisi plaka bilmemne de tatlı niyetine..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250cc altında %22 ötv var.%18 KDV ve %22 Ötv'yi çıkarırsak bu motorun gerçek fiyatı 6.800 TL.Eder mi evet eder.Hondaya kızmayalım devlete ödediğimiz haraca kızalım.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
bu vergiler olmasa motor satışlarının da bir kaç katına çıkacağını buna bağlı olarak ikinci el ve 0 fiyatlarının da düşeceğini buna bağlı olarak ta toplumdaki motor kullanan sayısının ve yine buna bağlı olarak motosiklet bilincinin artacağıını düşünürsek motosiklet camiasının önündeki en büyük engel devletin kendisi.. elektrikli otomobillere bile %37 vergi koyarak ne kadar çevreci olduklarını da gösterdiler zaten.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
VTR'yi örnek verirken onun V-motorlu olduğunu unutmayalım. Ne kadar çok silindir, o kadar yüksek maliyet.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
verginin vergisini veriyoruz ve bu anayasaya aykırı. kimseninde gıkı çıkmıyor. hadi diyelim bizler nihai kullanıcılar olarak pek sallanmayız ama otomotiv endistürüsi neden buna göz yumuyor. 250 cc motosikletin yurda giriş bedeli diyelim 4000 lira 1000 lira dist koyuyor 1500 de bayi koysa oluyor 6500

6500+%22 7930
7930+%18 9357,4 tl.

eger verginin vergisi alınmasa 257,4 tl daha az ödenecekti. yani bu hesaplamada anayasaya aykırı olarak fazladan 257,4 tl gasp ediliyor. rakam arttıkça gasp edilen miktarda artıyor.

peki ötv ne zaman çıktı. mevcut hükümet öncesi 99 depremi yaralarının sarılması için geçici olarak çıkarıldı. 2001 de ise mevcut hükümet tarafından kalıcı hale getirildi ve hayatımızın her alanını sardı sarmaladı. olaya motosiklet penceresinden bakarsak 2006 da motosiklete öyle bir darbe vurduki bu ötv birçok firma satış olarak zor günler geçiriyor. kar payları geri çekildi ancak firmalar bu seferde yedek parçadan vuruyor vatandaın beline. hal böyle oluncada olan vatandaşa oluyor. vatandaşın soyulmasına kim sebep o zaman hepimiz biliyoruz aslında ama bilmeyenler kafasını kuma gömsün.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:11 ----------

VTR'yi örnek verirken onun V-motorlu olduğunu unutmayalım. Ne kadar çok silindir, o kadar yüksek maliyet.

vtr nin fiyatının yüksek olmasının sebebi japonya üretimli olması ve yurda giriş bedelinin yüksek olmasından kaynaklanıyor. hal böyle oluncada 4000 e giren ile 6000 e giren bir olmuyor. vergiler kar marjları üzerine konulunca fiyat alınmayacak bir rakama çıktı. oysa 9000 10000 seviyesinde olsa emin olun ciddi satış rakamlarına ulaşırdı.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ÖTV denen haraç olmasa herkes rahat rahat sıfır motor alıp kullanabilecek demek ki. %37 ötv onun üstünden de %18 KDV koyulur mu yaw oha..

devletin istatistik enst. diye bir kurumu var bu kurum boşamı çalışıyor sanıyorsun?

bunlar acayip hesaplar yaparlar dengeler kurarlar ben bukadarını söyleyebilirim..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Cbr 250 R işte tam aradığım motor. Tek silindir. Düşük yakıt tüketimi, üstün performans, honda kalitesi. Fiyat olarak gayet makul.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi hondanın sitesine baktım cbr250r'nin fiyatı 9.500 değil.9.950 lira.Gt250r'nin fiyatı 9.600 lira.GT250r'nin bu ülkede yıllarca ss'ye başlangıç motoru hizmeti yaptığını düşünürsek sanırım honda onun bu görevini elinden alacak.Arada 3 beygir fark var.Sonuçta aynı fiyata honda kalitesi ortada.Tek silindir olması dezavantaj olsa da titreşimli mi değil mi bunu zamanla kullananlar belirtecek.GT250r sıfır titreşimli bir motordu.Bence çok fazla bi piyasası olmıyacak olsa da ss'ye birden 600cc ile başlamak istemeyenler için çok iyi bir başlangıç motoru olabilir.İkinci ele düşünce fiyatlar daha da ucuzlayacak.Türkiyede gt250r kadar piyasa yapabilir.Tabi titreşimsiz bir motor olursa.
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
valla onu bunu bilmem ama 600f yakından bakınca şahane geldi gözüme tamam hornetin smokin giymişi ama öle olmasa 600rr nolcak neye yarıycak bize atak ama rahat olacak bi makine lazım :) oda geldi sanırım gerçi 5000 liralık smokin biraz pahalı ama napalım artık... bizdemi isyana kalkalım :S 2006 600f imin yanından biraz zayıf kaldı ama olsun zaten zayıf yada kalıplı fark etmiyor her türlü ikiside çalınabiliyor off yaram depreşti lanet olsun bu hırsızlara...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Yaw bu fiyatların neresi güzel anlamıyorum.9.500 liraya 250cc tek silindirli racing makine.Adam gider üzerine biraz daha koyar 4 silindirli temiz ikinci el fazer alır , er6f-n alır.Honda bu motorları niye Türkiyeye getirir anlamak mümkün değil.VTR250'den ders almadılar galiba.

bence fiyat iyi. st kanuni 9657'e satılıyor cbr250r ise 9950. şahsen cbr250r'i tercih ederim.

ikince el yuksek cc motor almak tabiki tercih meselesi ve yuksek cc isteyenler için en uygun seçenek. :cat:

ancak 0 km 250cc almak isteyenler için honda'nın pazara giriş fiyatı gayet makul. ninja250r'dan daha ucuz. st kanuni fiyatına honda kalitesi ve yeni kasa bir motor. :cat:

umarım honda bu fiyat uygulamasını sürdürür ve bizleri mutlu etmeye devam eder :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ya arkadaşlar çinli motorlara kredi ile 4-5bin lira gibi paralar verenler var bunları duydukça gördükçe içim açıyor adam motoru satmış hala borcunu ödüyor hemde ölü fiyata ne insanlar var
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
peki ötv ne zaman çıktı. mevcut hükümet öncesi 99 depremi yaralarının sarılması için geçici olarak çıkarıldı. 2001 de ise mevcut hükümet tarafından kalıcı hale getirildi ve hayatımızın her alanını sardı sarmaladı.

Emin misin?
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Honda 250 R nin fiyatı gerçekten çok güzel.

Ama 250 sınıfında Hyosung liğderdir bence. :)

ninja neden lider olamadı acaba..?
honda iyi marka türkiye için ancak kawasaki bana göre daha iyi.
en azından 250 lik klasmanında.
allah herkesin gönlüne göre versin.
benim gönlüm ninja da :pr:
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
beyler cbr 250 nin fiyatı 9.950 den 8.810 cekmişler.. 125liğin ise 6.135 den 5.435 e.. crf 250 lilik ve 150liliğin fiyatını sordum ama cevap veremediler.. ama en az 1000 dolar civarı düşmüştür fiyatları..
tabi ninjanında fiyatı 5bin euro ya indi sanırsam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst