- Katılım
- 15 Kas 2009
- Mesajlar
- 204
2008 model tvs apache bendede vardı çok memnundum özel sebeplerden dolayı satmak zorunda kaldım.. hiç bir zaman tamirci yüzü görmedi gayet sakin bi şekilde kullandım sadece rutin bakımlarını yaptırdım..vibrasyon çok az vardı ama motoruma aşık olduğum için hiç aklıma gelmezdi .. gayet kaliteli işçiliği olan sağlam seri bi motordur.. normal hobi amaçlı kullanacak bir insan için kesinlikle evladiyelik bir motor.. askere gittim geldim 10 gün oldu şimdi yeni modelin gelmesini bekliyom..durumları biraz düzelttiktebakalım inşallah gelirde bizimde hevesimiz içimizde patlamaz
K o r @ y, öncelikle hoşgeldin evine





