- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
Fuara birebir getirip tanıtacaklar bütün yeni modelleri hocam.
Yakından inceleyeyim pazar günü ....:bounce:
Fuara birebir getirip tanıtacaklar bütün yeni modelleri hocam.
Ninja 33 hp, CBR250 R 26.4HP
Ninja çift, CBR250 R tek silindir
Ninja 186kg CBR250 R 165kg
Ninja ibreli gösterge cbr250r dijital gösterge
Ninja ? cbr250r ABS
Ninja maks tork 22Nm/8200rpm cbr250r 22.9Nm/7000rpm
Ninja 5600euro cbr250r 5000euro
Herkesin tercihi farklı olabilir ama benim tercihim burda kesinlikle CBR250R
+1 güzel cevap
ninja nın aynası kırılsa sinyali kırılsa gideceğin kapı yok hep karaborsacılar motor aksamına hak getire
ayrıca ninja öyle bir devirleniyorki motor kendi kendini yiyip bitiriyor resmen o sesi duyuyorum aman orada kalsın 250cc den çıkan 33hp
bu motorları alanlar zaten commuter gibi biniyor tork önemli şehir içinde :cat:
Kesinlikle :cat:
Ayrıca bişey daha var ki bence önemli CBR250r in sesi inanilmaz güzel
Burda Cbr250r eski model ama kamera onboard oldugu icin bunu koyuyorum isteyen diger videolardan yenisinin sesinide dinleyebilir : http://www.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU
Buda yeni ninja ikisinide onboard kamera seçtim özellikle : http://www.youtube.com/watch?v=Vtoekr-6zXY
Tamamda arkadaşım bu cbr250 nin sesi değil ki biraz araştırma yap istersen önce :farao:
:silent: Tamam neyin sesi peki siz söyleyin
ilk mesajımda belirtmiştim zaten videonun eski cbra ait oldugunu
hocam 250 li liğin gidonu diyorum mesnetin altında olsa güzel olurdu yani hyosung gt 250 r gibi bişi yapsalarda yada yamaha yzf r 125 gibi tip olarak yani