Hondanın 3 supersport fiyatları. Oha diyorum.

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ninja 33 hp, CBR250 R 26.4HP
Ninja çift, CBR250 R tek silindir
Ninja 186kg CBR250 R 165kg
Ninja ibreli gösterge cbr250r dijital gösterge
Ninja ? cbr250r ABS
Ninja maks tork 22Nm/8200rpm cbr250r 22.9Nm/7000rpm
Ninja 5600euro cbr250r 5000euro

Herkesin tercihi farklı olabilir ama benim tercihim burda kesinlikle CBR250R

+1 güzel cevap

ninja nın aynası kırılsa sinyali kırılsa gideceğin kapı yok hep karaborsacılar motor aksamına hak getire

ayrıca ninja öyle bir devirleniyorki motor kendi kendini yiyip bitiriyor resmen o sesi duyuyorum aman orada kalsın 250cc den çıkan 33hp

bu motorları alanlar zaten commuter gibi biniyor tork önemli şehir içinde :cat:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
+1 güzel cevap

ninja nın aynası kırılsa sinyali kırılsa gideceğin kapı yok hep karaborsacılar motor aksamına hak getire

ayrıca ninja öyle bir devirleniyorki motor kendi kendini yiyip bitiriyor resmen o sesi duyuyorum aman orada kalsın 250cc den çıkan 33hp

bu motorları alanlar zaten commuter gibi biniyor tork önemli şehir içinde :cat:

Kesinlikle :cat:

Ayrıca bişey daha var ki bence önemli CBR250r in sesi inanilmaz güzel
Burda Cbr250r eski model ama kamera onboard oldugu icin bunu koyuyorum isteyen diger videolardan yenisinin sesinide dinleyebilir : http://www.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU

Buda yeni ninja ikisinide onboard kamera seçtim özellikle : http://www.youtube.com/watch?v=Vtoekr-6zXY
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
6-7 sene önceki motosiklet fiyatlarını bilmediğiniz için, 250cc bir motorun 9-10 bin TL fiyata sahip olmasını 'iyi' olarak yorumluyorsunuz.

Arkadaş kafayı mı yediniz ? İstediği kadar güzel olsun, tek silindir 250cc motor 10 bin TL eder mi ?

Şimdi diyeceksiniz ki "ee ne yapayım, ST kanuni gt 250r'nin fiyat ortada, Ninja 250'nin fiyat ortada, e Honda idare eder".

Etmez. Çünkü hepsi giydiriyor.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kesinlikle :cat:

Ayrıca bişey daha var ki bence önemli CBR250r in sesi inanilmaz güzel
Burda Cbr250r eski model ama kamera onboard oldugu icin bunu koyuyorum isteyen diger videolardan yenisinin sesinide dinleyebilir : http://www.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU

Buda yeni ninja ikisinide onboard kamera seçtim özellikle : http://www.youtube.com/watch?v=Vtoekr-6zXY

Tamamda arkadaşım bu cbr250 nin sesi değil ki biraz araştırma yap istersen önce :farao:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
:silent: Tamam neyin sesi peki siz söyleyin

Bu makina eski cbr250rr
Suzuki rgv250 ye rakip olarak üretildi türkiyede gördüğüm 1 tane vardı bundan oda evraksızdı yurt dışından gelmişti
Kendisi 4 silindir 21000 devir çevirebiliyor
Fakat yeni cbr tek silindir ve sesi gerçekten ybr den farksız :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
evet videodaki 16bin rpm üzerine çıkıyor :mrgreen: sanırım 4 silindirli zaten 91 modelmiş
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
valla bu motor o zaman cbr 125 gibi titretir o zaman.. valla yıkıldım burada tek silindir oldugunu duyunca.. honda da mini cakallık peşinde koşuyor.. sitesine silindir sayısını yazmamışlar.. sadece galeride tek silindiri gösteren bi foto var..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
CBR125 bayağı güzel olmuş, eski bisiklet görüntüsü nerde bu nerde :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
600f i merak ediyorumfiyatını biraz daha düşürselerdi hayalimdeki motor yerini alırdı.600cc konforu ve racing tadını aynı anda alabilceğiniz modern çizgilere sahip bir makina birde 0 alıcaksın onu ölene kadar binceksin :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
ÖTV denen haraç olmasa herkes rahat rahat sıfır motor alıp kullanabilecek demek ki. %37 ötv onun üstünden de %18 KDV koyulur mu yaw oha..
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
çok güzel fiyatlar, eğer cbr 250R 10.000 tl yi aşmaz ise satış patlaması yapar diyorum. Ve cbr 125R da çok güzel bi fiyatta satışta onuda arttırmazlarsa oda iyi bir grafik yakalar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Çok güzel motor, gidonun yüksek olması ayrıca hoşuma gitti. Normalde sırf oturuş pozisyonundan dolayı hiç SS sevmem ama bu motor bu haliyle SS sayılmaz bence. Tek silindire, tek diske falan takılmayın, Honda ne gerekiyorsa onu koymuştur. Ayrıca öndeki diskin çapı oldukça büyük gibi geldi gözüme. Düşük devirli motor da uzun ömürlü olmasının garantisi olmuş. Yakıt tüketimi muhtemelen 4 litrenin altında kalacaktır. Fiyatına göre iyi motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst