Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
benim alacağım makine belli gilera nexus 500...
önümüzdeki sezon ancak alabilirim gibime geliyor...
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Fuara gelecek yada gelmek isteyen arkadaşlar için bilgi.

Çevrenizdeki tüm motosiklet satış mağazalarında koçan koçan davetiye var. Ben Aprillia satıcısı Ferco Motordan aldım. Yeri İstinye`de.

Ctesi günü büyük ihtimal giderim. Tanışabilirsek çok sevinirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:16 ----------

Sky kardeşim işler güçler şaha kalktı inan olsun eve bazen zor gidip geliyorum :)

Bu arada dip not:İstanbulda Aralık ayının son haftası ağır bir fırtına oldu. Dedim tamam kış yüzünü gösterdi. Kapattım motoru. Bakım filan yapıp kapalı garaja koydum. İşte o günden bu güne havanın soğuması dışında motor kullanmaya sorun çıkartacak hava olmadığı için canım çok sıkıldı.

Ancak Mart 15 itibari ile tekrar yollardayım :)
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Arkadaşlar foruma biraz göz gezdirdim gerçekten güzel paylaşım olmuş. 5000 de kayış değiştireyim diyorum. Bazı arkadaşlar Powerlink önermişler ama webde satan yere rastlamadım. Birde Buzmotor Mitsuboshi kayışları satıyor hangisi daha uzun ömürlüdür bunların. Kullanan arkadaşlar varmı.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
arkadaşlar motorumun jantlarını haftaya pazar günü boyatıcam fakat renk konusunda kararsız kaldım sizce beyazmı yoksa altın sarısımı?
haftaya pazar gününe kadar hangi oy fazla ise o renk olucak tabi benim gönlüm beyazdan yana:queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
bu arada gösterge için fiberden yer yapıldı fakat daha boyamadım yarın sabahtan boyayıp montajını yapar akşam resimleri atarım:queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
emre bende sarı yapmayı düşünüyorum bakalım..
vaktimin bol olduğu bir zamanda operasyona başlarım bende...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
arkadaşlar sıcaklık göstergem için fiberden yapılan camımı sonunda boyadım ve yarın motora montaj yapmadan birkaç resmini çektim.:cherry:

ahmet kardeşim sağolsun:queen:
dsc00030wmp.jpg


dsc00031bo.jpg



dsc00033kr.jpg


+++bonusss:bounce:
dsc00034xo.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
benim alacağım makine belli gilera nexus 500...
önümüzdeki sezon ancak alabilirim gibime geliyor...

beşiktaş barbaros bulvarının yukarısındaki bir motorcuda (anes değil yanında bi chopperci var. o caddede toplam 3 motorcu var. sanırım daha yukarıda olanı, darphane otobüs durağının karşısında) gri nexus 500 vardı. fiyatı için 5450 diyordu. kilometresi 30 000. benim zcyi alır mısın dediğimde 800-900 verırım dedı. bi git görüş istersen. ama nedense x9 250 daha oturaklı geldi bana. o da 4750 miydi neydi...
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
20
bravo

yeğen afferim size uğraşıyorsunuz heveslisiniz güzel şeyler meydana getiriyorsunuz bende izliyorum sizlerden kopya çekecem kızmayın bana hoşuma giden yerleri bende uygulicam siz sadece dayınıza ekipman konusunda yardımcı olun yeter,:rendeer: nerden temin ederim nasıl yapabilirim gibi.vs.. şu jant boyama işini merakla takip ediyor ve resimleri bekliyorum sarı renk mavi motora yakışır umuyorum gri motorda nasıl durur merak içindeyim hepinize saygılar sunar kolay gelsin derim
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bu akşam güzel bir gezi yaptık kız arkadasımla.
Hafif yamurda..hiç bukadar zevk almamaştım motor sürmekten
taaa ki doğal gaz için açılan bir çukura düşene kadar ::ranntign
düşüncesiz insanlar....
bu arada sinemayada gittik :cherry:
''Aşk Tesadüfleri Sever'' giderseniz pişman olmazsınız :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:08 ----------

Bu arada Emre Akyol kardeşim gösterge yeri çok orjinal olmuş :):cat:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
geçmiş olsun wolky bu çukurlardan istanbulda bol bol var mayın tarlası gibi maşallah.. :)

Arkadaşlar ruhsat 18 yaş altında birinin üstüne verilirmi? benim a2 ehliyetim var ama 18 dolmadı daha 2. el motor aldığımda ruhsatı üzerime alabilirmiyim?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Bu arada Emre Akyol kardeşim gösterge yeri çok orjinal olmuş :):cat:
teşekkürler..

bugün emre ile buluşup benim motorada aynı fardan taktık..:cat::cat:
20110220173115.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

20110220173125.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

20110220175257.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

20110220180101.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

yeni farın hayırlı olsun .. gri motorada bi başka durmuş ellerime sağlık:p:p
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hakket ellerine sağlık...
çok saol kardeşim...
istanbulda ki zc ciler bir buluşma ayarlıyalım olmazsa...
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Farlarınız gerçekten harika olmuş. Benim park lambaları ile sorunum var. Orjinali ile gelen lambalar iki üç sefer değiştirmeme rağmen yandı :farao:. Parklara şöyle ısınıpta yanmayacak beyaz ışık veren bir lamba önerebilirmisiniz.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Farlarınız gerçekten harika olmuş. Benim park lambaları ile sorunum var. Orjinali ile gelen lambalar iki üç sefer değiştirmeme rağmen yandı :farao:. Parklara şöyle ısınıpta yanmayacak beyaz ışık veren bir lamba önerebilirmisiniz.

teşekkürler.. 4 ledli park ampullerinden kullanıyorum ve herhangi bir patlama olmadı ve olcağınıda düşünmüyorum zaten ledler kolay kolay patlamaz ve asla ısınmazlar. benzer ürünün linki kolay gelsin..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst