Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
20
ınflock

park lambası yerine beyaz ışık veren ve ısınmayan led ampul takabilirsin ancak ben taktım benimki çakarlı sen düz yananını alabilirsin yeterki yuvasına sığabilen ampul bul .orjinalini sök cebine koy ve onun la git ampul bakmaya en garanti yol bu.istanbuldaysan karaköye bak kesin bulursun .bu arada yeni far takmışsın süper olmuş emre iyi işler çıkaran bir kardeş helal olsun:cat::cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
park lambası yerine beyaz ışık veren ve ısınmayan led ampul takabilirsin ancak ben taktım benimki çakarlı sen düz yananını alabilirsin yeterki yuvasına sığabilen ampul bul .orjinalini sök cebine koy ve onun la git ampul bakmaya en garanti yol bu.istanbuldaysan karaköye bak kesin bulursun .bu arada yeni far takmışsın süper olmuş emre iyi işler çıkaran bir kardeş helal olsun:cat::cat:

teşekkürler elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. yeni farı rica ettiği için unnamed arkadaşımızın motoruna yaptım artık türkiyede 2 adet bulunan el yapımı farlarımız var:queen::queen:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
20
Emre

emre nereden aldın nereden alabilirim kullandığın 4 ledli park ampulünden orjinal yuvaya sığıyormu yoksa herhangi bir işlem yaptınmı .internetten değilde mağazada falan yokmu gidip elden parasını verip alsak:wiinkk:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
emre nereden aldın nereden alabilirim kullandığın 4 ledli park ampulünden orjinal yuvaya sığıyormu yoksa herhangi bir işlem yaptınmı .internetten değilde mağazada falan yokmu gidip elden parasını verip alsak:wiinkk:

en yakın aksesuarcıya veya oto elektrikçilerinde bulabilirsiniz dipsiz ledli park ampulu diye geçer. hatta bizim göstergelerdede bu tip ampul kullanılıyor. motorda hiçbir değişiklik yapılmadan direk ampulu çıkardığımız sokete takılıyor fakat takarken + ve -ye bakarak takmak gerekiyor onun içinde motorda parklar açıkken takarsanız eğer yanmazsa ters çevirip tekrar takarsanız bulabilirsiniz:cat:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
20
tşk

o halde aksarayda aksesuarcılarda bulurum demektir 5 tl 10 tl gibi malzemeler için internetten alışveriş ters geliyo bana kargosu yok kredi kartı vs.. sağol emre tşk
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
teşekkürler.. 4 ledli park ampullerinden kullanıyorum ve herhangi bir patlama olmadı ve olcağınıda düşünmüyorum zaten ledler kolay kolay patlamaz ve asla ısınmazlar. benzer ürünün linki kolay gelsin..:cat:

Öneriler için teşekkür ederim 4 ledli olanlardan bir çift bulup takayım. Bu led lambaların normal far içinde olanı varmıdır. Ayrıca ışığa + yönde bir faydası olurmu. Orjinali ile bir sorun yaşamadım ama beyaz daha çekici geliyor bana.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
o halde aksarayda aksesuarcılarda bulurum demektir 5 tl 10 tl gibi malzemeler için internetten alışveriş ters geliyo bana kargosu yok kredi kartı vs.. sağol emre tşk

önemi değil bildiklerimizi paylaşmak için burdayız:cat:.
aksaraya yakınsanız çok şanslısınız orası zaten bunlar gibi parçaların mekanı hatta bazı dükkanlarda bırakın 4 ledlisini 21 ledlileri satılıyor:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:54 ----------

Öneriler için teşekkür ederim 4 ledli olanlardan bir çift bulup takayım. Bu led lambaların normal far içinde olanı varmıdır. Ayrıca ışığa + yönde bir faydası olurmu. Orjinali ile bir sorun yaşamadım ama beyaz daha çekici geliyor bana.

far ampulu için led kullanılmıyor çünkü ledler uzağı aydınlatamıyor ve teknoloji o kadar gelişmedi:queen: fakat h7 h4 gibi ampullerin ledli olanları var ama sırf görüntü için takıyorlar ve yolu hiçbir şekilde aydınlatmıyolar onun için tavsiye etmem. ama eğerki illa beyaz olsun o zaman size bi xenon kit lazım:p
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
önemi değil bildiklerimizi paylaşmak için burdayız:cat:.
aksaraya yakınsanız çok şanslısınız orası zaten bunlar gibi parçaların mekanı hatta bazı dükkanlarda bırakın 4 ledlisini 21 ledlileri satılıyor:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:54 ----------



far ampulu için led kullanılmıyor çünkü ledler uzağı aydınlatamıyor ve teknoloji o kadar gelişmedi:queen: fakat h7 h4 gibi ampullerin ledli olanları var ama sırf görüntü için takıyorlar ve yolu hiçbir şekilde aydınlatmıyolar onun için tavsiye etmem. ama eğerki illa beyaz olsun o zaman size bi xenon kit lazım:p

:) yok illaki beyaz olması gerekmiyor iyi aydınlatması yeterli. Üzerindeki farın performansında memnunum ama aynı şekilde beyaz led olsaydı tabiki tercihim beyaz led olurdu. Ama 21 ledli park lambası kulağa bayağı hoş geliyor. Bizim ZC bu ledleri besleyebilirmi ki. Akünün ocağına incir ağacı dikmeyelim sonra :rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
:) yok illaki beyaz olması gerekmiyor iyi aydınlatması yeterli. Üzerindeki farın performansında memnunum ama aynı şekilde beyaz led olsaydı tabiki tercihim beyaz led olurdu. Ama 21 ledli park lambası kulağa bayağı hoş geliyor. Bizim ZC bu ledleri besleyebilirmi ki. Akünün ocağına incir ağacı dikmeyelim sonra :rendeer:

ledler hakkında söyle söylim 50 tane led takarsan toplamı ortalama hepsi 1 amper çeker:cherry::cherry: onun için motordaki butun ampulleri led yapsan akü sorunu die bi şey kalmaz:p mesela benim motorda göstergeler ve sinyaller hariç ampul yok hatta yarın göstergelerde led olcak sadece sinyaller kalcak:queen:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
geçmiş olsun wolky bu çukurlardan istanbulda bol bol var mayın tarlası gibi maşallah.. :)

Arkadaşlar ruhsat 18 yaş altında birinin üstüne verilirmi? benim a2 ehliyetim var ama 18 dolmadı daha 2. el motor aldığımda ruhsatı üzerime alabilirmiyim?

maşallah unnamed çok güzel olmuş hayırlı olsun :)

Arkadaşlar benim sorumu cevaplıyacak kimse yokmu :s
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
velin le gidersen bir kaç işlem sonra velinin onayı alındığı takdirde yapılabiliyor oda uzun bi yol başka türlü üstüne alınamıyor
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Teşekkürler emre ozaman arkadaşın üstüne yapacağız artık :/ peki bu bir sorun yaşatırmı bana?
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
ledler hakkında söyle söylim 50 tane led takarsan toplamı ortalama hepsi 1 amper çeker:cherry::cherry: onun için motordaki butun ampulleri led yapsan akü sorunu die bi şey kalmaz:p

:cyclopsan E ozaman 21 led takalım. Tabi fiyatı çok uçuk değilse.:mrgreen: Bu arada farları yaparken zevk ile becerini çok iyi birleştirmişsin. Ama keşke -unnamed- isimli arkadaşla ön panelin nasıl söküleceğinden başlayarak bu işlemi vidyoya kaydedip paylaşım yapabilseniz. Hem ön paneli hem tüm tesisatı detaylı bir şekilde öğrenir hede farlarımızı ve paneli modifiye ederdik.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
:cyclopsan E ozaman 21 led takalım. Tabi fiyatı çok uçuk değilse.:mrgreen: Bu arada farları yaparken zevk ile becerini çok iyi birleştirmişsin. Ama keşke -unnamed- isimli arkadaşla ön panelin nasıl söküleceğinden başlayarak bu işlemi vidyoya kaydedip paylaşım yapabilseniz. Hem ön paneli hem tüm tesisatı detaylı bir şekilde öğrenir hede farlarımızı ve paneli modifiye ederdik.

:cherry::cherry::cherry: bidahakinde hatta buluşup ortak yapalım o zman:cherry::cherry: şaka biyana acele oldu zaten bizim işimiz bitti hava karardı:p
21 ledli hem çakarlı hem normal ampul
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
:cherry::cherry::cherry: bidahakinde hatta buluşup ortak yapalım o zman:cherry::cherry: şaka biyana acele oldu zaten bizim işimiz bitti hava karardı:p

:pale: Valla Bursadayım İstanbulda olsam hemen gelirdim. Bu linkte tavsiye ettiğin 4 lü ledler bizim ZC ile uyumlumudur. Kargo da bedavaymış. Adamlar aşmış artık kendilerini 4.5 tl ürüne kargo bedava. :cyclopsan:cyclopsan:mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
:pale: Valla Bursadayım İstanbulda olsam hemen gelirdim. Bu linkte tavsiye ettiğin 4 lü ledler bizim ZC ile uyumlumudur. Kargo da bedavaymış. Adamlar aşmış artık kendilerini 4.5 tl ürüne kargo bedava. :cyclopsan:cyclopsan:mrgreen:

evet birebir uyumlu ben buna benzeri burdaki akseruarcıdan 8tlye aldım bence kaçırma fırsatı:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst