TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
2008 model tvs apache bendede vardı çok memnundum özel sebeplerden dolayı satmak zorunda kaldım.. hiç bir zaman tamirci yüzü görmedi gayet sakin bi şekilde kullandım sadece rutin bakımlarını yaptırdım..vibrasyon çok az vardı ama motoruma aşık olduğum için hiç aklıma gelmezdi .. gayet kaliteli işçiliği olan sağlam seri bi motordur.. normal hobi amaçlı kullanacak bir insan için kesinlikle evladiyelik bir motor.. askere gittim geldim 10 gün oldu şimdi yeni modelin gelmesini bekliyom..durumları biraz düzelttikte :) bakalım inşallah gelirde bizimde hevesimiz içimizde patlamaz

K o r @ y, öncelikle hoşgeldin evine :) En kısa sürede gönlüne göre bir motor alman dileğiyle :cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kardeş, şu arka çanta taşıma demiri kaç para acaba ?bunun sanırım birkaç modeli var ama bu sanki daha kemikli ve kullanışlı gibi.

abicim topcase demiri çok sağlam etli malzemedendi.o zaman 60 tl ye almıştım,şu an nekadardır bilemiyorum.

TVS yi diğer 150 cc motorlarla kıyaslamayın eski bir tvs kullanıcısı olarak fikrim,yanına bile yaklaşamazlar hiçbir bakımdan.
sadece ithalatçı firma çok zayıf motorda kalite,güç,ekonomi,sağlamlık 10 üzerinden 9 :cat:

serviste bir kuryeci motoruna denk gelmiştim hali perişandı Apache'nin 90.000 km de piston-sekman takım değiştirmiş :pale: 190.000 km de krank bitmiş :cyclopsan iyi dayanmış dedim senin gibi sürücüye motor pislik içindeydi plakası dahi okunmuyordu ve kullandığı motor yağı en ucuzundan'dı.ve motor yağını değiştirmeye gelmiş yarım lt yağ çıktı motorundan :pale:
demekki adam gibi bir kullanıcı olsa kaliteli yağ kullansa uzun km ler yapıcak bir motor
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Arjantinli69,teşekkürler kardeş.

ne demek abicim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------

kurye hor kullanıp 90000 yapıyorsa o zaman bize evlediyelik olur diyebilirmiyiz

aynen öyle görünüyor.
üstteki siyah 2009 apache varken 2000 km de bir yağını değiştiriyordum ve castrol kullanıyordum.çıkan yağı görmeniz lazım zeytinyağ gibi tertemiz çıkıyordu.:)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
biraz önce maltepe servisini aradım fuar günü 1000 tl kapora ile satışlara başlayacaklarmış. yeni model öncekinden daha iyi sağlam ve teknoloji ile donatılmış.. maltepeden yahya usta diye bir arkadaş söyledi.. fuardan sonrada hemen apache ler geliyormuş
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
biraz önce maltepe servisini aradım fuar günü 1000 tl kapora ile satışlara başlayacaklarmış. yeni model öncekinden daha iyi sağlam ve teknoloji ile donatılmış.. maltepeden yahya usta diye bir arkadaş söyledi.. fuardan sonrada hemen apache ler geliyormuş

hadi hayırlısı ozaman tvs ciler için.
Yahya usta diyorsa doğru diyordur.istlar diyorsa hayatta inanmam.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
zaten hedefimde yvs apache var ama bu konuşulanlardan sonra iyice heyecanlanmaya başladım.. sanki zaman geçmiyor bi gelmedi gitti :pale:
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
hadi hayırlısı ozaman tvs ciler için.
Yahya usta diyorsa doğru diyordur.istlar diyorsa hayatta inanmam.



hehehehe koca firma ne hale getirdi kendini. yazık. ben 1000 tl ödedim bana tam şafak saymak gibi geliyor inanın. :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

bu arada fuara yakın olan arkadaşların fuar fotoğraflarını çekmelerini rica edeceğim.
teknik detayları yerinde görenlerin de yorumlarını alalım.
heyecan bastı be :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eveeet fuardan detaylı resim istiyoruz arkadaşlar.biz oralara uzağız biliyorsunuz.:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet arkadaşlar rtr 150 fuarda görücüye çıkıyor...ama satışı Nisan başı...motorlar şu an gemideymiş...geçen Gaziantepe gelen rtrlerden bir kaç foto...

Serkan Dinç beyi aradım titreşiminde olmadığını bu makinanın piyasayı sallayacağından bahsetti...

ARkadaşlar, Son noktayı ben koyayım en iyisi. Apache motorlar 2 Nisan da geliyor. Hadi hayırlısı. Detaylı bilgi almak isterseniz 554 669 9297 den bana ulaşabilirsiniz. serkan Dinç...

Serkan Bey Sürat Motordan...Çağlayandaymış...

http://www.suratmotor.com/

[/QUOTE]


http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/81186-2011-model-tvs-apache-gaziantep-fuarindan.html
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
evet arkadaşlar rtr 150 fuarda görücüye çıkıyor...ama satışı Nisan başı...motorlar şu an gemideymiş...geçen Gaziantepe gelen rtrlerden bir kaç foto...

Serkan Dinç beyi aradım titreşiminde olmadığını bu makinanın piyasayı sallayacağından bahsetti...



Serkan Bey Sürat Motordan...Çağlayandaymış...

http://www.suratmotor.com/



http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/81186-2011-model-tvs-apache-gaziantep-fuarindan.html[/QUOTE]


Abi bende motorumu satıyorum, şu borçlarımı ödeyeyim, kısmet olursa ya sıfır apache yada sıfır cbf alıcam. 150' ye geri dönüş :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Abi işe girdim, ilanı kaldırdım falan biliyorsun, artık yüzüm gülüyor yawaş yawaş merak etme... Hayat şimdi başlıyor işe güce verdim zaten kendimi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst