Fuara gelecek yada gelmek isteyen arkadaşlar için bilgi.
Çevrenizdeki tüm motosiklet satış mağazalarında koçan koçan davetiye var. Ben Aprillia satıcısı Ferco Motordan aldım. Yeri İstinye`de.
Ctesi günü büyük ihtimal giderim. Tanışabilirsek çok sevinirim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:16 ----------
Sky kardeşim işler güçler şaha kalktı inan olsun eve bazen zor gidip geliyorum
Bu arada dip not:İstanbulda Aralık ayının son haftası ağır bir fırtına oldu. Dedim tamam kış yüzünü gösterdi. Kapattım motoru. Bakım filan yapıp kapalı garaja koydum. İşte o günden bu güne havanın soğuması dışında motor kullanmaya sorun çıkartacak hava olmadığı için canım çok sıkıldı.
Ancak Mart 15 itibari ile tekrar yollardayım
